Hakutulokset

1. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

mullekin käy kerho hyvin, mutta kuka sellasen osaa perustaa :D minä en ainakaan osaa, et jospa joku kuka osaa sen tehdä niin tekee ja mennään sinne sitten ens maanantaina jo vai? siellä olis tosiaan helpompi kertoilla asioista kun ei ihan kaikki pääse niitä lukemaan :whistle: täytyy...
  2. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

timangi Pituus: 165cm Aloituspaino: 77,1kg (20.4. ) Paino nyt: 75,8kg Pudotus yhteensä: -1,3kg BMI:27.8 Tavoite:60-65kg pelkäsin aamulla et on kaikki tullu takas mitä sain tiputettu sillon kahessa viikossa, mut ei sentään, tästä on nyt helpompi jatkaa ;) mukana ollaan taas...
  3. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

... :ashamed: tällä viikolla en ole laskenu pisteitä lainkaan, isäntä oli viime vkonloppuna ruottin puolella käymässä ja toi tietty laivalta karkkia kauheen määrän, ja minä tietty sorruin ja olenkin syöny niin paljon et luulis pystyvän olemaan koko loppuvuoden ilman :$ mut nyt meinaan...
  4. T

LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

timangi: pituus: 165cm aloituspaino: 77,1kg paino nyt: 75,6kg "pudotus" tällävkolla: +500g :ashamed: pudotus yhteensä: -1,5kg ensimmäinen tavoite: 70kg tavoite kokonaisuudessaan: -15-20kg (60-65kg ) BMI: 27.8 ei sitten kovin hyvin ole mennyt viimevko :whistle: paino noussut...
  5. T

lihavasta laihaksi ( höpinää painosta ja sen pudottamisesta )

sunnuntaita tännekin :wave: huomenna tarttis uskaltautua puntarille :ashamed: tiedän nyt jo varmasti että takas on tullu kun vappuna söin "pari" munkkia ja namiakin olen syönyt hiukan, mut sitä oikeesti vaan hiukan ;) minäkin lasken pisteitä, ihan vaan näin kotosalla yksikseni ja...
  6. T

LIHAVASTA LAIHAKSI emma-elinda (27.4. ) 166cm/89,6kg BMI:32.5 nyt: -200g tavoite:70 nöpö80 (27.4. ) 158cm/78kg BMI:31.2 nyt:_____tavoite:_____ Africa (13.4. ) 169cm/78,5kg BMI:27,5 nyt: -3,3kg tavoite:_____ PikkuAada (29.4. ) 162cm/83,1kg BMI:31.7 nyt:_____...
  7. T

tuossa olisi nyt jonkun näkönen lista, laittakaahan kaikki omat painonne ja tavoitteenne sinne (kopioikaa lista ja lisätkää omat tiedot ) miten olis paras laittaa painoja listaan? jotkut punnittee ilmeisesti perjantaina ja joku keskiviikkona ja jotkut maanantaina? jospa laitetaan vaan aina...
  8. T

LIHAVASTA LAIHAKSI emma-elinda (27.4. ) 166cm/89,6kg nyt:_____ tavoite:_____ nöpö80 (27.4. ) 158cm/78kg nyt:_____ tavoite:_____ Africa (13.4. ) 169cm/78,5kg nyt: -3,3kg tavoite:_____ PikkuAada (29.4. ) 162cm/83,1kg nyt:_____ tavoite:_____ tytöt2 (27.4. ) 165cm/81,2kg...
  9. T

"mä en osaa laittaa etusivulle kaikkien painoja kun oon ihan tumpelo näissä koneissa että jos joku haluaa alkaa kirjaa painoja niin mun puolesta saa kun en siis itte osaa. " (emma-elinda ) mä voin yrittää tehdä jonkun näkösen listan, sitä saa sitten muokata jos haluaa ;)
  10. T

heippa kaikille, täällä yksi uusi IKUINEN laihduttaja :D tässä on mun "tiedot" tuolta toisesta ketjusta Laihis alkoi 20.4. 20.4 77,1kg (lähtöpaino ) 27.4 75,3kg pudotus viikossa -1,8kg maanantaina olis tarkotus mennä puntarille taas käymään, mutta tiedän jo nyt...

Yhteistyössä