Hakutulokset

1. kultakimpale

Mitäs tuli lahjaksi?

Minä en tohon pystyis:ashamed: Mun "paheeni" on lahjojen ostaminen. Löydän lahjanantamiselle milloin minkäkin syyn.
  2. kultakimpale

Mitäs tuli lahjaksi?

Sain mieheltä lahjaksi Lancomen Hypnose Sensitive tuoksulahjapakkauksen 50€:n lahjakortin hopeiset korvakorut ja myöhemmin vielä saan saman sarjan rannekorun (nyt oli loppunut) Kummipoikamme perheeltä sain korvakorut Tyttö 4v sai Hello Kitty lautapelin Prinsessa kylpytakin...
  3. kultakimpale

Appivanhemmat tulivat meille joulun viettoon, ja minä hiivin läppärin kanssa vaatehuoneeseen piiloon

Okei. Laitan tuollaisen pikkurasian jossa on 6 pullaa. Appivanhempas vois jakaa ne puoliksi. :D Jos vaikka sitten olis tyytyväisiä:xmas:
  4. kultakimpale

Appivanhemmat tulivat meille joulun viettoon, ja minä hiivin läppärin kanssa vaatehuoneeseen piiloon

Meiltä kyllä löytyy joulupöydästä lihapullia:xmas:
  5. kultakimpale

G: Juotko nyt glögiä?

hunajateetä ja toivon, että se veis tän flunssan ja tukkoisuuden mennessään
  6. kultakimpale

Hauskaa kuunneltavaa

vaikka äiti ei oikeasti kuulekaan mitään.:xmas: Tytölle (4v) tuli äsken kova huoli siitä saako äiti yhtään lahjaa. Halusi soittaa isille (joka on töissä) ja tarkastaa asian. Nyt tuolla kuuluu luettelevan mitä haluaa, että äidille ostetaan. Listalla kuuluu ainakin olevan kynsilakka...
  7. kultakimpale

Monenko hengen kokoonpanolla vietätte joulua?

Jouluaatto vietetään oman perheen kesken eli kolmistaan (ellei sitten miehen veli tule meille). Joulupäivänä mennään mun vanhemmille ja silloin meitä on 13 henkeä. Tapaninpäivänä miehen vanhemmilla meitä on 8.

Yhteistyössä