Hakutulokset

1. aderton

Trumpin turvamiehet

Se mitä minä näin asuessani turvamiesten luvatussa maassa, niin ainakin minusta suurin osa oli mustia isoja jässiköitä. Leffoissahan ne on salskeita ja juoksukuntoisia miehiä jotka hölkkäävät kilometri tolkulla auton vieressä. Mutta todella. Nämä Trumpin miehet olivat näitä salskeita ja...
  2. aderton

Kuuma on ko helvetissä!

Onhan tämä lämpö hieman epäsopivaa, mutta minkä teet. Olin muutama vuosi sitten töissä vuoden tuolla Usassa, Texasissa, Siellä oli minusta aina kuuma, mutta joka paikassa ilmastointi pelasti. Haittana vaan, että aina oli nenä valumassa tai jotain kurkkukipua. Autossa ilmastointi lykkäsi kylmää...
  3. aderton

Varmaan ennenkin kysytty, mutta...

Aina on tullut ennen heräämistä. Joskus jo ennen nukkumaan menoa. Se on paha merkki itselle.
  4. aderton

Muslimipoliitikko kehottaa hollantilaisia muuttamaan pois Hollannista

Onko nuo ihmisiä koko kadullinen tuon jätkän takana jotka pers pystyssä on. Eikö niitä tuo tuommoinen jo hävetä? http://kuvanjako.fi/ixsga.jpg
  5. aderton

Suomen rikoslait liian hepposia

Näin jutteli Diggaaja jo viime joulukuussa. Miten sitten kävikään? Aarnio tekee kotihommia ja myllää kukkapenkkejään.
  6. aderton

Ruoan syömättä jättäminen

Aikoinaan jo mummi ja vanhemmat opettivat, että lautanen on syötävä tyhjäksi. Nyt jo paljon vanhempana ja oppia omillekin jakavana katson tarkkaan, että buffeteissa en mätä ylimääräistä lautaselleni. Saahan sitä usein haettua lisääkin jos tarve vaatii. Eikä ollenkaan haittaa, vaikka pienen pieni...
  7. aderton

Taas petyin, missä sade

Kuivaa on. Ei vettä tullut eikä ennätysmäisiä millimetrejä. Ilma vaan viileämpää kuin eilen. Oikeastaan mielyttävä keli. Eilinen olikin ihan saunaa. On vaan jatkettava rutiinia ja talsittava hautausmaalle ruiskimaan hieman vettä. Muuten vanhemmat suuttuu siellä mullan alla jos kukat kuivuu.
  8. aderton

Anteeksi nyt, mutta huomenta

Tuo on kyllä houkuttelevaa ja suositeltavaa. Mutta ei vaan koskaan tule irrottauduttua ja lyödä niin vapaalle, että menisi rannalle. Syy varmaan sekin, että en osaa ja en jaksa auringossa paikallaan olla. Auringosta pidän, mutta en siinä lojumisesta. Nuo kimalteet on uusi juttu. Kaikkea kivaa!
  9. aderton

Pissaaminen omaan vaginaan?

Katetrointi toimii. Toinen pää sitten sinne pippelireikään.
  10. aderton

Pelottavan iso lintu

Olen seuraillut lähitienoon herkkulähteitä. Grillin edustaa, spurgujen penkkien taustoja ja mansikkamaitakin. Kauaa e imeillä varikset juhli kun tulee naakat ja ajaa ne hemmettiin. Lopuksi sitten lokkipari vie voiton. En tiedä, käykö lokki mansikkamaalla. Harakoita en ole nähnyt. Onko niitä...
  11. aderton

VETTÄ !!!

Nyt saatana sadetta. Olen kyllästynyt kastelukannu känessä hautausmaalla ramppaamiseen!
  12. aderton

Seuraatteko?

En ole vlogeja seurannut enkä muutenkaan poliitikkojen blogeja ym. lueskellut. Tietoni on Hesarista ja television antamasta informaatiosta. Olen huomannut, että nämä kaksi Suomen valtamediaa, niin puolueetomia kuin vakuuttavat olevansakin, yrittävät kansaa ohjata omien mielipiteittensä taakse...
  13. aderton

Sinisten uusi logo

Graafikot pyrkii jotain taiteellisuutta aina etsimään ja eksyvät usein mytologiaan ja kaukaisiin uskomuksiin. Niistähän on helppo pehmentää kaaria ja kulmia. Vielä kun tilaaja antaa vihjeen aatesuunnasta, niin jälkeä syntyy. Hyvää tai huonoa. Tämä puheenaiheena oleva tuotos on huono.
  14. aderton

Vegaani ei saa päiväkodissa ruokaa

Kyllä puolitoistavuotiaan vanhemmat pitää päästä hoitoon.
  15. aderton

Työpaikan WhatsApp ryhmä

AP. Pois vaan ryhmästä. Kohta voi esimies pistää ryhmäviestin jossa kutsuu koko porukan pihatalkoisiin ja lupaa virvokkeet. Uskallatko jäädä pois? Ne on kieroja nuo esimiehet.
  16. aderton

Naisten vai miesten vika?

Kyllä se tulee noutaja silloin kun luonto huomaa, että nyt on meitä liikaa. Karsinta tapahtuu jo hirvittävien luonnonkatastrofien avulla. Ja katastrofit ovat ihan itsemeidän aiheuttamia. Hirmumyrskyjä jotka nostavat vettä, jotka lennättävät autiomaiden hiekat haudaten kaiken ja kaiken pahin...
  17. aderton

Keväällä kuollaan, miksi?

Kyllä niitä lukijoita on, nuorista vanhempiin. Naisista miehiin. Itse en ole vakilukija, mutta joskus tulee silmäiltyä nimiä. Itse ilmoitusten tutkiminen ei ole pääasia. Ap.Onja puhuikin sivuista, eikä itse ilmoituksista. Sivut pystyy laskemaan ilman lukemista. Luulisin!
  18. aderton

Exodus: Matka jatkuu

Katsoin telkkarista kolmeosaisen ohjelman. Olen aina ollut hieman skeptinen tuon maahanmuuton ja pakolaisvyöryn suhteen. Nyt kyllä silmät hieman avautuivat ja aloin ymmärtämään. Hätä ja pelko on kyllä kova, etenkin Syyriassa, ja nyt hyväksyn turvapaikanhaut sieltä. Syyriasta lähtee lapsetkin...
  19. aderton

Olemme Onnellisia!

Luin lehdestä miten Suomi on valittu maailman ykköstilalle onnellisuudessa. Syitä siihen on löydetty sen kummutessa esim. luonnosta, lastenhoidosta, koulujärjestelmästä ja ilmaisesta terveydenhuollosta. Nyt kysyn, mikä ilmainen terveydenhuolto? Joka kerta kun menen joko kunnalliseen tai...
  20. aderton

The ketju

Yhtä sik kuin harjanvarren reikään tuikkiminen.

Yhteistyössä