Hakutulokset

1. T

Saako raskauden aikana....

syödä ruokaa miss on säilytys,lisää,ja väriaineet?Tyhmää kysymys mut olen huolestunut :headwall:
  2. T

Lapsi hukkunut naapurissa

:'( surullisia uutisia nämä lasten hukkumiset, siksi aina teroitakin omille lapsille veden vaarallisuudesta. :'(
  3. T

mitä on pettäminen ja uskottomuus?

Kerron oman juttuni tähän väliin, kun vähän samaa aihetta liippaa. Itse elän yksin, mutta elämässäni pyöri ajoittain varattu mies, joka itse otti minuun yhteyttä. Mitään emme koskaan tehneet, juttelimme vain, mutta hänen seurassaan oli silti hyvä olla. Pitäisikö minun tuntea olevani huono...
  4. T

lahja yo-pojalle

no siitä tulee seuraava,mikähän summa ois hyvä isoveikalt pikkuveikalle:) ei täs mitään miljonäärejä olla...20e? musta raha vaan ei oo semmoi,ois kiva ku jäis joku muisto..emt
  5. T

Ilkeily palstalla

jos nyt viittaat tuohon helmiäisen ketjuun niin todellakin huomaa että uusi olet täällä. jos olisit kauemmin pyörinyt täällä niin tietäisit miten k.usipää tuo helmiäinen osaa olla etkä ihmettelisi sitä että sille nakkaa p.skaa heti niskaan kun se näppäimiään painelee. siitä älä pahoita mieltäsi...
  6. T

lahja yo-pojalle

hiljanen hissukka,urheilee paljon ja istuu tietokoneella.ei niinku mitään ideoita,miehen pikkuveli :whistle:
  7. T

Huono kunto??

Tuota,tuota, en tiedä olenko väärässä,Mutta jos juokset aina saman matkan samalla vauhdilla niin ei kai se kunto voi nousta??? Kyllä se vaatii että juokset eri pitusia lenkkiä ja välillä kovemmin ja taas rauhallisemmin. Ja vatsalihaksissa muista laatu ei se määrä. En usko olet rapakuntoinen...
  8. T

g.EPÄTAVALLISIA paikkoja missä olet imettänyt

Kesäteatterin katsomossa, eturivissä. :)
  9. T

NAAPURIN 16V AHDISTELEEMIESTÄNI

Ja kohta typy seisookin pimppa märkänä ovella ja ukkos nuolaisee vahingossa..kuinkas sitte suu pannaan??
  10. T

Tykkääkö kukaan muu ruisleivästä enemmän silloin kun se on

\ Kuivatun täytyy kuivua pari päivää että on kuin näkkileipää.Sit hyvää!
  11. T

Voisko joku selventää..?

Jos niillä on vaikka varastossa se suluissa oleva määrä ja hinta on yhdelle.
  12. T

Tykkääkö kukaan muu ruisleivästä enemmän silloin kun se on

Tuore ja kuivattu hyviä.Joskus haluaa pelkkää kuivattua.Mikron kautta myös hyvää ja paahtaen.
  13. T

Erikoinen koru

Tässä näin todella erikoisen korun, siinä oli kolme sormusta josta jokaiseta lähti ketju rannekoruun. Tietääkö joku tästä korusta enemmän esim. miksikä tätä kutsutaan?
  14. T

Ruuat, jotka on parempia kylmänä kuin lämpimänä

Broilerpyörykät,nugetit
  15. T

Lappeenrannassa

kiitos vinkistä
  16. T

NAAPURIN 16V AHDISTELEEMIESTÄNI

\ Samaa mieltä. Jos tyttö todella tuolla tavalla käyttäytyy kuten ap kirjoitti niin kyllä minun mielestä heille voisi käydä jos sanomassa, että jos homma ei lopu niin asia menee poliisille. Mitähän, jos 16 -vuotias poika alkaisi tuolla tavalla kyttäämään perheellistä naista ja ahdisteleen...
  17. T

Vauvan jalkaterä vieläkin sivulle päin.

joko se siun v.itun kersa on parantunut? vai millä nimellä sitä nyt silloin nimititkään. :/
  18. T

Arvatkaa (meiän naapuri)

Tontun kaveriks :xmas:
  19. T

laitoin koiralle vaipan!

\ Oliko teippi- vai housuvaippa :laugh:
  20. T

KUTIAVA ihottuma-alue jalassa.

\ Olen kokeillut ja varmaan pitäisi säännöllisesti laittaa.Olen saattanut jättää jotain päiviä väliin ja kerran päivässä vain laittaa. Ostin juuri toisenlaisen kortisonivoiteen, jossa on bakteereja ja sieni(jotain sellaista) tappavaa samassa.Pitäisi kyllä kokeilla säännöllisellä käytöllä ja jos...

Yhteistyössä