Hakutulokset

1. A

Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

Ja mitä kuuluu? Meillä mennään ja kohelletaan yhtälailla kun ennenkin. Kuopus on täyttänyt jo kunnioitettavat 3 vuotta ja pari kuukautta päälle ja elää ihanan kamalaa uhmaikää. Ja "minä itte"-ikää. Muuten meillä on täällä kaikki suht ennallaan. Mie olen vaan löytänyt sen elämän... vai...
  2. A

Facessa ihmisillä ihana elämä?

Voi hassuus :D Onneksi mie oon jo niin hyvin oppinut käyttämään tietokonetta, että jos joku face alkais ärsyttää mua... tai ne sen tilapäivitykset, niin siinä on se kirjaudu ulos nappi... ja sen tilinkin voi lopettaa :) Mie kuulun varmasti noihin tosi ärsyttäviin tyyppeihin, koska...
  3. A

Ostatteko eskarilaiselle keskellä vuotta uudet tossut?

Tottakai ostan uudet tossut, jos entiset jää pieneksi, menee rikki tai katoaa. Saatan mie ostaa uudet töppöskät muutenkin vaan, ilahduttaakseni, jos sille tuntuu, mutta en mie niitä viikottain tai edes kuukausittain vaihda, vaikka ei ne kalliita olisikaan :)
  4. A

Hmm... Facebookiin ei pääse ja ihan vielä ei nukutakkaan, joten

:) Kyllä meidän perhe on tässä jo - hyvinkin vakaasti olemme yhdessä sitä mieltä, mie ja mie ainakin nyt tällä hetkellä juu. Ja olettaisin hyvin vahvasti, että sama mieli on puolen vuoden aj vuodenkin päästä ;) Emmiina, mie oon nyt tosi huonosti ehtinyt tosiaan olemaan palstalla - tuonne...
  5. A

Hmm... Facebookiin ei pääse ja ihan vielä ei nukutakkaan, joten

tulinpa sit tänne pähkäilemään välillä... Semmoista jutuntynkää mulla ois, että mikähän se lienee "syynä" semmoiseen, että nykyään tuntuu, ettei ole enää aikaa, vaikka aikaa itseasiassa on paljon enemän kun ennen :o Siis silloin kun on ollut 4 lasta kotihoidossa, ja näistä usein vielä se...
  6. A

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Hei Saaga, jos laitat mulle y-viestinä sähköpostiosoitteesi, niin laitan reseptit kyllä tulemaan :)
  7. A

Ulkoilupuku tai -takki aikuiselle?

No kun mullakin on se ongelma, että vanhat vaatteet on jo niin vanhoja, että ne ois pakko uusia... Ongelma onkin siinä, että nyt pitäs ostaa isompaa kokoa kun ne vanhat, ja sekin tympii jo ajatuksenakin, niin sit tuntuu kai ettei mikään miellytä silmää. Mutta minkäs teet... ei nää kilot...
  8. A

Ulkoilupuku tai -takki aikuiselle?

Ei mikään julmetun kallis, eikä tarvis olla mikään hienonhienokaan... Kohtuuhintainen ja kiva, lämmin. Ei vaan osu kohdalle :/ Mistä työ ostatte itsellenne ulkoiluvaatteita?
  9. A

Tyttö sitten otti ja karkasi tänään kauppareissulla :/

:hug: Noi on ihan kamalimpia hetkiä ihan taatusti... Onneksi kaikki loppui hyvin, mutta jättäähän tuo ilman muuta ajateltavaa :(
  10. A

Millainen salaatti kuuluu teillä joulupöytään ?

Meillä on rosollia, sienisalaattia, Italiansalaattia, perunasalaattia ja punajuurisalaattia sekä perus-vihreää salaattia - jokaiseen makuun ja jokaiselle varmasti jotakin. Ja suolakurkkua sekä punajuuria viipaleina... vaikkei ne salaattia olekkaan ;)
  11. A

Tomaattia 6kk:lle ?

Mie oon jossain vaiheessa oppinut, että tomaatti ois yksi yleisimmin allergisoivista ruoka-aineista, ja siksi sitä ei suositella alle vuoden ikäisille. Toki tähän on voinut tulla muutoksia ajan kanssa, mutta mie oon tuota noudattanut, kun millä on noita allergiajuttuja esikoisella aikanaan...
  12. A

Tehdään jouluvalmistelujen muistilistaa:

Auton pesu? Miks auto pitää pestä jouluksi? Sensijaan jos sinulla on sauna, niin pese sauna ja osta vihta (jos sulla ei satu olemaan valmiina pakkasessa tai kuivattuna).
  13. A

Mitä voi ostaa mummulle joululahjaksi,sillä on jo kaikkea:/

Mie tiedän monia sellaisia nuoriakin (30-40-vuotiaita), jotka kuuntelee äänikirjoja esim. käsitöitä tehdessään :) Ja samoin vetävät ostoskärryjä ihan vaan siksi, ettei tarttee kantaa kassia kädessä. Ei nuo minusta ole pelkästään ja vaan ns. "vanhoille ja raihinaisille" tarkoitettuja.
  14. A

Mitä voi ostaa mummulle joululahjaksi,sillä on jo kaikkea:/

Oisko tyyny tai täkki uusittavissa? Eli siis uudet petivehkeet? Tai kylpy / aamutakki? Uudet sisätossut / töppöset? Miten mummusi liikkuu... oisko hälle tukea. iloa ja hyötyä kävelysauvoista? Tai käykö vielä itse kaupoilla, oisko sellainen vedettävä ostoskärry tarpeen?
  15. A

Mitä muuta lahjaksi melkein 2-vuotiaalle tytölle?

Johan tuossa on kaikenlaista, mutta meidän tammikuussa 2v täyttävä kuopus saa Duplopaketin, jonkun (muovisen) leikkiastiasetin, sellaisen pattereilla toimivan pienen kosketinsoittimen ja leikkiruokaa. Meidän tyttö tykkää yli kaiken työnnellä ”vauvaa” (siis nukkea ;)) siskonsa aikanaan...
  16. A

Jos saisit viettää viikonlopun tai viikon yksin, miten sen viettäisit?

Ensin mie siivoaisin kunnolla ja loppuajan viettäisin varmaan ihan onnesta soikeana ajatuksesta, että kukaan ei sotke... tai jos sotkeekin, niin syyllistä voi sit katsoa peilistä. Mie varmaan kävisin ihan vaan ihmettelemässä ulkona, kirkonkylällä ja / tai kaupungilla monta kertaa päivässä ja...
  17. A

mitä ostaisit koko perheen lahjaksi jos käytössä olisi 500e? Siinä kysymykseni.

Jonkun pelikonsolin ja siihen sit sellaisia pelejä, joita voi porukalla pelata. Siis Wiin tai playstation3:sen tai x-boxin tai jotain sellaista. Yhdessä pelaaminen on kivaa :)
  18. A

Mua ärsytti tänään kaupassa!

:) Mua huvittaa selitys viikonlopun ruokien ostamisesta kerralla - mitäs se sille kassalle kuuluu, oli ne viikonlopun tai vaikka koko viikon ostokset. Miekin kävin torstaina kaupassa Prismassa miekin) ja ostin viikon ruuat, ja niitäkin oli paljon... 2 kärryllistä, mutta ei mulle tullut...
  19. A

Mua myyijä kehui Expertissa tänään että olen kuulema hyvää kokki:D

:) 2 uunia voi oikeesti olla joskus kätevä juttu. Mie ainakin tykkään :)

Yhteistyössä