Hakutulokset

1. S

Esikoinen vuodelle 2015

Hei apua! Missä mun menkat on?! Sain tikutettua oviksen kp9 & 10 mutta nyt mennään jo kp29 eikä tunnu mitään menkkakipuja?! Oon tehny raskaustestejä kaks apteekin herkillä testeillä ja ne näyttää negaa. Miten näin voi ees käydä, luulin että se on 99,99% varma että menkat alkaa jos tulee ovis :O
  2. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ihana kirjoitus Piretti :hug:
  3. S

Esikoinen vuodelle 2015

Eipä oo mullakaan mitään tuntoja ikinä ollu oviksesta, mutta tästä kierrosta sain sen tikkuun kiinni kp9 & 10.. Hitto mua on nyt alkanu ahistaa ku ei oo mitään menkkakipuja ja menkkojen pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna.. Perkeleen perkele (Anteeks). Ajattelin, että ku kerran ovis oli...
  4. S

Esikoinen vuodelle 2015

Meillä kyllä tuo ukko jaksais vaikka joka päivä..kaks kertaa! Ite en kyllä paitti oviksen aikaan näköjään :D hirveesti kihelmöi aina päivisin töissäki :DDD Byhyy mä tein tnä testin semmosella superherkällä testillä ja yksi viiva vain :( :D pitäis torstaina alkaa menkat.. Päätin justiin että...
  5. S

Terolut-mimmit ja Clomittaret

Lilja, mä en valitettavasti osaa auttaa. Oon ollu niin onnellisessa asemassa, että mulla ei oo ollu juuri mitään menkkakipuja :o ennen teroja oli aina iha hirveet.. Mulla pitäis alkaa menkat nyt torstaina. Toivon niin kovaa, että ne nyt alkais sit kans.. En oo syöny teroja tässä kierrossa ja...
  6. S

Esikoinen vuodelle 2015

Seawind, mulla myös on aina ollu nii runsaat kuukautiset, että ei oo tamppooni ja side yhdessäkään meinanneet riittää. Ekan terosetin jälkeen kuitenki tull niiiiiiin niukkaa vuotoo että hyvä ku edes paperiin jäi mitään, mutta seuraava sitte oliki jo runsaampi. Uskon kyllä, että nuo ovat sun...
  7. S

Esikoinen vuodelle 2015

Hyvää vappua! :flower: mun on pakko tehä tnä r-testi, koska haluan ostaa sillä itelleni hyvän omantunnon siihen, että otan tänään vappu"limsaa" :D siis todellisuusha on se, että millään ei näy siinä vielä, vaikka olisinki raskaana, mutta mun on pakko nähä se yks viiva testis, että ei oo nii...
  8. S

Esikoinen vuodelle 2015

Boni, itellä ainaki oli ekat "teromenkat" tosi erilaiset omista.. tai mikä nyt on "omat". Erilaiset kuin "ehkäsymenkat" ? :D suht niukat ja limaset. Mut en kauheesti välittänyt, kun olin vaan niin onnellinen, että tulee ees jotain sen n. 140 päivän menkattomuuden jälkeen :D
  9. S

Esikoinen vuodelle 2015

Voi harmi bumpy :( mutta mulla on kutina että nyt keväällä tärppää useammalla!! :) En oo pariin päivään heittäny tänne mitään typeriä kysymyksiä nii korjataan tilanne; ootteko te makaillu seksin jälkeen jalat kohti kattoa? :D jos, niin kuinka kauan? Ja sit vielä toinen; te, joilla on/on ollut...
  10. S

Esikoinen vuodelle 2015

Joo laitetaan nyt tulemaan, kun ekaa kertaa kirjottelen koneella enkä kännykällä :ashamed: eli 25v (piti oikein laskimella tarkistaa syntymävuodesta :D ), kp 13/24-26, YK1, YA 8/2013.
  11. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ja en siis kuvittele että terot itessään saa ovista tulemaan, mutta hyvällä tsägällä tasaa menkat ja sitä kautta oviskin tajuaa tapahtua :P
  12. S

Esikoinen vuodelle 2015

Boni, mä uskon erittäin vahvasti siihen että terot auttaa suaki saamaan oviksen! =) Kuten jo aiemmin sanoin, niin olin jo ihan varma että mä en ovuloi ikinä, kunnes terot sai kierron tasaantumaan ja sitä myötä oviskin löysi paikkansa. Kyllä niitä kahta viivaa kauan tuijottelin ja lähetin jo...
  13. S

Esikoinen vuodelle 2015

Oho Suppeli, niinkö? Sittehän tää app olis oikeassa :D toi kyllä kuulostaakin ihan järkevältä mitä kirjotit. Boni, meilläkin on töissä 7 vai 8 raskaana ja tuntuu, että koko ajan paukkuu lisää! tää kevät on ihmeellistä aikaa :D
  14. S

Esikoinen vuodelle 2015

Apua kuinka jänniä hetkiä Teillä! toivottavasti olis tärpänny =) kuinka kauan pitää odottaa ennen kun testaa? oikeestiko siihen asti että menkkojen pitäis alkaa?? :D kuinka kukaan pystyy niin kauan hillitä ittensä :popcorn: meillä kyllä mies jaksaa helposti joka päivä, vaikka kakski kertaa...
  15. S

Esikoinen vuodelle 2015

Heippa! Täältä tulis uusi osallinen joukkoon iloiseen :D oon jo pitkään tätä ketjua (ja 2014-ketjua) seuraillut, mutta en oo kirjoitellut mitään. Nyt alkaa olla kuuppa niin jumissa, että tarvin vertaistukea ! Tai itseasiassa nyt ei ihan niin jumissa, kun sain tikutettua ekaa kertaa ikinä oviksen...
  16. S

Jestas! En ees tienny että oviskivutki voi olla noin kipeitä?! :o mulla ei oo kyllä tuntunu yhtää mitään..hmm tai sit en oo osannu yhdistää ovikseen.. Äsken tikutin uusiks ja nyt näyttää haaleampaa. Noh, ainaki kaikkemme on tähän asti tehty että tärppäis :D olin jo ihan varma että en ovuloi...
  17. S

Voi kiitos milliliina! oon aina miettinytkin mitä toi dpo tarkoittaa ja päätellyt vaan että jotain tuollasta! mä ostin joku aika sitte clearbluen ovistestin ja tnä tikutin aamulla ja tikku hymyili takas :D en vaan meinaa millään uskoa, kun on 8kk tikuteltu säännöllisen epäsäännöllisesti ja...
  18. S

Heissan ! Täältä hyppää mukaan uusi jäsen :wave: ite mennää kp10 ja kolmas (ja toistaiseksi viimeinen) terokuuri alkaa siis sunnuntaina. Mulle määrättiin ne, koska nuvaring-ehkäisyn jälkeen kierto oli aivan rullalla, about 5 kuukautta olivat menkat kokonaan pois! Oon aivan pihalla kaikkien...

Yhteistyössä