Hakutulokset

1. H

mitä mieltä nimistä?

Eliel on noista ainoa jota voisin edes harkita nimeksi Alvinista tulee mieleen lähinnä pikkuoravat :) Ja muut...no jätetään sanomatta.
  2. H

Tätini on täysi sadisti - miten vastaisit tällaiseen viestiin?

Toteaisin todennäköisesti ystävällisesti mutta tiukasti että Kiitos tiedosta. Toivotan heille onnea. Lienee kuitenkin syytä todeta, että Marikan ja Mikon elämänvaiheet eivät enää kiinnosta, sillä Mikko on taaksejäänyttä elämää. Ystävällisin terveisin xx
  3. H

Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

No jaa. Omaa miestä ne taitavat häiritä vielä enemmän kuin minua. On todennut moneen otteeseen että on oksettavan näköistä jos stringit jollain naisella vilahtavat housunkauluksesta ja tyylitöntä jos olkaimet näkyvät. Miksi ne olisi miesten mielestä hyvän näköisiä...?
  4. H

Olenko moukka kun Sofi Oksasen Puhdistus ei ollut mielestäni mitenkään erikoisen hyvä

Itse pidin Stalinin lehmistä enemmän. Mutta oli Puhdistuskin ihan hyvä.
  5. H

Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

Tämä on kyllä asia, jota en käsitä ollenkaan. Miksi pitää ostaa painijanselkäisiä tai halterneck-toppeja, jos sen alle pitää laittaa tavalliset rintaliivit. Aivan järkyttävän rumat -ja tuollaisen topin idea on ylipäänsä silloin vähän hakusessa. Itse olen opetellut viimeisen vuoden aikana...
  6. H

Kun laitatte vaatteita postin kautta ostajalle miten pakkaatte ne?

Tavalliseen kirjekuoreen ohuet, kuten bodyn tai t-paidan. Hyvin kestää. Muista varmistaa läpän liimaus vielä teipillä. isommat vaatteet sitten vaihtelevasti vaikka paperikassiin tai muovipussiin tai laatikkoon.
  7. H

Valtion taloussuunnitelmat ovat perseestä!

Amerikkalaisten ei pitäisi antaa päättää edes omista asioistaan :laugh:
  8. H

Kuinka varmoja olette omien lastenne käyttäytymisestä, kun ette itse ole paikalla?

No kuka sellaisesta nyt voi täysin varma olla.
  9. H

heh, kommentoin lähinnä tuota otsikkoa "Valtion taloussuunnitelmat ovat perseestä!"
  10. H

Onko teidän mielestä ihan ok myydä Huutiksessa käytettyä kalliimmalla kuin uutta? Eikö siitä saa huomauttaa?

Kuuluisa Hullujen Päivien Ticketin puku? taidat tosiaan olla huutiksessa "eilisen teeren poika" :laugh:
  11. H

Kysymys hinnoista? Ticket To heaven

Se maksaa uutena muistaakseni noin 45-49 euroa eli edelleen 25 euroa lähtöhinta on passeli. Kirpparilla 20-25 euroa.
  12. H

jos haluan lähettää 2 luokassa 90g kirjeen...

Ei sitä tarvitse merkitä mitenkään, pistät vaan sen merkin kuoreen ja postilaatikkoon. Ykkösluokka merkitään.
  13. H

Kyllä se on hyvä asia että valtion talousasioissa on sentään joku suunnitelma :) Persut varmaan äänestäisivät siinäkin tyhjää.
  14. H

Valmistujaisiin vaatetus??? puku??? auttakaa nyt...

NIIIIIIIN samaa mieltä tästä. Kai nyt aikuisilla ihmisillä jotain juhliin sopivaa vaatetta on.
  15. H

Kannattaako Tallinnassa maksaa kortilla?

kai siinä joka kulmakuppilan ja Stockan välillä nyt jotain sentään on...?
  16. H

Mikä bambumajavaltio sinä ajattelit sen olevan? ihan samalla tavalla siellä on pankkeja ja pankkiautomaatteja kuin Suomessakin.
  17. H

Tuskin mihinkään hysteriaan on syytä sitten kuitenkaan. Terve järki on tarpeen missä vaan matkustaessa. Nimimerkillä paljon Virossa aikaa viettänyt eikä kertaakaan tullut huijatuksi korttien kanssa tai muutenkaan.
  18. H

Onko teidän mielestä ihan ok myydä Huutiksessa käytettyä kalliimmalla kuin uutta? Eikö siitä saa huomauttaa?

Menetkö kaupassakin aina huomauttelemaan kaupiaalle jos tuote maksaa enemmän kuin naapurikaupassa? Tai kaupassa asiakkaalle "hei älä ihmeessä osta tuota sikanautapakettia, naapurikauppa myy sen 20 senttiä halvemmalla"

Yhteistyössä