Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei! Kirjoittelen tähän luovutussoluketjuun ekaa kertaa, päätös on kypsynyt kesän yli että omilla soluilla ei enää kokeilla. Ensiksi onnea plussanneille, peukkuja piinaajille ja hoitoja odottaville ja ikävää että kaikilla ei nyt ole onnistunut :( tämä ketju on jotenkin niin positiivisen oloinen...
  2. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Olen pitänyt kesätaukoa ja jossain välissä luin nopeasti puhelimella kuulumisianne. Olette olleet mielessä :heart: Hiskias, ihan valtavat pahoittelut keskenmenosta :hug: ja kun kaikki ei mennyt senkään suhteen ekalla kerralla kunnolla! Voimia sulle valtavasti. Mikä fiilis on tällä hetkellä...
  3. J

Miten kävi Wilda? Luotan että yhdelläkin voi tulla tulosta! Ei mullakaan ole koskaan 3 enempää ollut. Huonosti munivia kun ollaan :) Äiti seiskaneloselle tsempit ja pahoittelut negasta! Mutta onko sulla jo alkanut vuoto? Ajattelitko vielä ennen kesää mennä inssiin tai lääkkeelliseen hoitoon?
  4. J

Wilda ja meteora tervetuloa! Ikävä että tänne joudutte mutta kiva kun tulee vilinää palstalle :) Wilda toivotaan että ne kaksi munasolua kasvavat. Sanoitko jo että punktioidaanko ne jos molemmat kasvavat? Lempiviolalla kun se yksikin riitti. Minulla on ollut vähän samantapaista lääkitystä...
  5. J

Voi ei, voimia äitiseiskanelonen! :hug: voiko tuo siittiöiden määrä vaihdella suuresti, jos teillä ei kuitenkaan ole niin pitkä aika ekasta näytteestä? Muistelen että meillä oli puoli miljoonaa viimeksi ja sekin tuntui alakantilla olevalta. Omaa miestäni en ole saanut syömään lisä- tai...
  6. J

Voi että mitä uutisia täällä, Lempiviolalle kovasti tsemppiä tilanteeseesi! Miten se veriarvo oli kehittynyt vai mitä nyt testattiin? eeppulalle pahoittelut matalasta amh:sta. Yksityisellä tosiaan ollaan valmiita kokeilemaan useampia inssejä meille amh-tapauksillekin vaikka ne mahdollisuudet...
  7. J

Onnea tuhannesti Hiskias! Olen ollut kännykkänetin varassa ja seurannut tapahtumia mutta kirjoittaminen on niin hankalaa... Ihan mieletöntä:heart: voitko listata mitä itse koet tässä keräyskierrossa ja siirrossa menneen erilailla. Ainakin kortisoni ja vyöhyketerapia, vai kauanko olet käynyt...
  8. J

Vau neitoperho, kuulostaa lupaavalta sinun tilanne! Siis että soluja jotka oli morulavaiheessa, oli jo kaksi :) mitä sille toiselle tehtiin? En olekaan koskaan kuullut noista supistelua estävistä lääkkeistä. Kaikkea sitä on meidän avuksi. Lempiviola ja Hiskias olettekin samoissa päivissä...
  9. J

Onnea lempiviola ja Hiskias kyytiläisistä :heart: ihan huippua että molemmilla selvisi alkiot! Neitoperholle tsempit punktioon, toivotaan että hyperiä ei sentään tule :)
  10. J

hiskias milloin sulla on siirto? Oliko jo ens viikolla? Peukkuja! Mä syytän myös sitä Elonvaa, se ja clomit ei mulla toimi mutta kyllä pergoveriksellä on aiemmin saatu soluja. Halle, ai että sulla ei toimineet pillerit välikierrossa yhtään? Mulle lääkäri määräsi yasminit mutta katsotaan nyt...

Yhteistyössä