Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iitu, noin se varmaan on että Suomessa ei helposti siirretä kahta, etenkään jos ovat hyvälaatuisia. Jenkkisivustolla paljon kirjoitetaan tästä skandinavian tavasta, jonka mainitaan olevan tuloksekas, jos käytössä on pas:sejakin. Jos tästä nyt mennään passiin niin ainakin aion kysyä alkiokuoren...
  2. J

Aniraz hienoa että sinnikäs solu meni pakkaseen! Nyt vaan tsemppiä. Aiotko testata ennen virallista päivää? Mulla ei ole aikomusta mutta eihän sitä tiedä vielä... Onneksi kotona ei ole testejä. Rouvakk, kuulostaa hyvältä! Eli oireilta, tsemppiä! Fannille onnea, hienoja uutisia! Weerulla...
  3. J

).( no nyt on siirto takana. Yksi siirrettiin, muuta ei edes ehdotettu. Meillä meni 8kpl soluja pakkaseen. Lisäksi 8kpl jäi jatkoseurantaan. Huomenna kuulen lisää niistä. Aika kiitollinen olo etenkin sitä luovuttajaa kohtaan! Niin hyvät lähtökohdat tän hoitoon. Sain gonapeptylin pistettäväksi...
  4. J

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi ikä suluissa bessonnitsa Saiga, hoito ehkä huhtikuussa, Tsekeissä oivikki, 2. lapsi toiveissa. Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito Piper86 Sufka Tepsuttelija, prinsessatyttö plastex (36) : 2. lapsi Pikkukintsu (37)...
  5. J

Aniraz, hyvä tietää että teillä sai valita siirrettävän solumäärän. Saiga nopeasti se aika menee! Itsellänikin neljän kuukauden tyhjäkäynti alla mutta nyt tositoimissa:) Olvikille kaikkea hyvää pohdintoihin. Teilläkin on eri klinkoista kokemusta jo? Calcifer, laitan yksäriä...
  6. J

Ok, eli ainakin ensituntuma ulkomailla oli Hassutassu teillä tuloksekkaampi kun Suomessa? Calcifer, kiitos tsempeistä, ollaan menty Tsekkeihin ensikäynnille mutta sitten jonotettuamme Suomessakin niin täältä tuli tieto että luovuttaja on löytynyt. Jono oli lyhyempi kun odotettu. Dextrassa...
  7. J

Aniraz, onnea onnea jännäilyyn. On aika hyvä prosentti määrään nähden. Kaikki mahdollisuudet onnistua teillä=) Hassutassu, joo ollaan samaan aikaan jännäämässä. Maanantaina on siirtoni. Oliko teillä pas? Montako pakkasessa? Piper, en tiedä jonoista. Ehkä fertinovalla on hyvin luovuttajia...
  8. J

RouvaKK:lle peukkuja ja onnea piinapäiviin! Milloin testipäivä on? Ihanaa että toinen selvisi. Aniraz, pääsittekö tänään siirtoon? Peukkuja sinne suuntaankin! Huono omatunto tulla ekoja omia kuulumisia punktiosta kertomaan, mutta 20 solua oli hedelmöittynyt ja kuulemma lähes 30 kerätty...
  9. J

Voi aniraz, onpa tylsä tilanne! Ymmärrän niin hyvin, tuota sitä pelkää luovutushoidoissakin kun eka oma kroppa ei toimi. Sanoivatko mitään klinikalta etukäteen että oliko munarakkuloita enemmän tms? Joskus aiemmin kyselin toiselta klinikalta että jos tulee 1-2 solua niin olisivat tulleet...
  10. J

Hei vaan kaikille uusille! Minulla ei ole mitään kokemuksia raskausviikoista saatikka ulkomaisiin hoitoihin suopeista lääkäreistä. Mutta luulisn että kaikilla laps.klinikoilla otetaan asiakkaat vastaan asiakkaina, oli hoidot missä vaan? Tänään varmistui että meillä on keräys ke ja siirto...
  11. J

Minäkin olen suosinut kävelyä, liikuntaa ylipäänsä verenkierron parantajana. Avantouintia voi hieman paikata kylmä-kuuma suihkuilla=) ääreisverenkiertoni on tosi huono niin siksi näitä pitää harrastaa hoitojen aikana... Vau ainakin pari pinnistelijää siis ensi viikolle! Milloin tytsy sinun...
  12. J

Rouvakk sulla onkin nopeasti jännättävää! Tsemppiä siirron odotteluun. Aika jännä että niitä kiertoja peruuntuu niinkin paljon mutta ihan huippua että pääsette nopeasti eteenpäin! Onko aniraz ja tytsy teille sanottu syytä? Oliko luovuttajan solujen puute tms? Mikä kp sulla aniraz on pe...
  13. J

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi ikä suluissa oivikki, 2. lapsi toiveissa. Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito Piper86 Lumona (28) 1 lapsi. 1 lahjasoluhoito. Sufka Tepsuttelija, prinsessatyttö plastex (36) : 2. lapsi Pikkukintsu (37), 1...
  14. J

Niin pahoillani keskenmenoista, halauksia Oivikille nyt :hug: Tsemppiä seuraavan hoidon odotukseen! Kiitos thyroxin kommentista, aloin ottamaan progynovan nyt pari tuntia kilpparilääkkeen jälkeen. Jotenkin se estrogeeni sekoittaa kyllä mun fiiliksiä, olenkin tosi herkkä kilpparin vaihteluille...
  15. J

Kiva että on piinakavereita tulossa! Mä vasta aloitin Progynovan niin turvostusta ym ei ole vielä ilmennyt... Oliko täällä ketään jolla kilpparin vajaatoimintaa? Minulla thyroxin lääkitys kyllä mutta mietin että miten se estrogeeni vaikuttaa kilppariin. Pitääkö annosta pikkasen nostaa ehkä...
  16. J

Fannille plussatuulia! Ja onnea plussista, ainakin Olvikki :heart: Meillä alkaa nyt hoitokierto. Luultavasti siirto olisi viikolla 4 jos kaikki menee hyvin. Aloitin Progynovan kp1. Se on minulle uusi lääke ja olisin kysellyt kokemuksia. Otan suun kautta 3x1 tabl/pv. Vähän jännittää nyt se ettei...
  17. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Hyvää uutta vuotta kaikille! Onnea Kesäheinä, onpas hieno plussaustarina sinulla. Mitä Hiskis sinun tikkuun piirtyi? Jännäilen taustalla ja toivotan kaikille onnea ja plussatuulia. Meillä eka lahjahoito on lähdössä tammikuussa eteenpäin.
  18. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Tulin piipahtamaan tänne... todella tylsiä uutisia Äitiseiskanelonen ja Lempiviola! Olen pahoillani, halauksi ja voimia. Tuossa tilanteessa olen kyllä itsekin ollut ja ihan hajalla, muistan hyvin. :hug: Hiskias sulle toivon nyt spurttia folleille, kyllä se siitä vielä lähtee mielikin...
  19. J

Päivitätkö tietoni, hoito lähestyy: Jonnuli-77, 1. lapsi, Tsekki, tammikuussa 2015 Hienoa Hassutassu että kaikki oli kunnossa limiksen kanssa. Onko sulla nyt lääkkeellinen pas? Oletko käynyt vain kerran kontrollissa ja mikä kp sinulla on silloin? Täytyy perehtyä näihin kontrolleihin jo omaa...
  20. J

Pahoittelut kaikille neganneille, voi harmi. Elättelin toiveita että lokakuun hoidoista tulee plussa :hug: Hienoa että teillä on uudet suunnitelmat jo olemassa! Samalla Burmalle onnittelut :heart: upeaa! Pidän peukkuja että kaikki hyvin. Kun ei ole koskaan raskaana ollut niin ei voi tietää...

Yhteistyössä