Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Mammat hoi, en tie mistä päin te oikee kaikki ootte.. Mutta jos joku on lahden suunnalta nii käykää kattomas tää blogi, jos jotai kiinnostaa ilmanen masukuva.! =) Mua Niiiin harmittaa ku oon niiiiiin kaukaa.. Tirlittan: Kuvattava haussa!
  2. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Höpöttäjä Tosta vauvan sijottamisesta autos.. Eikö sellanen niskatukeen kiinnitettävä peili toimis? Pystyisit peilien kautta seuraamaan vauvaa? :) Itte ajattelin ainaki sellasen hommata..
  3. Pikkumyy87

Isosti Onnea Eskalle PeikkoPojasta! :heart: ..kertomuksia odotellessa, joo, malttamaton oon.. :D
  4. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Kiitos kaikille kommenteista ja tsempeistä kropan arvosteluun liittyen.. =) Kiva huomata, että en todellakaan oo ainut. :D Varsinki Hemutus kiteytti hyvin sen mitä mäkin oon ajatellu omasta kropasta. Ja tosiaan, saattaa olla vaikeempaa esikoista odottavalla, koska kropan muuttuminen tällee on...
  5. Pikkumyy87

Moikka.. Pakko tulla ny kyselee, että palaako teillä käpy teidän mahan kokoon kohdistuvista kommenteista? Ku mä vähä äsken avauduin anopille... :ashamed: Kuulen niin paljo sitä, että "ootpa iso", "onkohan siä kaks", "kuinkahan iso susta viä tulee"!! :kieh: Sitte anoppi totes, että kyllä toi sun...
  6. Pikkumyy87

Oijjoij Mitä IHANIA uutisia tää oikeen oli!! :heart: Tiuhtille isosti Onnee, ja siis koko perheelle, lämmin halaus! Ihan tuli tippa linssiin ku luin uutiset! ..Ai siis mitkä hormoonit.. ;) Aattele Muru, sulla on nyt oma pikku perhe! :heart: Eskalle ja Viidalle Iso tsemppi halaus, voimia...
  7. Pikkumyy87

EmBy Ihan ekaks, Onnee miehen työpaikasta!! =) Niin ne asiat vaan aina järjestyy! Kiitos kysymästä, tää voidaan suhteellisen hyvin.. Selkä on kipee joka päivä enemmän tai vähemmän kipee, riippuu siitä kuinka paljo on touhannu. Mutta nyt on tullu lisäks ristiselän väsymistä.. Alkaa vissii toi...
  8. Pikkumyy87

Alastomuudesta viä, että kai se on ku ekaa odottaa.. Ja mulle on ne gyne käynnitki aina ollu vastenmielisiä juurikin alastomuuden takia. Ja, siinä synnytysvideos mitä kattottii valmennukses nii-i..tuntu et siinä ei ollu mitää intimiteetti suojaa.. Toinen ponnisti muksua pihalle nii joku tuli...
  9. Pikkumyy87

Emby Nostahan vesikannu pöydälle ja JUO! :) Mäki meinaa oon ihan vallan taas unohtanu juomisen, mutta tällä viikolla oon skarpannu..! :D Vaikuttaa oloon tosi paljo! Nii, ja oli meilläki viä synnytksen jälkeen valmennuksia, varmaa kans se neljä.. :) Voi taivas tätä muistia! :saint: Hei...
  10. Pikkumyy87

Vähänkö oon repeilly tää teidän kakkajutuille!! :D On nii ihana ku tää puhutaan asiasta niinku se oikeesti on.. Eipä kukaa oo koskaa sanonu paskoneensa tädin silmille ku on kysytty kuinka synnytys meni! :laugh: Kumma juttu...!! :D Kiitos Myräkälle ku jaksoit raapustella teidän stoorin...
  11. Pikkumyy87

Poikkka Hyvä, että sait 10 liikettä laskettua! :heart: Saat olla rauhallisin mielin sen asian osalta.. :) Muumimamma Täälä on kans iskeny päälle ihan hillitön VäsyJakso!?! Aiva masentaa ku ei mitää meinaa jaksaa.. :stick: Sitte ku oon vähä "tyhmä" ku en anna ittelleni lupaa nukkua päivällä...
  12. Pikkumyy87

Poikkka Meillä annettiin liikelaskenta ohjeet just.. Tunnin sisällä pitäis tulla 10, jos ei tuu nii voi olla hetken ylähällä ja vaikka syödä vähä jotaki, ja sit uusiks. Vasemmalle kyljelle makaamaan ja liikkeitä laskemaan tunnin ajaks. Jos ei viäkää tuu 10 nii pitäis käydä näytillä. Tällaset...
  13. Pikkumyy87

Iso Lämmin OnnitteluHalaus MYÖS Mynttikselle! :heart: Tulkaahan molemmin kertoilee synnäritarinat, kunhan jaksatte.. :) En mä mitenkää malttamaton oo.. :D
  14. Pikkumyy87

Iso Lämmin OnnitteluHalaus Myräkälle! :heart: Koitahan pysyä tolpillas siä! :)
  15. Pikkumyy87

Voi ei, hm.. Ei sen niin pitäny mennä!! : / Iso halaus Sanjalle ja voimia! :heart:
  16. Pikkumyy87

Tiuhti Huomenna olis poksuminen uudelle kymmenelle, eli tänään 29+6! :heart:
  17. Pikkumyy87

En voi myräkkä sanoo ku et oot kyllä aika sissi!! ;) Mä olisin sinuna jo aikaa kalauttanu niitä tätsyjä siä poris metrisellä haloolla!! :stick: Hirmusesti voimia lähettelen, ei voi enää kauaa mennä että "paukapää" jätkänpätkä on sylis! :heart: Mä oon ny hetken aikaa jo aatellu, että toi...
  18. Pikkumyy87

Hey Ihanuus, ajattelen sua.. Peukutan, ja lähettelen vauvapölyjä! :heart:
  19. Pikkumyy87

Aanna Ittellä ei esikoista odottavana oo mitää hajuu limatulpasta.. Mutta juuriki tultii isännän kans synnytysvalmennuksesta ja siä kätilö sano, että limatulpan tulosta ei voi millää lailla päätellä koska synnytys alkaa. Toiset ei sitä edes huomaa.. Ja sano, että limatulpan huomaamisesta voi...
  20. Pikkumyy87

Oih, olipa kiva kuulla, että Missyllä ja rinsessalla kaikki hyvin..! :heart: Hassua kuinka voi olla "tuntemasttoman" puolesta niin onnellinen. Ku tollaset viikotki jo kasassa.. :D

Yhteistyössä