Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Äitiysneuvolakorttia oon kuljettanu laukus mukana koko raskauden ajan.. koska eihän kyse oo vaa siitä, että pitääkö lähtee synnyttää tai näytille tms..vaa esim. liikenteeski voi jotai sattuu nii etten oo kykenevä itte sanoon missä vaihees raskaus on ym.. Isännällekki oon sanonu, että mistä...
  2. Pikkumyy87

Onnea Avocadolle! :) ..olis tosiaan kiva jos kävisit tälläkin puolella kertoilemas kuulumisia.. Täälä ku on aika paljo sellasia joita ei siä faces oo. ;) (.) Neuvola käynti oli keskiviikkona.. Siä oli kaikki ok. Ei sitä painoo ollu tullukkaa nii hurjasti ku sain mansikka ja ananaskuurilla...
  3. Pikkumyy87

Stiinuliinille TuplaOnnittelut! :D
  4. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Chiba Viikkoja on nyt 34+4, puolella viikolla(ko) tuun Embyn peräs.. :D Semmonen viis ja puol viikkoo olis H-hetkeen, saa vaa nähdä koska kaveri päättää, että se Oikee H-hetki sitte on! ;) Sulla on aiva ihana masu, ei pläskin pläskiä.! Pieni vatta täynnä rakkautta! :heart: NuttyKitty Mulla...
  5. Pikkumyy87

Isosti Onnea Malendralle Pikkusista Pojista! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin ja että leikkaushaavan kans pärjäis.. :) Hei naiset, kuinkas uimisen laita?? Saako kuinka uidan nyt loppuvaihees? Ja kuinkahan pian synnytyksen jälkeen saa mennä uimaan? Jälkivuodon loputtua ja...
  6. Pikkumyy87

Moi naiset pitkästä aikaa.. Meinaa olla vähä iso Väsy tällä mammalla nii on aikalailla kirjottelu jäänu. Mutta sitä on vissii liikkeellä.. ;) Poikkkalle Lähettelen kyllä Isosti voimia.. :) ..jatkuvasti olla pienes (..Pienes tosiaan..aika isos) ressis siitä kuinka pikkunen voi.. Mahtaakohan...
  7. Pikkumyy87

Ihan eka, Isosti Onnea Atl!! :heart: Moi naiset pitkästä aikaa.. Meinaa olla vähä iso Väsy tällä mammalla nii on aikalailla kirjottelu jäänu. Mutta palstan hiljasuudesta päätellä sitä on vissii liikkeellä, tai sitte kaikki puuhastelee nii pihalla.!? :D EmBy Polttarit ja häät on kyllä...
  8. Pikkumyy87

Onnea Viidalle pikku rinsessasta.. Ja isot VoimaRutistukset! :heart:
  9. Pikkumyy87

SokruliVoi Höh.. : / Meidän häiden aikaan samases blogis haettii talvihääparia, olis menny ilmaseks kuvaamaan koko hääpäiväks ja viralliset hääkuvat.. Mutta ku en oo Lahdesta en!! :headwall:
  10. Pikkumyy87

Mammat hoi, en tie mistä päin te oikee kaikki ootte.. Mutta jos joku on lahden suunnalta nii käykää kattomas tää blogi, jos jotai kiinnostaa ilmanen masukuva.! =) Mua Niiiin harmittaa ku oon niiiiiin kaukaa.. : / Tirlittan: Kuvattava haussa! ..ehkä meidän pinoo lukee myös heinä- ja elokuun...

Yhteistyössä