Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Onnea Emby Onnea! :heart: Halaa Rutistaa lujasti! :D
  2. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Oih, Ihana kuulla Poikkkan hyviä uutisia! =) Kovasti niitä jo odottelinki! Onnea teille, ja hirmusesti voimia! :heart:
  3. Pikkumyy87

( . ) Ja "valitusvirsi" jatkuu.. ;) Harvinaisen paska yö.! Tähän asti mulla ei oo oikee ollu ongelmia nukkumisen kans. Tai vessas ny on tietty pitäny hypäätä, mutta oon silti aina nukahtanu uusiks. Nyt vaa selkä ja nivuset nii kipeet ja paikat puutuu koko ajan. Vessareissun jälkeen ei millää...
  4. Pikkumyy87

EmBy Siis joo, turvotuksestahan toi painonnousu on.. : / On paikat aikalailla kipiänä ku niin pinkeenä joka paikka. Eikä täälä oo edes sillai lämminkää ollu, että se vois siitä olla. Joku joskus sano vanhemmuudesta hyvin, että aina saa muksujensa puolesta peljätä, vaikka ne sais vanhainkotiin...
  5. Pikkumyy87

..nyt vaa napailen.. ja palaan asiaan myöhemmin.. ( . ) Mä kävin tänään huonon voinnin takia neuvolas, vaikka viimeks olinki käyny maanantaina. Vointi jotenki huono ja nuutunu, ja tosi raskas turvotuksien takia.. Paineet ja pissa oli edelleen ok, mutta painoo oli tullu kolmes päiväs 1700g...
  6. Pikkumyy87

Jep, yhdyn muihin täs "marisemis" asias.. Nehän on niitä tämän hetken tunteita ja ne saa ja pitää mun mielestä täälä jakaa. Eihän tämä olis mitää vertaistukee jos asioita pitäis lähtee kaunistelemaan. Kaikki raskaudestaan edelleen onnellisia, mutta oon sitä mieltä, että luonto hoitaa asiat näin...
  7. Pikkumyy87

Onnea kaikille pikkunyytin jo syliin saaneille. :flower: :) ..teitä oli niin paljo, etten millää muista kaikkia erikseen.. :ashamed: Yhdyn kans Embyyn, mitäs kuuluu Poikkkalle ja Aannalle? Ja Missyä tuumasin kans, mitäs sinne kuuluu? :) Täälä on kans havaittu tää hengenahdistus supistuksen...
  8. Pikkumyy87

Ihana masu sulla Hemutus! :) ..siro.. Olikos teillä poikalupaus.?
  9. Pikkumyy87

Panskulla Ihana masu! :heart: ( . ) Olin äsken neuvolas käymäs. Vauvalla kaikki hyvin. Ittellä oli hb 113 (viimeks 119), paineet oli ok, pissa puhdas, Mutta toi !!paino!! +1700g, sano, että rajana on 2kg/vko nousua turvotuksen takia nii laitetaa käymää polilla vaikka paineet ja pissa olis ok...
  10. Pikkumyy87

Onnea Matte pikkuusesta Rinsessasta! :) Mimskuliini Mulla otettii kans näyte tos viimesellä neuvolalääkäri käynnillä ja äsken olin normineuvolakäynnillä ja sanottii, että tulos negatiivinen. Itte en asiasta sen kummemmin tie, en oo perehtyny.. Sen vaa just et olis se antibiootti laitettu...
  11. Pikkumyy87

Sandarstiina Uusimmas vauvalehdes oli kantoliinoista, jos sulle ei tuu lehtä...
  12. Pikkumyy87

Aina jännää tulla kattoon onko tullu pikkuusia! :heart: Täälä kotiutumisvaatteiks laitettu pitkähiaanen body ja varooks myös lyhythiaanen (katotaa sään mukaa kumpi päälle), puolipotkarit, ja collaripuku (takki ja housut), sukat, tumput ja ohkaanen mösä. Eli kerrospukeutumista, siitä on sitte...
  13. Pikkumyy87

Lennille sattunu Oikeen Ihana lääkäri, :| mistä noita törppöjä oikeen tulee (itse myös paskan neuvolalääkärin tykönä käyny)!! Voin kyllä kokemuksesta kertoo, että jos oli lääkäri joka ei mistää mitää tie, nii oli paljo parempi ettei se sitä kohdun suun tilannetta edes kattonu.. Tie mitä...
  14. Pikkumyy87

Taistis Meillä on esikoinen nii ei sisaruksia oo odotamas, mutta siskon pojat.. Ne odottaa niin malttamattomana ensimmäistä serkkua, ettei meinaa nahois pysyä. Nuorempi pojista usein kyselee siskolta, että minkä kokonen se "Myyn" vauva Nyt on.. Ja aina on mitan kans pitäny kattoo. Ja sama kaveri...
  15. Pikkumyy87

|O Täälä takana tosi huonosti nukuttu yö!! Sisko sai mun pieneen päähän pienen Tyhmän ajatuksen.. Kerroin meinaan sille siitä oksentamisesta nii, se sano, että oli alkanu oksentaa kuopuksesta illalla ja yöllä alko supistukset.! No, ei meillä mitää supistuksia alkanu.. Mutta yöllä kerkesin...
  16. Pikkumyy87

Täälä tuli Oksu kylään! :O Syötiin isännän kans, olin ehkä puolet syöny ku ihan kesken syönnin tuli huono olo.. Vessaan kerkesin ja :x Kaikki pihalle! Anteeks yksityiskohdat, mutta Enpä oo ennen kokenu pippurikastikkeen ja lihapullan palojen tuloo nenästä!! Ei meinannu henki kulkee ku joka reikä...
  17. Pikkumyy87

Onnea Pöhinälle! :heart: Kiitos Mupelolle uudesta pinosta. =) Ja jos täältä pinosta sitte laittaa kuun vaihtees linkin toiseen keskusteluun joka siirtyy tonne muksupuolelle..eikös? :) ..on tää nii jännää.. :D
  18. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Sandarstiina Mä tossa ittekseni tuumasin ihan samaa asiaa ku sinä.. Eli, miten olis jos kesäkuiset jatkais edelleen samas porukas. Tyyliin Kesäkuun2012 Vauvat?? :) Mä ainaki tykkäisin, kaikki olis hyvin saman ikäsiä ja painis suurinpiirtein samojen asioiden kans.. Niinku nyt raskausaikanaki. :)
  19. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

SunRise ..kirjotit tosi nätisti miehen kokemuksesta.. =) Toivottavasti meilläkin menis noin ku kerroit sun miehelläs menneen.. :) En ainakaa usko, että aiva kesken alkaa heikottamaan, ku on kans kaikenlaista jo nähny palokunnan touhuus.. Rukka-Peikko Takkutukka Joo-o, ei oo mitää moisesta...
  20. Pikkumyy87

Onnea Chiba, ihania ultrakuulumisia! :heart:

Yhteistyössä