Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa Naapurin tyttö (29).... kp2/29...............yk 10v........................1. Perhis (44).................kp6/?.................yk9.6v....( n. 11)...3. Iida-Karoliina...
  2. Morticia

40+ so what wol.12

Mikäs pino pitäs pystyttää? Voinko mä tehdä? Ja voin toki päivittää listankin, en oo ehtinyt kurkkaamaan ja ajattelin että sä tai Ottis kuitenkin ehditte....
  3. Morticia

40+ so what wol.12

Sateista keskiviikkopäivää täältäkin. Mä odottelin perhetyöntekijää saapuvaksi mutta sepä onkin sitten sairas. No, ehkä se oli ihan hyvä ette tullut, mä oon niin vihainen tuosta miehen likan asiasta että oisin varmasti paasannut vain siitä enkä mistään omista asioista niinkuin piti. Mieheltä...
  4. Morticia

40+ so what wol.12

Voisitko mur-mur mut lisätä rktt listalle kuitenkin. Jännätään nyt vaikka tuskin on aihetta...
  5. Morticia

40+ so what wol.12

Voi Marianne. Sulla on ollut ihan kamala vuosi. Väitetään että ihminen ei saa enempää vastoinkäymisiä kun jaksaa kantaa mutta ei se taida pitää paikkaansa. Voimia, lämpöisiä ajatuksia ja kaikkea mahdollista hyvää lähetän sinulle! Mun tekis niin jo mieli dipata mutta eihän siinä mitään järkeä...
  6. Morticia

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Minäkin tuppaan tänne himotestaajiin. Nyt (tai eilen siis) dpo7 ja niin tekis jo mieli testata vaikka ei ole edes mitään oireita... ei kai niitä näin aikaisin voi edes olla vielä. Tiedän ettei kannattaisi aikaisin alkaa tikuttaa kun kakkosta kuumeillessa pari kemiallista oli ja voi sitä...
  7. Morticia

40+ so what wol.12

Ah, ehditkin jo. :) Kiitos.
  8. Morticia

40+ so what wol.12

Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa Perhis (44)................kp3/?.............yk9.6v....( n. 11)...3. Iida-Karoliina (48)...kp4/26-31......yk6.......................................5/1.yht. Marza...

Yhteistyössä