Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

Katotaan meneekö nyt yhtään paremmin tän päivän päivitys.....
  2. Morticia

40+ so what wol.12

No nyt on korjattu, mutta jos kaikki ihanaiset viitsis kuitenkin vielä tarkistaa että on oikein. En mä oikeesti oo näin käsi, jotenkin vaan nyt lipsahti. Vaihdoin muuten listan fonttia että mahtuu paremmin, onko hankalalukuisempi nyt vai saako olla?
  3. Morticia

40+ so what wol.12

No voi fitti, mitähän mä oon sit sekoillu. Hyvin alkaa päivittäjän ura. :( katellaan... Ah, joo, nyt ymmärränkin.... oli vähän säätämistä ja sitten kopsasi mutta unohdin päivittää. Sorry, korjaan NYT. Eiku..... AAAAARGGH!! Onhan noista varmaan jotkut oikein, ainakin mun oma on kuten pitääkin.....
  4. Morticia

40+ so what wol.12

Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa Perhis (44)................kp2/?...............yk9.6v....( n. 11)....3. Iida-Karoliina (48)...kp3/26-31........yk6.......................................5/1.yht. Marza...
  5. Morticia

40+ so what wol.12

En tietenkään tykkää huonoa jos päivittelet, Ottis. Mulla kun saattaa kuitenkin joskus vierähtää etten nettiin ehdi, nää neidit pitää kiireisenä. Mä huomasin että Fröbelin palikat tulee Tikkurilaan 22. pv ja päätin mennä Pipan 3v. kanssa kuuntelemaan, se kun on hillitön fani. Nyt vain vähän...
  6. Morticia

40+ so what wol.12

mur-mur ja Ottis, mä näköjään täällä päivittäin käyn, eli voisin ottaa kontolleni ainakin joksikin aikaa tuon listan päivittämisen, mulle kun nuo koodihässäkät on ihan tuttua juttua. Jos siis Ottis ei välttämättä halua. Ja voihan sitä molemmatkin päivittää...... ON ei erikoista, tätiä...
  7. Morticia

40+ so what wol.12

Oishan se kiva olla RKTT-listalla mutta kun ei oo yhtään sellanen olo että olis tärpännyt.... Kiva että sait hyviä uutisia lääkäristä Tattinen. :)
  8. Morticia

40+ so what wol.12

Oi Chrissy, tuohan näkyy ihan tihrustamatta kuvassakin, selkeä plussa siis. Tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista pienelle kyytiläiselle!
  9. Morticia

40+ so what wol.12

Mää nyt soudan ja huopaan, mutta voiskitko mur-mur laittaa mun takas listalle? Rivi olis: Morticia (44)........kp17/35.......yk3(?)......3. Testasin eilen melkein ovisplussan, illalla hätyyttelin miestä ja tänään sitten ei näkynyt tikussa enää mitään. Eli olikohan mulla nyt sitten ollenkaan...
  10. Morticia

40+ so what wol.12

Otan osaa onlydream, vanhemman menettäminen (kuten toki kenen tahansa läheisen) on kova paikka. Ja tervetuloa takaisin kuumeilemaan. Hyvä mur-mur, niin se paino vain laskee. :) Minä oon mässännyt oikein kunnolla tänä viikonloppuna karkilla, pizzalla ja jäätelöllä ja nyt on huono omatunto...
  11. Morticia

40+ so what wol.12

Hienoa että ninnin pikkuinen voi hyvin ja köllöttelee rauhassa pesässään. :)
  12. Morticia

40+ so what wol.12

Marzalle tervetuloa mukaan tähän upeaan porukkaan. :) Mä jään taas ittekseni kun mies lähtee kiihdyttelemään kisoihin (tai avustamaan kaveriaan joka kiiihdyttää). Oviksen pitäis onneksi ajoittua vasta ens viikon alkupuolelle, jos se nyt ees tulee. Täytyy koittaa sitten sekä tikuttaa että...
  13. Morticia

40+ so what wol.12

WP:n ihana pieni masuasukki. :heart: Onni71, onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle. Ninni toivon kovasti ettei ole mitään vakavampaa tuo vuoto. Tarrasukkia teillekin sylin täydeltä! Olettekos muuten lukeneet tämän lyhyen jutu siitä miten iäkkäämmät äidit pitävät lapsistaan parempaa...
  14. Morticia

40+ so what wol.12

Oi, Mrs Bree!!! Ihanaa!!! Onnea sylin täydeltä. :hug: Ja pahoittelut kaikille negan testanneille. Plussatuulia meille!
  15. Morticia

40+ so what wol.12

Vaihdevuosiketjuun tulen kyllä mukaan ihan varmasti jos sellaisen joku perustaa. :D Bugsy ja Sussu <3 <3 <3 ON ei erityistä. Täti lähti, ketähän mokoma ryntäsi kiusaamaan.... Nyt sitten jännäilen milloin pitäs alkaa ovista tikuttaa. Miehen kanssa on vähän kalseat välit, pitäisi pieni...
  16. Morticia

40+ so what wol.12

Hyvä mur-mur, siitä se painonpudotus lähtee. :) Itsekin on saanut muutaman kilon pois, itse asiassa toissa päivän pudota tupsahdina alemmalle kymmenluvulle (tosin alkaa vielä ihan väärällä numerolla) ja se tuntui hyvältä se. Täti on edelleen vieraisilla ja voihan vitsi mitkä krampit ja...
  17. Morticia

40+ so what wol.12

Onnittelut kaikille ja tsemppiä & plussatuulia muille. Pahoittelen etten tän paremmin ehdi taaskaan.... Mies on lähdössä omille teilleen (=harrastamaan) viikonlopuksi ja mua ketuttaa kun pientä oravaa jonka käpy on jäässä. On mullakin tuuletuksen aihe. TÄTI saapui vihdoinkin eli mulla on kp1...
  18. Morticia

40+ so what wol.12

Oi, Sussu, ihanastihan siellä toinen hento viivanen näkyy. Peukkuja että vahvistuu ja pikkuinen tarraa lujasti kiinni. :)
  19. Morticia

40+ so what wol.12

Meillä on kesä mennyt niin huomaamatta ja tavalliseen tahtiin että ihan harmittaa. :( Puolet miehen lomasta meni siihen kun äiti oli meillä kylässä eli siksikään ei oikein voitu tehdä mitään. Niin että niitä kohokohtiakaan ei oikein ole....
  20. Morticia

40+ so what wol.12

Ja negahan se oli, kyllä mä sen jo arvasinkin. No, täytyy ottaa puheeks tää venynyt kierto kun käydään VIivin 1v-neuvolassa, jos vaikka sais Terolutit.

Yhteistyössä