Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2020

Oon kans miettiny tota käynnistystä kun siinä voi mennä päiväkausia. Mies ajaa kuorma-autoa ihan noin 50km säteellä sairaalasta, mutta ei sieltä noin vaan kuormat päällä lähdetä. Vielä kun hän ajaa päöasiassa öisin niin ketään ei äkkiä vaan hälytetä rattiin. Toisaalta öisin ei käynnistys...
  2. P

Helmikuiset 2020

@Fizzyy mulla on ollu tota samaa, etten oo jaksanu miettiä puuttuvia tarvikkeita jne. Vaatteitakaa en oo ostanu varmaa marraskuun alkupuolen jälkeen. Nyt kun muutto lähenee niin on ollut pakko aloittaa jostain ja vauvan tavarat on helpoin kun niitä ei vielä tarvii ja samalla oon käynyt vaatteet...
  3. P

Helmikuiset 2020

Mää oon tosi laiska kirjottaan nykyään tänne. Tuntuu, että kirjotan kauheen pitkästi aina ja sit lyhyesti en osaa ja sit vaan en jaksa :confused: Meillä mies kipeenä ja toivon, että mulle se tauti ei iske ennen huomista iltapäivää. Huomenna äitiyspoli kontrolli taas. Meillä vauva taas kasvaa...
  4. P

Helmikuiset 2020

Täällä olo on aika kurja jatkuvien kipujen kanssa ja nyt vielä yli viikko mennyt virusperäisessä flunssassa:confused: Mulla liitoskivut tuntuu vain ja ainoostaan häntäluussa. Ja se on jotain aivan järkyttävää se kipu melkeen 24/7. Istuminen sattuu, kävellessä ei satu, mutta sen jälkeen toivoo...
  5. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näen haaleen haamun/viivanpaikan. Toivottavasti vahvistuu :)
  6. P

Haaveena vauva 2020

Monilla ennustanut plussaa kun valkovuoto jatkuvut oviksen jälkeen runsaana jos se ei siis ole normaalia, että oviksesta menkkoihin on kosteeta:rolleyes:
  7. P

Helmikuiset 2020

Mää en oo edes ajatellut sängyn suojausta:D Todennäköisesti käynnistykseen menee ja vähän väläyteltiin jo tammi-helmikuun vaihdetta käynnistykselle kun vauva kasvaa yläkäyrillä. LA siis 19.2. Oon ollut henkisesti ihan poikki jatkuvien selkäkipujen takia. Vanhat selkävaivat vaivaa kunnon...
  8. P

Helmikuiset 2020

Meillä kans melkeen kaikki hankinnat jo tehty. Tuttipullot, vaipaat, talkki, sinkkivoide, puhdistuspyyhkeet jne ostan vasta joulun jälkeen kun oon toivonut lahjaksi lahjakorttia Prismaan porukoilta:D Leikkimattoo, hoitopöydän pehmustetta ja kylpyammetta ei vielä oo myöskään. Lista lyhenee ja...
  9. P

Helmikuiset 2020

Mää en tänä vuonna vielä laita joulua kotiin kun ei kotona olla. Ehkä ensi vuonna sitten jo omaan taloon laitan joulua :) Tosiaan mun porukoilla ollaan joulu ja käydään miehen isällä aattona. Miehen töistäkään ei vielä havaintoa, että onko pyhinä töitä jonain päivänä vai ei. Itsenäisyyspäivänä...
  10. P

Mää en testannut edes noilla päivillä. Ekan kerran testasin dpo13 ja oli kyllä haalee haamu. Ehkä aikasintaan päivää aiemmin ois voinu joku varjo näkyä eli dpo12. Ja siis normaali raskaus menossa :)
  11. P

Helmikuiset 2020

Meillä on nimi myös aika valmis, enää viimenen sinetti on sit kun vauva syntyy, että näyttääkö nimeltään :) Vaiker oli päästä miehen kanssa yhteisymmärrykseen. Hyvin erilainen nimimaku meillä. Lopulta löyty muutaman nimi jotka kävi molemmille ja niistä sitten löytyi nimi josta molemmat tykkäsi...
  12. P

Ompa ihmeellinen. Märässä eli ekassa kuvassa nään hailuraa oikeessa kohdassa. Kuivissa sit taas ne viivat nään ihan väärässä kohdassa:D
  13. P

Helmikuiset 2020

Mulla isoimpana vaivana on selkä vanhoja vikoja siis, jotka ei nyt tykkää yhtään raskaudesta ja sit liitoskivut tuntuu ainoostaan alaselässä/häntäluussa. Tänään istuin bussissa 2x45min ja nyt on selkä aivan tajuttoman kipee. Supistuksia mulla ei oo ollu ollenkaan, ei ainakaan niin, ettö oisin...
  14. P

Helmikuiset 2020

Äitiyspoli takana ja vauva vastas kaikilta mitoiltaan viikkoo isompaa, painoarvioki oli jo 889g. Kovasti se lääkäri rauhotteli, että ei saa stressata vauvan kokoo ja voi olla, että se on ottanu vaa jonkun spurtin nytte. Tosi mukava vanha mies lääkäri oli kyllä. Kehu kuinka virkee ja hyvinvoiva...
  15. P

Helmikuiset 2020

En oo miettiny synnytystä oikeestaan yhtään ja mitään lappusiakaan ei olla saatu. Netissä piti täyttää joku voimavarakysely, mut ei sitäkään oo käyty neuvolassa läpi. Ehkä sitten kun lapsen isäkin on mukana neuvolassa(n)
  16. P

Haaveena vauva 2020

Me saatiin terveyskeskuksesta lähete julkiselle siemennesteanalyysiin ja se makso kelakorvauksen jälkeen 80€. Ironista sinänsä kun mies kävi näytteen antamassa ja samana päivänä harrastettiin seksiä ja siitä kaksi päivää myöhemmin ja jommasta kummasta kerrasta tärppäs vauva matkaan:D Mies...
  17. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Me saatiin toukokuussa lähete ja aika lapsettomuuspolin ensikäynnille joka ois menny elokuulle ja plussasin sitten kesäkuussa :D Meillä tärppäs yk12 jos lasketaan koko yritys mukaan siis se kierto ennen KU-raskautta ja sen jälkeen pidettiin muutaman kk tauko yrityksestä.
  18. P

Helmikuiset 2020

Meille ainakin sanottiin rakenneultrassa jossa vauva oli jo pää alas päin, että se kerkee muuttuun viä monta kertaa ja vielä ei voi ennustaa missä asennossa lähtee syntyyn :) Kerkiäähän nuo kääntyileen viel 30+ viikoillakin hyvin. Mulla kans äitiyspolilla lähes joka kerta eri kätilöt ja...
  19. P

Helmikuiset 2020

Mulla nyt rv22+3 ja ehkä viikon oon tuntenut liikkeitä selkeesti ja lähes päivittäin. Enää ne ei oo vaan hentoja hipaisuja sillon tällön :love::love:
  20. P

Helmikuiset 2020

Mulla ei oo tehny oikeen mieli koko raskausaikana ja alakerta on ku sahara 24/7. Kerran viikossa suunnillee harrastettu seksiä, joskus harvoin kahdesti. Mulla alkanu jo selkä ja lonkat kipuileen niin sekin rajottaa jo paljon fiiliksiä ja asentoja. Mies onneksi ymmärtää vaikka myönsikin, että...

Yhteistyössä