Raskauden alussa ei paino juurikaan noussut pahoinvointien takia mutta siinä rv 16 jälkeen on lähtenyt nousuun ja tähän mennessä tullut +12kg yhteensä. Tuli suoraan sanottuna aika järkytyksenä kun aiemmin on paino pysynyt aika hyvin hallinnassa ja normaalipainoinen olen ollut aina. Nyt painavampi kun koskaan ja vielä pitäisi 2kk olla raskaana Jännittää että kuinka paljon sitä oikein tuleekaan. Mulla siis liikkuminen on aivan tuskaa, supistaa ja alkaa sattumaan vatsaan, selkään, jalkoihin ja nivusiin (?), joten enää ei tule käytyä edes kunnollisilla kävelylenkeillä. Herkkujakin mennyt, tosin niitä olen vähän rajoittanut. Kuitenkin ruokahalu todella hyvä enkä aio perusterveellisen ruuan määrän suhteen tinkiä Syön kun nälkä on ja toivon että ne kilot siitä sitten lähtisi kunhan synnytyksestä palautumisen jälkeen saa taas liikuntatottumukset ennalleen. Vaunulenkkejä ja kevätsäitä odotellessa
Mua vaivaa myöskin selkäsäryt ja unettomuus. Nukun tunnin parin pätkissä ja välissä saattaa mennä useampi tunti valvoen Vatsa pitää myös ihan omaa elämäänsä öisin, vauva alkaa olemaan aika iso mutta silti vaihtelee vielä asentoa aika aktiivisesti, tai näin olen ainakin päätellyt. Sf-mittojen mukaan poika kasvaa aika tarkasti keskikäyrillä. Seuraava neuvolalääkäri ja ultra on vasta viikolla 36 joten silloin vasta saadaan painoarviota.
Oli muuten hauska yksi ilta kun mahassa oli tsempalot käynnissä ja laitoin sitten mahan miehen selkää vasten, jolloin poika tavallaan potki isänsä selkää. Mies oli ihan ihmeissään että noinko kovaa se potkii ja eikö se satu
Mua vaivaa myöskin selkäsäryt ja unettomuus. Nukun tunnin parin pätkissä ja välissä saattaa mennä useampi tunti valvoen Vatsa pitää myös ihan omaa elämäänsä öisin, vauva alkaa olemaan aika iso mutta silti vaihtelee vielä asentoa aika aktiivisesti, tai näin olen ainakin päätellyt. Sf-mittojen mukaan poika kasvaa aika tarkasti keskikäyrillä. Seuraava neuvolalääkäri ja ultra on vasta viikolla 36 joten silloin vasta saadaan painoarviota.
Oli muuten hauska yksi ilta kun mahassa oli tsempalot käynnissä ja laitoin sitten mahan miehen selkää vasten, jolloin poika tavallaan potki isänsä selkää. Mies oli ihan ihmeissään että noinko kovaa se potkii ja eikö se satu