Hakutulokset

1. S

Terolut-mimmit ja Clomittaret

Oho, ompas meitä "tero-mimmejä" paljon :) hulilupteri6, olipas kierto ! Miltäs uus kierto vaikuttaa? normaalilta? empuska, peukut pystyyn :) Mulla on menossa kp 20. Kp16 (dpo6) alkoi tiputteluvuoto, joka jatkuu edelleen. Verta ei ole paljoa, muutama pisko, mutta kuitenkin niin että...
  2. S

Esikoinen vuodelle 2015

Boni, oho on kyllä paljon rakkuloita! mutta lääkäri vissiin oli optimistinen? tai ainaki kuulostaa siltä! ettei vaan olis pian kaksoset tai kolmoset sulla mahassa :P Valonkantaja, voi toi on niin perseestä. Tiedän hyvin tunteen. Aina kantaa niitä siteitä mukana JOS vaikka alkais ja sit ihan...
  3. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ai nii sellastaki on olemas.. Voi vitsi, olisko?? Voi piru ja vielä join viikonloppuna.. Jännää :)
  4. S

Esikoinen vuodelle 2015

Apua apua apua! Mulla oli pikkareis tosi tummaa verta pari piskoa? Tänään on kp17, että ei ny menkat pitäis alkaa ! Dpo on 6. Hitto mitä mulle tapahtuu..
  5. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mahtavaa Seawind! jatka samaan malliin :) pipiipa, ootko käyttänyt hormonaalista ehkäsyä tuohon yrityksen aloittamiseen saakka? Mietin, että itellä vasta nyt (melkein vuosi ehkäsyn lopettamisesta) alkaa hormonitoiminta ilmoitella itsestään. On oireita, joita ei oo koskaan ennen ollu. Voithan...
  6. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ihanaa, onnea Nalat-84! :) Apua nyt mulla on toiseltaki puolelta samallalailla kipee ku aamulla! Onks tää normaalia? Voiko samas kierros irrota molemmilta puolilta munasolu? Mitä jos ne molemmat hedelmöittyis? Anteeksi tyhmyyteni taas :D
  7. S

Esikoinen vuodelle 2015

Jee, tänään tuli plussa ovistestiin. :) taas tosi aikasin? kp 11 :O testiviiva muuttui tummemmaksi kun kontrolli-. Mutta eipä nyt liikaa innostuta, koska tämähän on jo koettu ja sen jälkeen todettu "huijaukseksi" ( :D ) kun munasolu ei irronnutkaan. Nyt kummallisesti ottaa vasemmalle puolelle...
  8. S

Esikoinen vuodelle 2015

Liilja onneaaa ! Mun hyvä ystävä myös sai tänään ihanan pienen babyn <3 neki yritti vähä vajaa vuoden. Mulle saa päivittää 1/26 (vähä kierto pidentyny ekoista teroista ku sillo oli /24). Hyvä :) tää on nyt se kierto mistä mä tuun raskaaks ;D i can feel it!! :D (kokeilen uutta lähestymistapaa:D)
  9. S

Esikoinen vuodelle 2015

Valonkantaja, mahtavaa! Keep up the good work :)
  10. S

Esikoinen vuodelle 2015

Seawindille voimia! Joa, en halua masentaa, mutta itellä meni hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen 6kk että tuli seuraavat menkat :/ Ekan kerran tuli eilen itku, kun tuntuu niin vaikeelle tää raskautuminen. En olis uskonu että itkemään alan varsinkaan nyt kun oon ollu aika hyvin...

Yhteistyössä