Hakutulokset

1. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ihanaa bumpy ja muut plussanneet <3 <3 mahtavaa :) Tosta katkeruudesta.. Itelle on vaikeeta olla 100% onnellinen niiden puolesta, jotka on alottanu yrittämisen meidän jälkeen ja tulevat raskaaksi. Varsinki, ku nyt viime aikoina on ollu paljo sellasia jotka tulee parin yk:n jälkeen raskaaks...
  2. S

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos bumpy vstauksesta! Nyt tosin on jo viides päivä... :D Mun mielestä noi viivat on kyl vahvistunu ka mä tosiaan en koskaan oikeen erota noista mitään. Täähän on muutenki ihan alkua vasta ku 4 päivää vasta yli. Kyllä se sielä mukana pysyy, yritä ajatella positiivisesti vaikka vaikeeta...
  3. S

Esikoinen vuodelle 2015

Voi bumpy, toivottavasti kaveri pysyy mukana! Ite kyl nään ihan selvät viivat eli joko testi(t) on rikki tai sit sä oot raskaana :) Hei osaako kukaan mua auttaa, kun mulla on nyt 4 pvä clearbluen ovistesti näyttäny hymynaamaa.. Mistäköhän johtuu? Onko mulla sitä luteinisoivaa hormonia nii...
  4. S

Esikoinen vuodelle 2015

IIIIKKK BUMPY!!! Ihan selvästi nään mäki vaikka en nää koskaan nois mitään!!! Voi että ku olis käyny tärppi!!! :)
  5. S

Esikoinen vuodelle 2015

Voi Bumpy :( varmaan ihan mieli maassa, mutta kyllä se sunki aika koittaa<3 pitää vaan yrittää jaksaa uskoa vaikkei se todellakaan helppoa ole. Tsempit kaikille muilleki! Mooimama, mahtavia tuloksia!! :) Ite tässä laskiskelin että ehkäsyn jättämisen jälkeen oon laihtunu 8kg. Osittain...
  6. S

Esikoinen vuodelle 2015

Pipiipa, nyt vaan kohti uutta yritystä :) parempi niin että saa joko ei tai joo vastauksen eikä sitä ehkää :) Nyt on sellanen tilanne että TÄMÄ on se kierto kun mä tuun raskaaks :D nyt on kaikki luontaiset avut tukena ja ostin jopa ovistestejä jos vaikka ne jotain bongais :D Huomasin...
  7. S

Esikoinen vuodelle 2015

Jes, tänää alko menkat! :D tai en tiedä voiko näitä menkoiks ees kutsuu mut jotain vuotoo kuitenki, tosi tummaa ja niukkaa mutta menkat nää nyt saa luvan olla! Onko mitään kokemuksia tälläsistä menkoista, pitäiskö mun huolestua? eli kp1/vaikka 40 :D
  8. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mooimama, huikee suoritus noi reilu 8kg noinki pienessä ajassa! Ja toi on mun mielestä paras tapa laihduttaa :) uskon myös vakaasti että se on ollu osasyynä noihin ovistuntemuksiinki! Toivotaan että nyt tärppää mut jos ei niin paremmat mahikset tuleviinki kiertoihin :) ! Näin äsken mun...
  9. S

Esikoinen vuodelle 2015

Valonkantaja, toi sun tekstin alku koskien pitkiä kiertoja olis voinu olla mun kirjottama :D tää on ihan käsittämätöntä, aina välillä muka jotai ovisoireita ja about viikko sit tuli sellasta limaaki. Silti ei menkkoja kuulu ja testeis syvää vihaa jo aiheuttava lause: "ei raskaana". Bumpy...
  10. S

Esikoinen vuodelle 2015

Tein eilen aamulla ja taas se vanha tuttu "ei raskaana". Vaikka olin 99% että se siihen tärähtää mutta sen muutaman minuutin aikana ehin jo kuvitella kuinka sais mennä herättää ukkoo huutaen että on raskaana.. On tää päävärkki vaan jännä kapistus :) Iik bumpy jännään sun puolesta noita...
  11. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mulla on kans tuo my days - tosi kätsy kyl! Ainut miinus on se, että se laskee oviksen aina kierron puoleen väliin eikä 12-14 pvä ennen menkkojen alkua :/
  12. S

Esikoinen vuodelle 2015

Hei kaikki! Seawind, mikä tilanne??? :) Tervetuloa Jennnyy! Tweety tai kuka tahansa, tiedättekö vaikuttaisiko toi Femiwell jotenki negatiivisesti, jos esim. Clomeja mulle määrätään? Sain tänään tuloksia testeistä, prolaktiini oli 152 (netin mukaan viiteväli olis 102-496 mU/l, en tiedä...
  13. S

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos Merope! Kyllä mulla voidaan varmaan epäillä vaikka mitä yliherkkyyksiä, koska oon muutenki tosi allerginen kaikelle :) jaa vai että tuommosia.. no saa nyt nähä sit miltä näyttää, 1,5vkk meinas hoitaja että menee tuloksis..
  14. S

Esikoinen vuodelle 2015

Voi keltainen puu, tiedän (tiedetään) tunne ja se on nii kamalaa :( Bumpy, peukut pystyssä letroille! Mä nään aina kaikki "oireet", olkoot si menkoista, oviksista tai lääkkeistä, positiivisena koska tietää että tapahtuu jotain ! :D tosin mulla harvemmin tuntuu tapahtuvan :D Tervetuloa...
  15. S

Esikoinen vuodelle 2015

Onnea Miisa ja Kuusama! :) mahtava kuulla Miisa varsinkin sun plussauksesta <3 ihan tulee toivoa itelleki! :) Tweety, mistä hankit noita soija isoflavonoideja? SinSin, mulla on gelee royaleja. Muusta en osaa sanoa, mutta ekat luomumenkat tuli, kun olin niitä napsinut päivittäin kp1:stä :)...
  16. S

Esikoinen vuodelle 2015

Bumpy, mulla vaan piteni kierto 24 --> 35. Yhet menkat on vaan välissä mun mielestä olla mutta voi olla että on yk7:nki :D mulla on tosiaan ollu vaikeita solumuutoksia ja ne leikattiin pois ihan nukutuksessa. Ei saatu kyllä kaikkea veke ja siks varmaan tää säätö on kestäny jo 3,5v.
  17. S

Esikoinen vuodelle 2015

Heippa kaikki, pitkästä aikaa! Nyt tulee pitkä stoori :D viimeisin kirjoitus, jonka laitoin tänne, oli solumuutostarkistuksen jälkeen, joka oli aika musertava. Heti alkuun pöydällä maatessani, lääkäri sanoi, että näkyy selkeästi muutoksia. Edellisellä kerralla ei tarvinnut enää ottaa muuta...
  18. S

Esikoinen vuodelle 2015

Heippa kaikki! Onko täällä ollut/onko ketään jolla pco ja on tullut raskaaks luomusti? Kommentoin myöhemmin muita, on ollu ehkä elämäni rankin päivä tänään.. Oli sairaala-aika solumuutoksista ja ei nyt ihan ollu uutisia mitä olisin toivonu.. Ihan pää kipee itkemisestä..
  19. S

Esikoinen vuodelle 2015

Bumpy, voimia :hug: en ees viitti sanoa mitään kliseisiä "kyllä se siitä" -lauseita ku itelle ne ei ainakaan auta fiiliksiin yhtään.. Täällä paukku nyt vuosi 'yritystä' täyteen. Ens viikolla on aika naistentautienpoliklinikalle (jossa käyn puolivuosittain solumuutosten takia) ja sieltä...
  20. S

Esikoinen vuodelle 2015

puutarhassa, onnea onnea!! :) Bumpy, siis mitä ihmeen sekoilua? ei osattu sanoa tuloksista?? :O kuulostaa kummalliselta.. mut toivotaan että johtuu vaan tästä ku on kesäaika. tuntuu että ei oikeen mikään pyöri normaalisti kesäisin! tervetuloa mukaan jammaillen ! :wave: ttaisku, en...

Yhteistyössä