Hakutulokset

1. T

2 synttärit = 2 lahjaa?

Miksi et soita vanhemmille ja kysy? Mulla on kaveri pitänyt pojilleen kimppasynttäreitä ja koska ollaan ystäviä keskenään niin olen vienyt molemmille lahjat.. mutta en todellakaan itse omakohtaisesti odottaisi molemmille lapsille lahjoja, jos kutsuttu on vain toisen kaveri.. kyllä kait se...
  2. T

vinkki ihaniin pluskoon vaatteisiin

On kyllä kivoja mutta aika kalliita :( Ennemmin suosin forever21:sta :)
  3. T

plussat ja miinukset....

No mulla ainaki tulee omalla kohdalla mieleen, että ei tarvi pelätä lapsen puolesta. Sitten pääset liikkumaan minne haluaa ja mihin aikaan tahansa, tämä siksi, koska meillä ei asu sukulaisia lähellä, jotka voisi hoitaa lasta sen aikaa.. eikä lasta saa ikinä yökylään mihinkään, että saisi...
  4. T

Kukaan tilannut täältä..

Sitä en tosiaan tiiä tuliko ne kengät koskaan postiin, kun kenkien tilaaja ite tosiaan oli jo ma-iltana Espanjan auringossa :D Mut eikö ne tosiaan lupaa 4-6 pv toimitusajaksi? Ei ihan pidä paikkansa..
  5. T

Kukaan tilannut täältä..

Äitin kaveri tilas reilu viikko ennen matkaa mille olisi kengät halunnut mukaan.. tilasi pe ja seuraavan viikon su vasta oli lähtenyt Saksasta kengät kohti Suomea.. ei sitten kerennyt reissuun mukaan kun ma lähti reissuun :) muuta kokemusta ei ole :)
  6. T

Lapsi kulkee 10 päivää kuukaudessa hoidossa, vaikka itse olen työtön

Aika suuret on maksut sulla :) Meillä kummiskin toinen on töissä ja toinen työtön, poika on 16 pv/kk hoidossa ja maksaa 88 €/kk :) Muoks. Ellei sulla sitten oo mies töissä, joka nostaa hoitomaksun suuruutta.. Ja tuohon uteluun.. me vaihdettiin elokuussa kunnalliseen päiväkotiin.. tehtiin...
  7. T

Luokkaannuinko mä liian herkästi?

Jos näin on, niin en tapaisi niitä enää ollenkaan.. Niille kuuluu lapsen elatus, koska ovat adoptoineet pojan..
  8. T

Onko olemassa "lääkkeitä", jotka auttaisivat raskautumiseen?

Mulla tasattiin kierto säännölliseksi Terolut-kuurilla. Sitten munasolun irtoamiseen annettiin Clomifen-kuuri. Ja näillä tulin heti raskaaksi ensimmäisestä kierrosta, kun otin Clomifenit :) Kannattaa mennä lääkäriin jos asia vaivaa.
  9. T

saako soneralta vaikka olis luottikset mennyt

Mulla ainakin äiti sai netin ja tietokoneen kun oli ollut soneran puhelinasiakas.. ei tarvinnu mitään takuumaksuja maksaa sinne :) kannattaa kokeilla, soita vaikka kyllä ne sanoo jos pitää suorittaa se maksu sinne..

Yhteistyössä