Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Minä luulen myös että murehdit turhaan :rolleyes: Senhän voi ilmeisesti verikokeista sitten testata jos vielä kotiin tullessa häiritsee. Olisi nyt tosi epäonnisten sattumien sarja ja aika epätodennäköinen myös. Kaikki on varmasti mahassa ihan hyvin! En ole itse syönyt kauheasti nautaa kun ei ole...
  2. N

Meillä tosiaan kuuluu perhevalmennuksen 2 kertaa neuvollalla, jossa jutellaan imetyksestä, parisuhteesta, vauva-ajasta porukalla, yksi psykologin luento ja sit toi synnärivisiitti kun 34 viikkoa on täys. Sairaalalla kokonnuttin ensin kuuntelemaan oireista joista yleensä voi päätellä h-hetken...
  3. N

Jenifer mullakin nyki hikka tuolls peräpäässä kerran :LOL: nyt on lähinnä tuntunu tossa kyljen seutuvilla. Meillä tuo tuleva iskä on välillä surullinenkin kun ensin hihkun et potkii ihan hulluna vauva, sit hää tulee ja meno rauhottuu. Tahtois tuntea enemmän liikkeitä mut minä oon ainakin...
  4. N

Poppie sinä ehit varpilla saada tontun jouluksi kainaloon :love: Ihanaa. Minä oon ihan varma kun toi laskettu on 13. ja äitin kanssa juttelin et ollaan menty 10 päivää yli niin neuvola meinasi et tyttärellä voi mennä samalla kaavalla. Mutta toivon meidän tontun olevan vähän hätäinen :whistle: Ja...
  5. N

Fabula tällä maha muuttaa muotoaan jatkuvasti, että tolla mylläämisellä pieni ehtinee vielä vaihtaa asentoaan useasti. Muljuilevan vatsan katsominen on viihdyttävää ja täällä sohvalla makoillessa hihittelen pötsilleni. Kummasti rauhoittuu meno kun isänsä juttelee tai silittelee, toivottavasti...
  6. N

Minervan, Lohduttavaa lukea että kaikki voi mennä noinkin hyvin :love: Teillä on yhteinen mahan ulkopuolinen elämä alkanut hienosti ja neiti on varmasti ihanaakin ihanampi! Heitäthän meille perässä tuleville hyviä vinkkejä ihanuuden kanssa, että miten vauva-arki lähtee sujumaan. En malta tänään...
  7. N

Mulla fabulan kanssa sama periaate. Hetken joku asia saatta murehdituttaa ja mietityttää, mutta kun tiedostaa just sen et parhaansa tekee ja muuta ei voi. Kaikesta on selvitty mitä tähän ikään mennessä on vastaan tullu nu eiköhän sitä selvitä tulevastaki (y) Sillon nautitaan asioista kun ne on...
  8. N

Fabula tuttu tunne tuo pesänrakennus. Meillä ei nyt ihan remonttiin asti oo menty(ei suostuttu). Mulla haave myös uudesta keittiöstä. Huonekalut ovat vaihteneet paikkaa, kaappeja siivottu ja toivon että jaksan vielä sitten lähempänä h-hetkeä siivota niin että paikat kiiltää kun tullaan vauvan...
  9. N

Täällä jäätiin 1,5 viikkoa ennen äippäloman alkua saikulle. Soitin eilen neuvolaan kun maanantaina tuli kivuttomia supistuksia melko tiuhaan kun pienokainen pyöri niin paljon. Heti napsahti terkan määräämät 3 päivää ja perjantaina lääkäriin, joka todennäköisesti määrää ton ensi viikon. Sen...
  10. N

Ainiiin! Ja onnea pieni haave tyttölupauksesta :X3: ihanaa.

Yhteistyössä