Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Nyt alkoi jänskätä Poppien puolesta :X3: Iik! Toivottavasti saadaan pian hyviä uutisia. Miu, ei sitten pelästytä vaikka vielä ei kuuluisi dopplerilla mitään (y) Pidän sinulle kuitenkin peukut pystyssä, niin pääset kertomaan. Täällä mentiin yö panadolin voimin kun iski kauhia alaselän jomotus...
  2. N

Minä toteutan (valitettavasti) kahta ässää melkein päivittäin että johan se olis syntyny jos ne auttais :LOL: Kolmas ässä vähän työn alla kun viime viikolla tuntu et jonkun pää tunkee siellä niin kovin ja nyt limakalvot on niin kuivat että vähän vuotavat.. mutta ostinpa liukuvoidetta jota...
  3. N

Voi miu, olisi varmasti ihana ollut saada ultrauutisia ennen pyhiä. Mutta pamautat sitten uutena vuotena. ;) Itelle konkretisoitu raskaus vasta kun näki että siellä hän on ja sitten nautinkin kaikesta. Myös pahoinvoinnista, koska se teki kaiken todelliseksi. Ja se tunne kun tiesit että ihminen...
  4. N

Piinamiina,toivotaan että pieni ei kiiruhda. Ehkä vuodelepo tekee tehtävänsä ja jarruttelu onnistuu hienosti. Mutta voin vaan kuvitella miten pitkäksi aika siellä käy o_O Jenifer, minä kans tosiaan tahtoisin jo tutustua tohon jonka kantapäät tökkii ahkerasti mun kylkiä. Eilen hihittelin...
  5. N

Tsemppiä piinamiina! Onneksi sinullakin noita viikkoja on kasassa (y)Toivottavasti kaikki menee hyvin, vauva on nyt sitten ainakin hyvässä hoidossa jos jotain tapahtuu ja synnytys käynnistyy. Jenifer, oon myös huomannu et huolehin ihan eri tavalla nyt noista sen työreissuista ja ihan...
  6. N

Hyvältä kuulostaa piinamiina! Minä uskon että olette saaneet ne pahimmat möröt selätettyä ja ootte vahvempia yhdessä. Mulla tuntui kun noi viikot alko kolmosella ni sit ne läksi juokseen vauhdilla eteenpäin vaikka ajattelin et kävis just toisin. Herätessä huomasin että huomenna on joulukuu ja...
  7. N

Voi poppie, mutta vähiin käyvät kyllä sinulla päivät ni ei kauaa mene ;) Minervan, kuulostaa jälleen hyvältä. Ihana että mummo on noin aktiivisesti mukana. En malta odottaa että näkee ja oppii tuntemaan millainen persoona vatsaa on asuttanut kohta 9kk. :X3: Nyt eniten jänittää ku miehellä on...
  8. N

Hyvää maanantaita! Nyt on jotenkin tämä vaivaisuus on rantautunut tänne :D suht helpolla olenkin päässyt. Kolottaa,pakottaa,turvottaa, närästää ja väsyttää. Mitään erikoista synnytystä enteilevää ei vielä havaittavissa, ehkä yölliset menkkamaiset jomotukset on jotain valmistavaa. Paineen tunne...
  9. N

Poppie mullakin on varsinkin iltaisin tai jos kumartelen niin melkoinen panssari tuo maha ja selkeesti pää alkaa painaa tuolla alhaalla varsinkin kun nousee istumasta niin on paine tuolla haaruksissa. Että suunta oikea (y) Jenifer minä oon ainakin kiinnostunut jatkamaan synnytyksen jälkeenkin...
  10. N

Onkos musicro huomista vaille äippälomalainen? Tota lapselliset-kirjaa mietin myös mut näpertelijä otti voiton. Jos meidän tulokas on neiti niiku oletetaan niin voin kuvitella minkä glittertimanttipitsihörhö-kirjan saan aikaan :whistle: Töissäkin isken aina siistijän iloksi glitterit pöytään ja...
  11. N

Toivottavasti lepäilijät on saannu levättyä ja kerättyä voimia. Ootko pieni haave tutustunu tukivöihin? Poppie voi miten kiva et on tiedän pienelle luvassa seuraa ;) ja sinulle kanssasisaria. Miuta on vaan lötköttäny useemman päivän. Eilen kuitenkin hain oot niin ihana-vauvakirjan jota voi jo...
  12. N

Kuulostaa piinamiina hyvältä (y) toivottavasti asiat järjestyvät niin että sinun ei tarvitse murehtia. Kuulostaa tosiaan ihanalta tuo varamummo Musicro! Ja voin kuvitella miltä tuo autossa istuminen tuntuu ku minulle on tuntikin tuskaa. Fabula "kelan"kirje hämmensi miestä ja hän rapsutteli...
  13. N

Ihana idea fabula nuo lapaset/pipo. Minulla ei pysy puikot käsissä, virkkuukoukku jotenkuten. Tein kerran miehelle jouluksi lapaset mutta peukalo meni ihan miten sattuu ja ne jäivät liian lyhyiksi :X3: Uskon että tota vesijuoksua pystyy harrastamasn hyvinkin pitkään. Minä haaveilen jostain...
  14. N

Kyllä tämä aamukukkuja on saanut levättyä. On ollu kyllä ihanaa olla vain kotona. :barefoot: Olen myös kovin innoissani kun minun lähimmät ystävät käskivät hätämään miehen pois jaloista ja tulevat minun luo parin viikon päästä. Olen siis tästä porukasta ainut pian lapsen omaava niin luulin jo...
  15. N

Minuakin on alkanu tuo kokoarvio mietityttään kun ei oo puhetta ollut, mutta 2 viikon päästä lääkäri. Sillon ollaanki jo päivää vailla viikolla 37 :eek: Hui. Niin varmasti viisaampi sen käynnin jälkeen. Minuun tuikattiin eilisessä neuvolassa nyt rokote. Sen pitäisi juu vauvaakin suojata...
  16. N

Fabula siellä se pieni muljuttelee :) feel you tossa farkkuasiassa. Miulla on levee lanne ja kapeahko vyötärö ja reidet ja pohkeetkin suht jykevät ni hyvät farkut aina hakusessa. Yhet ku löytyy ni ostan 3 samanlaiset :D äippäfarkut ei oikee istu vaan löpöttää hassusti mut saavat löpöttää...
  17. N

Kiitos Minervan hyvistä vinkeistä. Oon lueskellut viimepäivinä noista pumpuista ja avent on kehutuin. Ja tota kantoliinaa oon miettiny myös, että varmaan kotona hääräillessä ihan pienen kanssa on trikoinen varmaan miellyttävä. Minustakin teidän arki kuulostaa lähteneen mukavasti käyntiin :love...
  18. N

Ihanaa kuulla vauvakuulumisia Minervan! Minuaki jostain syystä jännittää imetyksen onnistuminen.. Toivottavasti teillä masuvaivat helpottaa. Enpä oo osannu aatella et leipä ja suklaa niitä voi vauvalle lisätä. Oliko sulla nyt se manduca vai joku semmoinen kankainen liina käytössä? Ja mimmoinen...
  19. N

Musicro sinullakin on varmaan just passelisti tullut tota painoa ku aattellee lähtöpainoa. Minä taas luotan että ona kroppa toimii lapsen parhaaksi kun vaan syö oikein ja huolehtii itsestään (y) Luovuta sitten helpolla kun siltä töissä tuntuu. Itellä helpotti supistelut ja suurin väsy kun tietää...
  20. N

Fabula mulla on toi paino ollu aina arka asia ja inhoan vaakoja enemmän kuin mitään. Oon koko ikäni keikkunut normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla. Ekassa neuvolassa kävin vaa'alla ekaa kertaa vuosiin ja tulos sai itkemään. Olin 8 kiloa painavampi kuin luulin :barefoot: Mies oli se joka...

Yhteistyössä