Hakutulokset

1. S

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Kiitti Mannamakaroni vinkistä, mies asialle (y) Uskon, että meidän isimies ei ehkä olisi yhtä perusteellinen :LOL: Meinataan osallistua seulontoihin. Seerumiseula ensi viikolla, nt-ultra kolmen viikon päästä. Sitten vielä nipt-verikoe, joka tulee jo iänkin perusteella. Jännittää ja hirvittää...
  2. S

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Moi kaikki! Velmunkikatus, olen todella pahoillani puolestasi :cry: Tiedän itsekin miten pahalta se tuntuu. Täällä olo on hyvä ja rauhallinen. Enää ei kuvota, oikeastaan viikon verran jo ollut sen suhteen helpompaa. Jääkaappi toki löyhkää edelleen (tai sitten siellä on oikeasti jotain pilallista...
  3. S

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Moi kaikki ja tsemppiä oksentelun ja pahan olon kanssa painiskeleville. Tässä raskaudessa eniten pahaa oloa, mutta ei silti ole tarvinnut oksentaa. Mä invalidisoituisin aivan täysin jos joutuisin yrjöilemään, en jotenkin kestä sitä yhtään. Että voimaa teille! Hyvää matkaa Heikuralle! Tuikkija...
  4. S

Ja nythän mä vasta tajusin miten nuo hymiöt saa:whistle::). Pitkät piuhat :oops:
  5. S

Moi vaan, täällä ei olla asuntoa vaihtamassa, mutta lisäremonttia pitäisi ehtiä tekemään. Sauna ja kylppäri pitäisi ehdottomasti saada kuntoon ennen kesää. Meillä on vanha ok- talo ja muut paikat on läpikäyty. En halua enää pienintä tuolla ankeudessa saunottaa Olotilana on, että juuri mitään ei...
  6. S

10.6/ Sitruunasorbetti/ 39/ kolmas Heippa vaan, kiva että täältä löytyi näin aktiivinen ketju, jossa voi jakaa tiloja ja oloja . Kovasti on mielessä pyörinyt (kunnon pessimistinä) että uskaltautuuko tännekään, jos käykin huonosti, mutta rohkaistuin kumminkin. Meillä on kaksi lasta, 8 ja 6, nyt...

Yhteistyössä