Hakutulokset

1. S

Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

Kiitos @Nuutti79 lohdutuksen sanoista :love: Tuntuu kyllä nyt että kortisoni on varsinainen ihmelääke, poisti mun mahakivut melkein ekalla napilla ja liudan muitakin vaivoja. Symfyysi eikä iskias vaivaa kyllä yhtään enää nekään ja yöt olen nukkunut kuin possu, varmaan kun ei kipuihin tarvi...
  2. S

Paljon onnea myös täältä, @Nuutti79 valtuustoon pääsystä! Hieno saavutus! Miten olette viettäneet pääsiäistä? Me on oltu kotosalla, kyläilty ja tänään oli kaksi ystäväperhettä lapsineen kylässä meillä. Ihanaa, leppoisaa on ollut, pääsiäinen on ihan mun suosikkijuhlapyhiä just tän rentouden...
  3. S

Moi kaikki! Täällä sitä keskellä yötä kirjoitellaan. Ei vaan tullut enää uni vessareissun jälkeen. Mä niiin tunnen sun fiiliksen, @mannamakaroni ! Tuntuu että kesäkuun alkuun on nyt ihan liian pitkä aika.. Yöt samanlaista pyörimistä aina välillä. Mulla on kans imetystyyny jalkojen alla, peittoa...
  4. S

Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

Moi pitkästä aikaa! Ollaan me vaan jo pitkällä, pian saa poksua 30 raskausviikkoa! Kurjia tauteja ollut monella ja lapsilla, onneksi tuolta yrjöltä ollaan vältytty! Valitusta seuraa, meillä muita terveyshuolia sitten ollut senkin eestä, 6v tyttärellä päänsärkyjä ja oksentelua, ollaan saatu...
  5. S

Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

Kiitos Mannamakaronille listan päivittämisestä! Nobelius, onpa ihanaa että sulla tuli noin hienosti maitoa. Nykyään suositellaan paljon luonnollisen hoivan asentoa, sellaista lievää takakenoa, jossa vauva makaa mahallaan sun päällä. Suositellaan myös suihkutissien kanssa. Mulla ei ole tuota...
  6. S

Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

Moi pitkästä aikaa! Ei ole tullut kirjoiteltua, työkiireitä ja muuten niin tasaista eloa. Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia, on niin ihana päästä aina näkemään vauvaa että sen jälkeen leijuu pitkän aikaa :love: Skara, hyvä että pääsette varmistusultraan, ei varmaan minkäänlaista hätää, mutta...
  7. S

Kesäkuun keijut joulukuussa

Moi kaikille ja hyvää tätä vuotta! Meillä kans jo "kaikki" tietää raskaudesta, hiukan esimiehenkin ansiota, kun hän tuossa just ennen joulua möläytti kaikkien aikana jotain niin että asiasta ei jäänyt oikein epäselvyyttä. No, ei se nyt mua sitten kuitenkaan ihan hirveästi haitannut, olin...
  8. S

Kiva kuulla @Fujin että teidän pikkuisilla kaikki kunnossa. Seurannassa saatte totta tosiaan rampata, mutta hyvähän se vaan on. @Emiliaksi , tsemppiä sairasteluihin! Meilläkin on kompromissit usein tuollaisia ;) Mut kans tuo joulu pääsee taas yllättämään..! Kortit jäi lähettämättä ties kuinka...
  9. S

Tervetuloa @babyfever87 mukaan, vieläpä ehtii hyvin :) Ja @sassa7 , paljon onnea ihanista uutisista!!! Ja @Miaaak, mulla on ihan samanlainen tunne..! Eilen iloitsin hyvistä uutisista, mutta tänään on taas sellainen olo, että mitä jos jotain on sattunut, ultrasta ja verikokeista jo kaksi...
  10. S

Meille on tulossa tutkituilta kromosomeilta Terve poika :love::cry::love::love: Onnen kyyneleitä valtoimenaan tämä päivä. Miten voikaan olla yhtä aikaa näin onnellinen ja kiitollinen.. Aivan sama olisiko ollut tyttö tai poika, mutta että ainakin näiltä osin tervekin! Meillä lisäksi poika niiiin...
  11. S

Täällä jännätään, kun tänään pitäisi lääkärin soittaa niptin tuloksia.. Soittavat kuulemma joka tapauksessa. Turha varmaan odottaa ennen iltapäivää soittoa, mutta odotanpa kumminkin. Jännittää taas ihan possuna. Koko ajan tässä saa jotain jännittää :geek: Tein sormustestin...
  12. S

Niin joo sitä vielä piti että seuraako kukaan Kotiin takaisin - sarjaa ykköseltä? Se on niin ihana että vollotan kans miltei joka kerta.. Itku tulee kyllä ihan mistä vaan nykyisin.. Tänään olen myös valtoimenani itkenyt kuoron ja sinfoniaorkesterin esittämälle Finlandialle, se oli kyllä niin...
  13. S

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista @mannamakaroni! Mä kävin niptissä. Meillä se (ainakin vielä) tarjotaan yli 35-vuotiaille tai jos seulat hälyttää. Ei hälyttäny, mut halusin silti vaikka aika luottavaisin mielin olen nyt nt-ultran jälkeen. Tulokset tulee ens viikolla. Mä halusin nyt kun tää...
  14. S

Tiedätkö, mä kans heräsin mahallani ja vaikka tuntuu että se onkin kasvanut niin ajattelin myös, että ei kai enää tarttis tää asento näin tavalliselta tuntua... Yks yö olin selällään ja tunsin valtavasti liikkeitä mahan läpi, aamulla kyllä tuumiskelin että pakko kai sen oli olla unta :rolleyes...
  15. S

Tervetuloa Minimii ja jos oli muitakin uusia! Mä olen luullut tuntevani jo liikkeitä, jotain pientä läpätystä jo jonkun aikaa.. Voi ne kyllä olla ihan suolenmutkankin pörpötyksiä, en näin kolmannenkaan ollessa kyseessä voi olla varma?! No, pari päivää ollut ihan hiljaista, onneksi tänään taas...
  16. S

Kesäkuun Keijut marraskuussa

Nyt on tilanne, että pakko tulla tänne hihkumaan:love: Np:ssä käyty, riskit oli normaalit, turvotus oli 1,7mm ja kuulemma mun ikäiselle pieni riskiluku 1:3700 tai jotain. Olis se voinut olla tietty paljon pienempikin, mutta mun ikäiselle siis täysin ok ja jopa pienikin kuulemma. Jotenkin tuli...
  17. S

Voi Tiidula, paljon jaksamista surun keskelle! Oliko sulla mitään oireita? Paljon onnea puolestaan hyviä ultrakuulumisia saaneille! Pitäisi vielä viikko jaksaa odottaa.. Ei oo enää mitään oireitakaan ollut pitkään aikaan, niin kyllä jännittää, ja jos onkin sitä turvotusta jajajaja.. Maha on...
  18. S

En tiiä vielä yhtään ottaako pakkauksen vai rahan.. Pitää kattoo millasia ovat. Mulla ei taida kahdeksan vuoden takaisesta olla säästössä kun makuupussi. Epäilen kyllä että saankin kavereilta aika paljon kamaa. Vaunut oon säästänyt, oon ajatellut aina että kuljettelen niissä sitten lapsenlapsia...
  19. S

Voi Heikura, olen niin kovin pahoillani puolestasi. Saman kokeneena, virtuaalihalaus <3 Pakko kommentoida ruokahimoihin tai -ällötyksiin.. Kävin pahimman öklövaiheen aikana joskus salaatilla työpaikan kahvilassa, nyt en pysty sinne mennä ollenkaan vaikka pahoinvointi on periaatteessa ihan...
  20. S

Voi Heikura, lämmin halaus Sinulle. Yritähän jaksaa :cry: Tervetuloa uusille, kyllä meitä onkin jo runsain määrin! Täällä väsy vaivaa, kahden tunnin päikkärit ja koko loppuillan ihan zombina.. En oo jaksanut tehdä lasten kanssa Mitään.. :( Onneksi mies oli niiden kanssa aamupäivän ulkona ja...

Yhteistyössä