Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

:cry::cry: <3 <3 <3 Hirveästi voimia huomiselle
  2. Sulkava_

Huomenna aamulla neuvola. Mua jännittää ihan hirveästi kuuluuko siellä sydänäänet... Se pieni vuoto silloin sai tämän pelon aikaan. Onneksi se on heti aamulla. Jos siellä ollaan kunnossa, käyn varmaan Lidlissä ostamassa pari vauvanvaatetta :love: (ostinhan mä sieltä äsken vauvalle haalarin ensi...
  3. Sulkava_

Tervetuloa Kolmonen*!
  4. Sulkava_

Voi ei Tytti2017, ei ole sanoja :cry:. Olen niin pahoillani, halaus
  5. Sulkava_

Tsemppiä myös Milliaanille taas vuotojen kanssa! En voi edes kuvitella miten raastavaa tuo on, kun itselläni se kertakin sai hyppimään seinille ja itkemään hysteerisesti. Onneksi ensi viikolla pääset ultraan, jospa vuodelle löydettäisiin joku "vaaraton" syy. Tytti2017 on ollut paljon tänään...
  6. Sulkava_

Iso halaus Tytti2017. Toivon kovasti että pienellä on kuitenkin kaikki hyvin.
  7. Sulkava_

Tervetuloa Cattibrie ja Hamunen, ja paljon onnea! Minähän sanoin että pitää meistä jonkun kaksosiakin odottaa, ja nyt se tuli. Jes! (y) Mä tilasin miehelle Ifolorilta hiirimaton missä on kalenteri ja pojan kuva, saa sen sitten toimistoonsa päiviä ilahduttamaan. Ja lisäksi kaulahuivin, kun sen...
  8. Sulkava_

Toisaalta jos se kätilö luuli mun suolistoa munasarjoiksi niin ihmekös tuo että istukankin sijainti jäi hieman arvoitukseksi :unsure::cool: . Mutta katsellaan, eiköhän sekin joskus selviä ja onko sillä niin väliäkään... Tiistain neuvolassa sitten selviää ollaanko siellä kunnossa vai ei...
  9. Sulkava_

Ihania uutisia Leenulainen! :love: Mä en yhtään tiedä onko ne muutamat mitä olen tuntenut, vauvan liikkeitä. Kun viimeksi tunsin ekan selkeän 15+1, niin mua alkaa kohta huolettamaan jos ei tunnu selkeästi... Nyt siis 4 päivää siihen. Saitteko siis muut ultrassa selville istukan paikan? Mä vielä...

Yhteistyössä