Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella; (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala) Ja halutessasi voit ilmoittaa listoille myös tyttöolo/poikaolo tai tiedon sukupuolesta :) ODOTTAJAT: 29.4...
  2. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

Hei ja terveisiä muuton keskeltä! Tavarat vielä ihan hujan hajan, mutta nyt ollaan viimein omassa kodissa :love:. Ei ole ollut oikein aikaa eikä energiaa kirjoittelulle. Nytkin pää lyö ihan tyhjää, mutta yritetään ;). Ei ole uniongelmia täällä ei. En edelleenkään herää edes vessaan yöllä, ja...
  3. Sulkava_

Tervetuloa kaz ja Viivitys, ja onnea :love:. Ihanaa kun vieläkin tulee uusia, tännehän mahtuu!  Että mukaan vaan kaikki jotka keskustelua seuraavat eivätkä ole vielä uskaltaneet liittyä (y) Ja Viivitys, täällä saa ainakin päätellä höyryjä ja hehkuttaa ;). Mietin kanssa välillä kyllästyykö tuo...
  4. Sulkava_

Mä kävin viime raskaudessa sokerirasituksessa muistaakseni joskus viikolla 28 tai 29.
  5. Sulkava_

Outski, meinasin samaa kirjoitella kun muutkin edellä. Ei ne yksittäiset varmaankaan mitään kerro, eikä maallikko osaa tulkita niitä oikein. Älähän kuitenkaan hirveästi murehdi, meillä oli niskaturvotuskin paljon suurempi.Tsemppiä kuitenkin odotteluun! Tuo on kyllä harmi kun jossain paikoissa...
  6. Sulkava_

Toki! Tervetuloa ja onnea :love: La aikaistuikin sitten ihan reilusti (y)
  7. Sulkava_

Hei taas! Olo on niin normaali ettei oikein tiedä mitä kirjoittaisi (y). Tuo maha on kyllä ihana :love:, vaikka pieni vaatekriisi meinaa olla... Jos kävisi vaikka kirpparilla katsomassa itselleen jotain väljiä paitoja. Kuulin nimittäin että sen miehen siskon oma sisko on raskaana, la joskus...
  8. Sulkava_

Pakko tulla poksumaan 16+0!! :love::love: Ihan hirveää vauhtia menee aika! Kohta sitä ollaan jo 2:lla alkavissa luvuissa, vaikka just päästiin kaksinumeroisiin (y) Eilen varasin sen rakenneultra-ajan, saatiin se 20.12. Ihanaa päästä vielä ennen joulua moikkaamaan vauvelia. :love: Sukupuoli...
  9. Sulkava_

Pätkis123, kiitti iltapalavinkistä! Täytyy kokeilla tuota puuro-raejuusto -yhdistelmää. Kummastakaan en oikein pidä, mutta jotain tässä on yritettävä. Yleensä olen syönyt puuroa vain runsaalla määrällä mansikkahilloa (vähän kuin hilloa puurolla :whistle:), ja se ei nyt ehkä ole se terveellisin...
  10. Sulkava_

Ihan oikein laitettu (y) Minä sitten aina heittelen tuonne listalle kun olen ketjun perustanut. En tiedä edes pystyykö muut sitä muokkaamaan...
  11. Sulkava_

Niin ja tervetuloa neppu123, ja onnea! :love:Laitahan kanssa lisää tietoja jos haluat listalle (y)
  12. Sulkava_

Ihanaa Milliaani, niin ihanaa että itku tuli :love::rolleyes::D Ja muillakin hyviä uutisia, hienoa! (y) Käytiin tänään sellaisessa perhekahvilassa ja tuntui että kaikki tuijotti mun mahaa :rolleyes: . No ei sitä kyllä tosiaan huomaamatta voi olla. Onhan se vähän hassua, mutta ihanaa...
  13. Sulkava_

Mulla kanssa kamala pallomaha :rolleyes: Eipä tätä oikein enää piiloon saa, eikä tarvitsekaan. Ulkohousut kinnaa pahasti, kohta pitää keksiä toiset housut. Mulla oli noussut paino ekan neuvolan jälkeen jo 1,8 kiloa :unsure:. Neuvolantädin mielestä se oli ihan ok, mutta mun mielestä ei...
  14. Sulkava_

Milliaani, toivon kovasti että vuodolle löytyy joku muu syy. Tsemppiä hirveästi, halaus <3
  15. Sulkava_

Mulla kanssa vatsaa viiltelee joka päivä. Sellaista pientä yleensä joka päivä jossain kohtaa. Ja sitten nopeassa liikkeessä tulee herkästi sellainen kovempi vihlaisu, kuten eilen kun konttasin lattialla taaperon kanssa :rolleyes:. Todistetusti vatsassa voidaan kuitenkin hyvin. Mulla tulee...
  16. Sulkava_

Terveisiä neuvolasta. Me päästiinkin tapaamaan pikkutyyppiä :love:. Meidän pieneen neuvolaan oli ilmestynyt ultralaite, ja lääkäri sanoi että voitaisiin silläkin kurkata. Mukana oli myös opiskelija, joka yritti saada ensin sydänääniä kuulumaan. Meinasi itselle jo hiki tulla kun mun oma syke vaan...
  17. Sulkava_

Toivottavasti sitten ei ole mulla sama lääkäri. Jos on sama mikä viime raskaudessa niin eipä siitä paljoa irti saa... Aika alavireinen tyyppi :unsure:
  18. Sulkava_

No äh, kai mä sitten kaivan trimmerin käyttöön varmuuden vuoksi (n):whistle: Niin ja onnea HooKoo-82 :love:
  19. Sulkava_

Voi ei Milliaani :( Toivon ihan hirveästi ettei enää kenellekään meistä käy huonosti. Tsemppihalaus <3
  20. Sulkava_

Taas mä kirjoitan tänne... Mutta te jotka olette käyneet jo tuossa ekassa lääkärineuvolassa, niin eihän siellä mitään alatutkimusta tehdä? Eipä siinä muuten mitään, mutta tarvii vähän sheivata jos on sellainen vaara :D No niin, nyt yritän pysyä taas hetken pois :whistle:

Yhteistyössä