Hakutulokset

1. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@mira.flower mitääää???? Ihanaa :love::love:
  2. K

@Salty mä en tuommosesta aineesta ollut kuullutkaan. Tänään kävin meidän kaikki apteekit läpi, mutta ei kuulu valikoimaan.. Täytyy laittaa tilaukseen. Jos ens kierrosta ottas ton käyttöön. Onko muilla jotain vitamiineja,mehuja yms.. rohtoja käytössä nyt tai ollut aikaisemmin? Täällä kans...
  3. K

@RUSKA82 mä suna jatkaisin tikuttelua, josko se ovis olis vasta tulossa. Noihin limoihin en osaa sanoa mitään. Mä en oo koskaan huomannut mitään eroa itellä limoissa oletetun oviksen aikaan. Itseasiassa ainakin tytöistä niillä kerroilla kun oon raskautunut oon ennemminkin ollut kuiva, kun...
  4. K

Josko minäkin listalle eli kosmo, 34, ya 8/17, kkm 06/18 rv 19, yk 1 km jälkeen. Kp 16/28-30 Jos laittaa kierron pituuden ja yritys kerrat jonkun täytyy olla aina sillon tällön valmis päivittämään listaa, jos ei vapaa ehtoisia ole, voi nuo kiertopäivät jättää laittamatta listalle.. Täällä...
  5. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Mä kärsin pco sta ja sehän aina hankaloittaa ovistestien tekoo, en oo koskaan tainnu saada kunnon plussaa, hymynaamaa tai mitään muutakaan kokeilemiini testeihin. Kokeilut onkin jäänyt vaan muutamaan kiertoon. Nyt mietinkin pitäisiköhän taas kokeilla muutama kierto, miltä ne näyttäis. Itsekin...
  6. K

Hmmm... Mulla kans alko tänään joku tiputtelu vuoto, koskaan ennen ei oo ollu tämmöstä. Mulla siis jälkivuoto kesti 4vk vaihtelevasti. Välillä tuli enemmän ja välillä väheän verta ja välillä oli päiviä, ettei tullut mitään. Mutta oletin tämän kaiken olevan sitä jälkivuotoa. Sitten oli reilu peri...
  7. K

@Marlen onha tässä ollut vuosien varrella yhtä sun toista tämä lasten tekeminen :ROFLMAO: Niinkin luonnolliseksi asiaksi alkanut välillä tuntua enemmänkin avaruustieteeltä.. Synnytys on ainoa asia mikä on ollut meille helppo osuus (y) Raskaaksi tulo hankalaa (vaikka kolme lasta onkin) ekan ja...
  8. K

Hei, olen jokusen viikon lukenut ketjua ja nyt ajattelin itsekin kirjoittaa ajatuksiani tänne.. Meillä reilu 2kk sitten todettiin rv 19 normi lääkärineuvolassa tytön kehityksen pysähtyneen jostain syystä n. muutamaa päivää / max. viikkoa ennen. No siitä sitten tayssiin ja synnytin pienen enkeli...
  9. K

Marraskuiset 2018

Pitkästä aikaa eksyin tälle sivulle.. meillä viimeinen kuukausi on mennyt melkoisessa sumussa.. viimeksi kirjoitellessani olin menossa rv19 normi neuvola lääkäriin. Siellä käydessä lääkäri ei löytänyt vauvalta sydämen sykettä.. ultrassa selvisi, että pienellä oli sydän pysähtynyt ehkä...
  10. K

Marraskuiset 2018

Äh, ei tule uni :cautious: tämä onkin oikea paikka hakea sitä :whistle: Mutta huomasin tässä selaillessani @Sonde lle unohdin vastata. Rd toteaminen ei automaattisesti tarkoita isoa vauvaa, jos arvot pysyy hyvänä. Näin mulle db hoitaja joskus sanoi. Itsellä ekassa ei ollut radia ja vauva oli...

Yhteistyössä