Hakutulokset

1. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Noups ja @joulutoive kiitos nopeista vastauksista, toivotaan, että se ovis oikeasti sieltä olis tulossa (y) tässä parhaillaan juuri pidättelen vielä hetken, että pääsen tekemään uuden testin :barefoot: @tylleröinen_21 itselläni tää oli kolmas kkm, toki välissä on onnistuneita raskauksia...
  2. K

Hei mites te tulkitsette ovulaatio testejä, tai siis tein testin puoli 10 lähtiessäni lasten kanssa ulos ja ajattelin että vertaan sitä sitten kuivana paremmin ja nyt vasta muistin sen ja kuivana se on nyt kontrolliviivaa vahvempi ja selkeästi viivat on päivä päivältä vahvistunut. Eli voinko...
  3. K

Tervetuloa uudet keskusteluun mukaan ja pahoittelut menetyksestänne. Paljon on tullut taas viestejä, joka ilta käyn lukemassa, mutta aina en vaan jaksa kirjoitella mitään. Ja tällee monen päivän jälkeen, kun kirjottaa unohtaa jo puolet mistä ootte puhunut.. Ja erityisesti onnea plussanneille...
  4. K

Yritähän nauttia raskaudestasi @RUSKA82 vaikka helppoa se ei aina tule olemaan. Mites @mira.flower ja @joojoo1 mikä teidän tilanne on tällä hetkellä? Joku kyseli aikaisemmin ovulaatiosta itse en tunnista ovulaatiota yhtään mistään, ehkä siksi että ovuloin todella harvoin (n) mutta edes...
  5. K

@sucrine vadelmanlehtiteetä ei suositella alkuraskaudessa/keskiraskaudessa, koska saattaa aiheuttaa supistuksia tms.. tarkkaan en itsekään tiedä. Mutta nyt yritysaikana itse juon sitä kk alusta ovulaatioon saakka. Ja raskaana ollessani olen juonut sitä rv 30 lähtien. Juon vaihtelevasti 1-3...
  6. K

@RUSKA82 kyllä minä ainakin viivan näen :barefoot: toivottavasti vahvistuisi, menkat pysyisi poissa ja teillekin kevät vauva saapuisi :love: @ipanassu itsekin koko ajan toivoo, että raskautuisipa pian, mutta viime kierron loppupuolella huomasin ajattelevani, että toivottavasti en olisikaan...
  7. K

@RUSKA82 koska ajattelit testata? Vai vasta, kun kk myöhässä? Josko nämä poikkeukselliset oireet olisivat merkki raskaudesta (y) @joojoo1 kylläpä pitää jännityksessä :barefoot: mitäs sulla nyt on viikkoja? Toivotan, että ensi viikolla sykekin sieltä löytyisi :love: Mun menkat on ihan kamalat...
  8. K

Täällä tänään kp1 jes, kierto oli nyt 31pv eli ei paha. Tästä on hyvä jatkaa (y) ihana @Noups nuo vauvanteko treffit :love: pakkohan ne on myös huumorilla osattava ottaa, vaikka se välillä työstä käy, niinkuin meillä mies sen joskus ilmaisi :whistle: @Minji itseasiassa en vieläkään ole aivan...
  9. K

Täällä myös toissa päivänä testattu nega ja menkkoja ei näy edelleenkään :devil: Äh tätä mä just pelkäsin, että kierto on ihan sekasin. En edes ollut negasta niin pettynyt, kun tästä ettei kierto oo tasanen. Toki näissä menee aikaa, mutta silti se harmittaa. Eli ei auta kuin odottaa koska ne...
  10. K

Minä täällä edelleen piinailen, nyt siis kp 29/(28) toki en voi olla varma mikä kiertoni pituus on, mutta yleensä terolutien kanssa on 28 :barefoot: Oireista ei oikein osaa päätellä mitään.. Muutama päivä sitten oli ihan menkka olo,mutta ne loppuivat pari pv sitten. Eilen ja tänään on tullut...
  11. K

@Keijukuningatar onpa kurja tilanne :( toki yrittäminen ja keskenmenot on vaikea paikka miehellekin,vaikka kaikki ei niitä näytä ja kerro samalla tavalla, kuin me naiset. Ehkä hänkin vielä muuttaa mielensä, kun aikaa kuluu. Itselle se toki on kurjaa, kun kun joutuu odottamaan ja elämään...
  12. K

Mun menkat ei oo alkanut :eek::barefoot:o_O siis normaalisti aina ennen ne on alkanut 4pv terolutin loputtua. Paitsi niillä kerroilla, kun olen ollut raskaana.. Apua, mulla ei oo ollu tänään aikaa käydä mitään testiäkään hakemassa ja huomennakin pääsen vasta illalla.. Pelkään, että se näyttää...
  13. K

@Ninnu118 voi harmi, koko viikonloppu odottelua.. mahtaakohan sen tuloksen nähdä omakannasta jo nyt (n) ? Voitais täällä sitten viikonloppu yhdessä tuumin pähkäillä mitä se tarkoittaa :ROFLMAO: @Salty sitähän varten me täällä olemme, tänne on hyvä purkaa. Ja ainahan tuo vauvan yritys on yhtä...
  14. K

@joojoo1 on kyllä pitkä viikko edessä, mutta toivotaan hyviä uutisia seuraavassa ultrassa :barefoot: @Ninnu118 mikä oli hcg arvon tulos? Entä mitä lääkäri sanoi?? @Marlen paljonko hb oli? Itselläni oli 111 jälkitarkastuksessa, eli vajaa 2 kk sitten. Silloin aloitin raudan jota syön sillon...
  15. K

No niin nyt pääsin jatkamaan, kun lapset päikkäreillä. Äskön tuli kinaa lego mummista,toisen mielestä se ei saanut ajaa traktoria :LOL: ja mäkun ajattelin, että he leikkisivät somasti yhdessä ja äiti ehtis nopeesti kirjottamaan tänne :whistle: Itellä tosiaan eilen ja tänään ollu menkka...
  16. K

@joojoo1 onpa kurja tilanne :unsure: koska sulla on uusi aika, että näkee mikä tilanne todellisuudessa on? @Mary18 tervetuloa mukaan, tämä on kyllä siitä mukava paikka, kun on toisia jotka ymmärtävät vähän mitä itse käy läpi ja voi jakaa omia tuntemuksiaan. Ikävää tietenkin, että kukaan meistä...
  17. K

@Ninnu118 hankalia nää tilanteet, kun muutenkin :poop: koko juttu ja sit vielä tommosta epätietoisuutta.. Mutta joo jotenkin mäkin luulisin, että negaa sen testin jo pitäisi olla, jos kaikki olisi kunnossa.. Itse olen aikaisemmin kerran joutunut kaavintaan, se oli kyllä ihan hyvä kokemus...
  18. K

@Ninnu118 alle 5 on negatiivinen,näin mulle sanottiin ja omakannassa luki alle 5 jotain mittayksikköä mikä se nyt onkaan. Minäkin sinuna vaatisin vielä ultrausta, kun soittavat. Huomennako menit verikokeeseen? Sen tuloksen näkee oma kannasta heti samana päivänä. Tai ainakin meillä, eli saat...
  19. K

@Ninnu118 mäkin suna soittaisin neuvolaan. Mulla oli jälkitarkastus 4vk tyhjennyjsestä ja pari pv sitä ennnen olin käynyt verikokeella mikä oli alle viisi eli nega sekä testi tehtynä täysin nega. Joten olisko sulla jäänyt sinne jotain mikä ylläpitäisi arvoa hiukan koholla että näyttää plussaa...
  20. K

@mira.flower toivotaan nyt että siellä on pikkuinen oikeassa paikassa ja tiukasti kiinni ja teille kevät vauva tulisi :love::love:

Yhteistyössä