Hakutulokset

1. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mulla (4+0) on toistaseks ollu vaan lyhyitä tuikahduksia, repäisyjä, lähinnä kans just kohdun eri puolilla. Ja oikeestaan kaikki mitä tuntuukaan, menee nopeasti aina ohi. Oiskohan noi sun @Minie niitä kohdun kannattimien venymisestä aiheutuvaa. :unsure:
  2. E

Heinäkuiset 2022 💕

Jes, oon koko päivän ollu nyt juomatta ja kävin tossa lenkillä hikoilemassa että saan vihdoin pissittyä muutakin kuin vettä, niin nyt, viimein sain tikutettua! Ja onhan se tummunut nyt ihan hyvin. Nyt juon koko loppupäivän. :ROFLMAO:
  3. E

Heinäkuiset 2022 💕

Äh, himotestaajaa ärsyttää! Nää on taas nää päivät, kun munuaiset/rakko villiintyy ihan täysin, niin ihan mahdotonta saada hyvä tikutusnäyte aikaiseksi. Vaikkei mitään edes juo, niin silti se on niin laimeeta, että ihan turha yrittää rtesteistä seurata viivan vahvistumista. Ja sit joutuu...
  4. E

Haaveena vauva 2022

@sinnae, ootko kenties käyttäny hormonaalista ehkäisyä ennen yrityksen alottamista? Itelle tuli yllärinä, että naisilla jotka on käyttäny hormonaalista ehkäsyä, saattaa mennä 6-12 kuukauttakin, ennen kuin kierto aidosti tasaantuu, sillä isolla prosentilla luteaalit jää niin lyhyeks vaikka...
  5. E

Haaveena vauva 2022

Tuossa esim. mun tänhetkinen kierto, joka tosin oli lämpimämpi ja pidempi kuin normaalisti. Yleensä se ovisdippipäivä on mulla n. 0,2-0,3 astetta matalampi kuin edellinen päivä ja siitä sit lähtee nousuun, joko heti suoraan tai sit asteittain. Mulle itelle on ollut hyödyllistä vertailla muiden...
  6. E

Haaveena vauva 2022

@Liljah, kiva kun pääset nyt kunnolla testailemaan! Mulla se on itseasiassa välillä vaihdellut! Joissain kierroissa (kuten tässä) lämmöt on olleet alhaisimmillaan samana aamuna kuin ovisplussakin tulee, ja siitä heti lähteneet nousuun. Toisissa kierroissa lämmöt on jo lähteneet pohjalta...
  7. E

Laskettuaika 2022

Laskettuaika 2022 ⭐ 4.1. Skyela 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 14.6. Bluebelle, Kirjoh89 15.6. Pandi 23.6. Pampula3 3.7...
  8. E

Heinäkuiset 2022 💕

Itseasiassa vauhdikkaana laitoinkin jo kysymyksen Kaunis Odotukselle ja heiltä vastattiinkin jo! Ainakin heillä toimintamalli on se, että odottaja itse lähtee edistämään asiaa oman neuvolansa kautta. Itselle oli ainakin edellisessä kkm:ssä helpotus, kun sain yksityiseltä terveysasemalta...
  9. E

Heinäkuiset 2022 💕

Voisinpa muuten heti tykittää kysymyksellä. Onko teillä muilla kokemusta/tietoa: jos kävisi varhaisultrassa jossain kätilön paikassa (esim. Perhe-Arte, Kaunis odotus), niin jos siellä saisi huonoja uutisia, saako se kätilö laitettua suoraan lähetteen naikkarille 1.-prioriteetilla...
  10. E

Heinäkuiset 2022 💕

Heippa, mä tuun kans! Muutama päivä sit plussattu 8 dpo, nyt olis 12 dpo ja viivat tummuneet siihen malliin että uskaltaa jo vähän unelmoida onnistumisestakin. Ensimmäinen lapsi kyseessä, la 22.7. Takana yks keskeytynyt keskenmeno n. 6. viikolla, todettiin varhaisultrassa kun ois pitänyt olla...
  11. E

Haaveena vauva 2022

Eilen menin ottamaan testin aamupissasta niin piti vähän stressata, meneekö kesken vai oisko vaan pitänyt testata myöhemmästä. Tänään sit testasin aamun tokasta, kannatti: Mä hurautan kans nyt sinne heinäkuisten puolelle. Kiitos kaikille onnitteluista, ja nyt toivon oikeesti tällä kertaa...
  12. E

Haaveena vauva 2022

@Lili_86, kerkesittekö edellisen plussan tiimoilta ihan neuvolaan yms asti toteamaan raskauden? Jos ette, niin senkus vain sinisin silmin huijaamaan että aikarajat jo täyttyneet ilman tärppiä!
  13. E

Haaveena vauva 2022

Itse himotestaajana aloittaisin varmaan huomisiltana tai ylihuomenna iltapäivästä (ehkä mahdollisesti dpo 8), mutta muistaen kuitenkin ettei mitään välttämättä silti näy vielä muutamaan päivään. Mut se riippuu ihan, millaisena itse sen testailun kokee! Toisille se luo niin paljon stressiä...
  14. E

Haaveena vauva 2022

Siinä tapauksessa vahva veikkaus kiinnittymisen puolesta! :love:
  15. E

Haaveena vauva 2022

@Keksi82, toi on kyllä hyvä että itse tutkit ja selvittelet. Saapahan ainakin itselle mielenrauhaa ja paremmat lähtökohdat uuteen raskauteen. Ja tosi tympeää kyllä ettei julkisesta/neuvolasta ole kyllä yhtään mitään hyötyä raskauden huoliin ja tutkimisiin liittyen. Oli sitten kyseessä just...
  16. E

Haaveena vauva 2022

@lehmätyttö, voisko kuule olla kiinnittymiseen liittyvää....! Pidetään peukkuja! (Huom, koronarokote sit myös aiheuttaa kaikenmaailman vuotohäiriöitä, joten jos oot sellasen ottanut tässä kk kuluessa niin voi myös liittyä asiaan. Itsellä siis ainakin aiheutti, muttei onneks pitkäaikaisesti...
  17. E

Haaveena vauva 2022

En oo ainakaan mikään ekspertti! Ite kans pelkään että metsään menee, ja toisaalta ajattelen iloisena ja onnellisena, jeee, oon raskaana! Mutta toisaalta, keskenmeno on jo koettu, selvisin siitä elossa. Yhtälailla se voi tapahtua taas, mutta voi olla tapahtumattakin! Eikä siihen voi mitenkään...
  18. E

Laskettuaika 2022

Kiitos vastauksista! Näemmä mikä vaan on mahdollista, vaikka mittaisi oviksen eri tavoilla. :D Tänään, dpo 10/3+3 viiva taas vahvistunut, näyttää testejä vertailemalla siltä, kuin kiinnittyminen olis tapahtunut 2 päivää aikaisemmin kuin edellisessä. Siel on ilmeisesti aika vauhdikkaat solut...
  19. E

Haaveena vauva 2022

Päivitin listan, sanokaa jos jotain jäi puuttumaan tai meni väärin, herpaantui keskittyminen kesken kaiken. Laitoin jo plussan itelleni ja @SannuB, toivottavasti ei haittaa. Samalla otin itteni veks piinailijoista, vaikka tässä kyllä piinailu jatkuu vielä.
  20. E

Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...

Yhteistyössä