Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2022

Hyvä on vointi, kiitos! Lieviä oireita pukkaa, juuri sopivasti että muistaa olevansa raskaana, etenkin öisin aina. Nyt en muista ihan varmasti miten toi meni, mutta yks kk kun otin jälkikäteen sen itse merkityn ovisplussan pois, niin FF laski sen toteutuneen oviksen uusiksi vain lämpöjen...
  2. E

Heinäkuiset 2022 💕

Täällä 5+4 ja yöllä taas parhaiten muistaa olevansa raskaana. 😅 Kävinkö 3 x vessassa ja heräilin tukkoiseen nenään.😅 Ja toi kohtu kyllä oikeasti kasvaa, tuntuu jännästi painavalta ja etenkin jos istuu hetken etukenossa (tai makaa sikiöasennossa), se alkaa sykkimään ja muistuttelemaan että...
  3. E

Haaveena vauva 2022

Vaikuttaa siinä mielessä, että moni on kokenut erilaisia kk-häiriöitä piikin jälkeen. Jollain esim. kadonnut menkat kokonaan 4 kk ajaksi. Siinä on vaikea raskautua jossei ovulaatiota tule. Itse otin dpo 7 rokotteen, (haamun raskaustestiin dpo 9), tiputtelu alkoi dpo 9 ja maailmanluokan...
  4. E

Laskettuaika 2022

Ihanaa lukea teidän muiden juttuja kun ootte jo niin pitkällä! Alkaa ihan itteäkin jänskättää, kun konkretisoituu, että mähän olen nyt "samassa porukassa", ja toi kaikki on vielä itelläkin edessä! :love::love: Toki onhan sinne vielä matkaa kun nyt vasta 6. viikolla, mutta ei tässä mikään kiire...
  5. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mulla folaatti, c, d, magnesium päivittäin ja satunnaisina otan rautaa ja mhb. En nyt tiiä tarttisko noita ihan kaikkia, mutta syödään nyt purkit ainakin loppuun, eikä noista haittaakaan ole. Täällä 5+2 ja nyt näyttäisi piiikkuhiljaa nousevan rintojen aristus oireiden joukkoon. Arvelinkin...
  6. E

Heinäkuiset 2022 💕

Kiva kuulla muiden oireista ja onnea @Minie hyvistä ultrakuulumisista! <3 Kertokaa hei ihmeessä aina viesteissänne, mikä rv+pv menossa! Ainakin must on tosi kiinnostavaa vertailla vähän, millasia oireita ihmisillä tulee missäkin vaiheessa! :geek: :giggle: Vaikka tietenkin jokaisella raskaus...
  7. E

Heinäkuiset 2022 💕

Tsemppiä ultraan! Toivottavasti tulee hyviä uutisia. :giggle: Mulla on nyt tänään ollut varmaan eka onnellisuuskuplapäivä, kun sain sen 3+ digiin. Siitä tuli heti varmempi fiilis: ainakin tällä kertaa tähän asti kaikki on edennyt hyvin. Soitin jo neuvolaankin vaikka olin aikonut sen tehdä...
  8. E

Haaveena vauva 2022

Sanos kuule miehelle että ovis meni jo, että tää kerta on ihan vaan hauskanpidon vuoksi! :D Ymmärrän kyllä että aikamoinen paine voi miehelle tulla silloin kun tietää että nyt pitäis onnistua. Ite jos oisin mies ni sillon en ainakaan tulis, vaikkei mitään ongelmia yleensä oliskaan.
  9. E

Heinäkuiset 2022 💕

Rv 5+0 jee! Ja CB digi näytti myös jo 3+, jeeeeeeeee! <3 Noi yöt kyllä hyvin muistuttelee että tässä ollaan raskaana. XD Siis joka ikinen yö menee nyt toi nenä niin tukkoon ettei hitto henki kulje. Allergioissa yleensä auttaa kun nukkuu ilman tyynyä, raskaudessa taas päinvastoin se näköjään...
  10. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta @Suzuki87, jos sait digistä nyt 3+, on rv jo 5+x, eli jossain 1,5 viikonkin päästä jo näkyy syke jos on näkyäkseen. Sen pitäisi näkyä 6+3 alkaen ultrassa nimittäin. Ymmärrän toki jos haluaa ottaa varman päälle, ite aion kans mennä 7+0 ja varmaan uudestaan taas...
  11. E

Heinäkuiset 2022 💕

Oireista, nyt 4+6: - herään 3 tuntia liian aikaisin, nenä tukossa ja wc-hätä. Uni tulee uudelleen just ennen kellonsoittoa - väsymys päivällä, iltapäivällä, illalla - vatsa näemmä mennyt kovaksi - kohtua kourii, tuikkii, painaa silloin tällöin Rintojen arkuus, kuvotus, ruokaongelmat loistavat...
  12. E

Haaveena vauva 2022

@mamma41, tallettelemaan siitä! :D Munasolu saattaa irrota jo 12 tunninkin päästä. Siittiöillä menee myös tunteja aikaa nousta munanjohtimeen, joten paras on että joukot on heti toivottamassa munasolun tervetulleeksi kun se suvaitsee irrota. Etenkin kun irrottuaan se munasolu ei selviä kauaa...
  13. E

Heinäkuiset 2022 💕

@Mini-Myy, suosittelen vielä kokeilemaan myöhemmin tänään uudestaan:älä juo mitään moneen tuntiin, hikoile jos mahdollista ja ota testinäyte ennen kuin tulee hätä. Näillä keinoilla saan itse paljon vahvemmat viivat kuin mitä aamupissasta saisi. Itsekin erehdyin jonain päivänä testaamaan aamulla...
  14. E

Heinäkuiset 2022 💕

Jee, nyt on ultra varattu, vähän yli 2 viikkoa vielä, ni 7+0 pääsee. Otin nyt sieltä Kauniista odotuksesta, ajattelin, että samaan hintaan pääsen vaikka vielä toisenkin kerran tarvittaessa kurkkimaan pikkuista, kuin mitä menisi esim. kertakäyntiin Terveystalossa. Voiiii vitsi kunpa tulis...
  15. E

Heinäkuiset 2022 💕

Mä just päinvastoin mietin, miten ihana kesä tulee olemaan, koska juhannuksen aikoihin pääsee takuuvarmasti lomalle jos raskaus onnistuneesti jatkuu sinne asti. :D Toki helle varmaan tulee tekemään tuskaa viimesillä viikoilla ja synnytyksessä, mutta mieluummin lämmössä kuin kylmyydessä! Mutta...
  16. E

Haaveena vauva 2022

Heippa Vierailija, jos sulla ovis olis ollut 4.11., tuo viiva on ihan realistisen näköinen dpo 11:lle. Kuukautisista laskien raskausviikot on todella epätarkat, joten se ei kerro mitään. Luottaisin enemmän tuohon sinun oviksen ajankohdan veikkaukseen. :)
  17. E

Heinäkuiset 2022 💕

Joo 6+3 pitäis syke näkyä, eli jos jättää vähän oviksen ajankohdalle virhemarginaalia niin 7+0 eteenpäin näkyy varmasti jo. :) Ite aattelin kans ehkä ens viikolla alkaa varailemaan, mutta toi itsenäisyyspäivä sotkee nyt sen verran et joutuu miettimään, meniskö jo pe 3.12. eli 7+0 vai vasta ti...
  18. E

Heinäkuiset 2022 💕

Tää väsymys kyl iskee ihan urakalla nyt! 4+2 ja päikkärit oli taas pakko ottaa kun oli niin paljon unihiekkaa silmissä iltapäivällä. Mul ei tässä raskaudessa oo ollut rinnat vielä lainkaan kipeet, vaikka edellisessä oli oviksesta lähtien. Ehkä se tulee myöhemmin vasta sit, kun alkaa...
  19. E

Heinäkuiset 2022 💕

Testaa ihmeessä lisää jos se antaa esim yhtään mielenrauhaa. Mä viimeks testailin kans ja nyt on ollu tosi hyvä vertailla näitä uuden raskauden viivoja edelliseen, joka meni kesken. Antaa mielenrauhaa että jotain siellä mahassa koko ajan tapahtuu ja paremmin kuin edellisellä kerralla. Ite...
  20. E

Heinäkuiset 2022 💕

4+1, tänään tuli nukuttua nopeat päikkärit ja parin tunnin päästä alkoi taas haukotuttaa niin maan vietävästi! Myös meinas tulla "yökkäys" liharuoasta kun se alkoi ihan nurkan takaa ällöttämään, mutta sit onneks meni ohi! Tein raskaustestinkin taas, on jo aika leffaviivat, eikä varmaan mee...

Yhteistyössä