Hakutulokset

1. mavli

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mitä mitä mitä täällä tapahtuu!!! <3 Hienolta näyttää kiuski ja SeaWind! Kiuskin viiva näyttää aika samalta kun munkin pp 7, meille siirrettiin tosiaan kuusipäiväinen.
  2. mavli

Seawind olen niin pahoillani, varmasti tuntuu todella pahalta ja ajatuksesi kuulostaa hyvin samanlaisilta, joita itsekin tuossa tilanteessa pohtisin. Voyage olipa todella ikäviä uutisia! Itselle tuli myös tuota sun viestiä lukiessa mieleen, että siittiöt ei oo päässeet solukalvon tms läpi ja...
  3. mavli

Siidalle oli pakko kommentoida että lähes samassa veneessä kellutaan. Sä muutaman päivän edellä. Jotenkin kaikki on paljon epävarmempaa kuin koskaan ennen eikä oikein tunnu kuuluvansa mihinkään.. Tsemppiä paljon! Oon ollut vähän ”salapoliisi” kun oon käynyt täällä lukemassa ja toisaalla sitten...
  4. mavli

Syksyllä lapsettomuustutkimukset/hoidot aloittavat

Moikka, täällä uusi juuri hoidot aloittanut.. :) Me olemme kylläkin jo toisella kierroksella eli yksi lapsi meiltä löytyy ja hän on pian 2-vuotias. Esikoista yritettiin lähes kolme vuotta ja ilman suurempia hoitoja hän sitten saikin alkunsa, kun syy löydettiin. Tällä kertaa saimme lääkäriltä...
  5. mavli

Lapsettomuushoidot TAYS

Nostelen tätä hieman.. Onko kenelläkään havaintoja tämän hetken tilanteesta, kuinka pitkälle ensikäynti menee lähetteen saamisesta? Vaikka onhan tuo myös tapauskohtaista varmasti, mutta uteliaana kyselen.. :)
  6. mavli

Haluatko leikkimielisen ennustuksen tulevista lapsistasi?

kohta 28v, yksi lapsi
  7. mavli

Mitä ruokana?

Muusia ja possupataa, miehen valmistamana. :)
  8. mavli

Mihin Sokos Hotelliin Tampereella?

Jos et Villaa halua kokeilla, niin lapsiperheellä menisin Ilvekseen. Vietettiin Villassa hääyö, eikä mitään pahaa sanottavaa. Ei todellakaan mitään meteliä, eikä ko. kadutkaan ole niin vilkkaita, että ne häiritsisivät. Tammer sellainen vanhempi ja "kulturelli", ei ehkä kovin viihtyisä...
  9. mavli

Kaksplussan operaattorit HOX..Toi hemmetin TUTKIMUS KYSELY kaksplussalla

Harvinaisen raskas. Pomppaa ruutuun koko ajan.. :headwall:

Yhteistyössä