Hakutulokset

1. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Roxanne onnea! :love: Nyt vain toivut rauhassa ja nautit vauvakuplasta. :) On helpottavaa kuulla sykkeet, mutta mä oon nyt vaikeuttanu omaa elämääni sillä että pohdin ettei vaan oo oma syke.. Eilen illalla sitten vertailin; hain tieten tahtoen lonkkavaltimosta oman sykkeen ja taas ihan keskeltä...
  2. mavli

Siida ihana et kaikki oli hyvin! <3 Oot 5 päivää mua pidemmällä ja mulla la 20.6. Aika jännä ettei oo kertaakaan sanonut laskettua tuolla polilla. Mä sain sieltä nlaan vietäväksi paperitkin, jossa oli la.. Caro voi ei..ilkeä vaiva tuokin kyllä.. Toivottavasti ruokavalio riittää, etkä joudu...
  3. mavli

@Molly3 pahoittelut täältäkin ikävistä uutisista! :( @kiuski toisaalta hienoa että pystyy töissä käymään edes ja myös tavallaan jännäkin, miten töissä yleensä unohtuu kaikki muu noin kokonaisvaltaisesti. Mullakin useinmiten tämä väsymys ei paina töissä mitenkään, mutta kun kotiin pääsee...
  4. mavli

Siida ja kiuski kunpa pian olot jo helpottais! <3 Kiuski asia ratkes ihan luonnostaan! :) Oot pystynyt kuitenkin töissä käymään..? Siida voi tuo mökki jouluksi kuulostaa niin ihanalta! Varmasti alkaa olemaan niin väsynyt oloihin ja kaikki pelot ja tottuminen ajatuksen tasolla tupliin..kyllä...
  5. mavli

Siida ooh, sykkeet jo kuuluvissa! Ja hyvä että tuo olo on edes hieman parempi! :) Kiuski voi ei, oksu vierailee sielläkin.. :( Tsemppiä! Roxanne mulla alkoi esikoisen synnyt ilman mitään ennakkoilmoituksia kun vedet meni eli toivoa on! Hope mulla oli esikoisen raskaudessa doppleri ja se...
  6. mavli

Pikaisesti kerron vain että kaikki oli ultrassa hyvin! <3 Vieläkään ei mitat vastannu täysin, mutta päästiin paljon lähemmäksi, pieni oli kasvanut oikein hyvin ja sydän sykki vahvasti.
  7. mavli

@kiuski tsemppiä huomiselle! Tuuhan pian kertomaan kuulumiset! @Siida yyh, varmasti ihan hirvee tuo olotila! Tsemppiä! Tuohonhan on kyllä lääkkeitäkin olemassa..jos ne helpottaisi..? @MyMa toivottavasti et saa tuomiota! Mulla oli myös esikoisen raskaudessa tuo sitruunan makuinen ja raikas oli...
  8. mavli

@Siida alkio oli jo kuuspäiväinen blasto..eli olis pitäny kiinnittyä aika piankin. Lääkäri ei ottanut mitään muuta kantaa kuin että on vielä hankala mitata, mutta kun olishan sen pitäny olla jo isompi.. Ärsyttää sekin että menin ite ihan hiljaseks ku tajusin ettei vastaa viikkoja ja sen jälkeen...
  9. mavli

Ultrassa löytyi alkio kohdusta ja syke, mutta ei vastannut viikkoja vaan 4-5 pv nuorempaa. Mielestäni liiankin paljon oli heittoa, nyt on usko ja toivo lopussa tämän suhteen.
  10. mavli

@Siida huimia uutisia kyllä, hienoja siis todella, mutta varmasti vaatii sulatteluakin. Tuplaonni <3 Mutta ehkä ainakin näin alkuun myös tuplahuoli.. @esemila onpa hienoa kuulla että sait hyviä uutisia! :) Mutta hui kauhee, mulla ois jo sydän pysähtyny tossa rypäleraskauden kohdalla..! Huh...
  11. mavli

@Siida huomenna se hetki on, kuinka jännittävää ja ihanaa! Tsemppiä! Kuulostaa kyllä aika järkyltä tuo olotila.. Aika hurjaa jos nyt jo jotain vilahteli dopplerissa! Mä koitan pitää sen vielä laatikossa.. @kiuski kokeile ihmeessä niitä rannekkeita, niiden kanssa pitää joidenkin vaan löytää se...
  12. mavli

Täytyy myöntää että varsin jyrkkä rokotekeskustelu rajoittaa keskusteluintoa.. Ymmärrän toki kaikkien näkökannat, mutta menee hieman yli esim. että tulisi tehdä lastensuojeluilmoitus jos viranomaisten/asiantuntijoiden ohjeistuksia ei noudateta. Edelleen ymmärrän että kyse ei ole vain ko lapsen...
  13. mavli

@Xienna piti jo viimeksi kommentoida että mä käytin esikoisen raskaudessa aluksi sellasia mammahousuja, jossa oli lyhyempi ja napakampi resoriosa. Ainakin H&M:llä oli silloin.. Ja mä jouduin ottaan nuokin käyttöön jo rv 10-11 kun tuntu niin ikävältä jos housut yhtään kiristi. Rokotuksia kohtaan...
  14. mavli

Onpa täällä ollut vilkasta keskustelua! @Siida oot selkeesti saanut jo oireitakin, varmasti tuntuu hieman uskottavammalta kaikki! (y) @giraffen___ esikoisen raskaudessa mulla heitti sf mitta jo senkin takia että vauva oli eri asennossa tai mittaaja oli eri kuin edellisellä kerralla...
  15. mavli

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Jantzu jos se ovistesti näytti tuolta niin en heittäis kirvestä kaivoon. Pp6 ja ovistesti reagoi kyllä raskauteen mutta käsittääkseni raskaustestiä myöhemmin.
  16. mavli

Seawind ei voi olla totta! :( Tiedän ettei lohduta etkä uskalla enää toivoa, mutta mä niiiiin toivon, ettei oliskaan sitä.. Olen samaa mieltä kun moni muukin, kun alkiot hedelmöittyy ja ennen kaikkea kiinnittyy, älä luovuta! Teidän vuoro tulee, aivan varmasti! Jantzu tossa kohtaa munkin...
  17. mavli

Seawind hienoa että viivat on vahvistuneet ja ihana kuulla, että olet päättänyt nauttia! :) Siida ohhoh! Munkin pitäis huomenna soitella polille, saapa nähdä pääsenkö läpi.. Minäkin varovasti kurkistelen tälle puolelle.. Meillä siis taustalla selittämätön lapsettomuus. Ensimmäistä yritettiin...
  18. mavli

Kiuski mä sain kans digiin 2-3 pp9 (en testannu sillä aiemmin). Jännä kyllä kuinka meilläkin viivat (ja sitä myötä hormonit?) menee aika samoissa mutta sitten oireet on ihan eri.. Domin oloista tuli kyllä toiveikas fiilis, kunpa.. :love: Siida hyvä että oot saanut pientä mielenrauhaa. Mä en...
  19. mavli

Siida hieno tulos! <3 Mun tekis mieli kans tuo vielä nähdä.. :love:
  20. mavli

Seawind vahvistuu <3 mä oon saanut päivällä/illalla vahvemmat viivat kuin aamuisin.. En tiedä yhtään miksi mutta näin oon kuullut monelta muultakin. Miltäs kiuskin testit näyttää? Mulla on huomenna kaksi viikkoa siirrosta, lääkäri ei siis sanonut muuta testipäivää kuin että parin viikon...

Yhteistyössä