Hakutulokset

1. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

gemmy hirmuiset tsempit huomiseen ultraan! <3 Hienoa kyllä kun oot löytäny lääkärin jonka kans homma pelaa noin hyvin. kiuski mennään siis molemmat huomenna neuvolalääkäriin. Just miehen kanssa täyteltiin yhdessä voimavarakyselyä, vaikka eipä sitä viime raskaudessakaan kun vähän vilkaistu kun...
  2. mavli

marrasmai mulle kyllä kerrottiin istukan sijainti ultrassa mutta sehän tosiaan vielä todennäköisestikin vaihtuu se paikka kun kohtu kasvaa.. Toivottavasti pian saat mielenrauhaa enemmän ja uskallat vähän suunnata ajatuksia tulevaankin. Mun ajatusmaailma oli esikoisen aikaan ihan samanlainen...
  3. mavli

Helios mekään ei juuri saatu ensimmäisen kohdalla kuin jotain niitä iänikuisen vanhoja ja nukkaantuneita vaatteita. Toki sitten mun vanhemmat halus ostaa kunnon sitterin ja miehen vanhemmat osallistua myös hankintoihin. Hienoa että pääsitte kurkkaamaan pientä ja kaikki hyvin! Salama hienoa että...
  4. mavli

marrasmai aivan täydellisen ihanaa!!! :love::love::love: hope mulla laski kans viime raskaudessa, oli alimmillaan 99. Ja loppua kohti sitten nousi taas. Onko sulla nyt mitkä keinot käytössä siihen? Tuohonhan on olemassa jokin valmiste, jota voidaan tiputtaa suoneen ja tiedän että sitä on...
  5. mavli

Siida onpa ikävää että reissu meni sairastellessa.. :( marrasmai mä oon ihan vakuuttunut että siellä sun masussa on kaikki hyvin! Kaikki kuvailemasi kuulostaa täysin normaalilta; viuh viuh on istukan ääni ja oman sykkeen jo erotitkin. Ne näytöllä vilkkuvat luvut on pienokaisen ja mä oon...
  6. mavli

_giraffen ja voikukka onnittelut pienistä! <3 Kyllä niin paras joululahja! Sokerirasitus on käsittääkseni yleensä vain kerran, rv 26-28. Jos on riskitekijöitä ja/tai sukurasitetta niin sitten jo rv 12-16. Ja olikohan sitten niin että pitää käydä kaksi kertaa.. Gemmy ihanaa saada jouluksi...
  7. mavli

Gemmy ja marrasmai toivon todella että kaikki on hyvin <3 Kiuski mulla oli esikoisesta vahva poikafiilis ja nt-ultran kasvokuvaa katsellessa olin aivan varma asiasta. Ja poika meille tulikin. :) Siida oliko niin ettei nlalääkäri osannut vielä sanoa mitään vauvojen sukupuolista? Musta ei...
  8. mavli

Evangelina onnea! Ihana kuulla että kaiken jälkeen kaikki on hyvin! :love: Mä syön liikaa herkkuja..:unsure: Joka ilta tekee mieli syödä pari palaa suklaata, joulutorttu, pari keksiä tai jotain hyvää.. Oon aika normaalipainoinen ja esikoisen raskaudessa tuli muistaakseni joku 12-15kg. Kilot ei...
  9. mavli

Kesis niin ihana synnytyskertomus! <3 Salama mä niin näin jo sut juoksemassa hangessa koiran perässä perkeleet kaikuen :D Ihana pieni myllerrys masussa sen jälkeen <3 Siida mua alko naurattaan kun sanoit että sulla oli opiskelija ekassa neuvolassa - niin mullakin. Kun on jo aiemmin käyty...
  10. mavli

Roxanne jos ehdit jossain kohtaa korjaamaan niin meillä 2.IVF/ICSI 1.PAS onnistui. Puhelimella täällä käyn niin vaikea saada lihavoitua tuota tekstiä.. :/
  11. mavli

Siida teillä varmasti tulee elämä ja alku olemaan uuden arjen opettelua ja totuttelua kaikkeen. Onkos niin että monikkoperheet saavat ainakin joiltain kunnilta apua kotiinkin jos kokevat sitä tarvitsevansa? Ja hyvä pontti tuo esikoisen huomioiminen vahvasti jo sairaalassa. Itse oon aika vähän...
  12. mavli

Tähän asti en oo siis sitä juuri miettinyt mutta nyt googletin matalan papp-a:n ja terveysportti sanoi että tutkimuksissa huomattiin keinoalkuisen raskauden alentavan arvoa. Nyt mä luotan siihen ja rauhotun :D Näillä mennään mitä on saatu vai miten se meni.
  13. mavli

Evangelinalle tuhannesti tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin! Jos istukka toimii huonosti niin sittenkö lapsiveden määrä vähenee ja kasvu hidastuu? Mulla oli siis seulonnoissa papp-a matala ja sen vuoksi seurantaultra rv28 mutta tietysti varsinkin näiden kokemusten jälkeen revin siitä...
  14. mavli

Kesis ihan mahtavaa, nyt hän on täällä! <3 Onnea! Kiuskille onnea ihanista uutisista! <3 Kyllä nyt saa jo vähän seota! :D Siida ihan mielenterveyttä koettelevalta kuulostaa tuo ihottuma! :( onneksi pahoinvointi on jo hieman helpottanut ja oot päässy vähän touhuaan. :) Marrasmai en yhtään...
  15. mavli

@Zoona tosi yksilöllistähän se on, niinkun tiedätkin. Ekasta mulla oli selkeitä menkkajomotuksia ja ihan jopa olo että menkat alkaa ihan just. Ja nyt tästä toisesta selkeästi vähemmän. Toki mulla raskaudet ovat myös alkaneet eri tavoin, en tiedä vaikuttaako se asiaan.
  16. mavli

@Zoona tervetuloa ja tarrasukkia pienelle matkaan! @kiuski mä laitoin dopplerin nurkkaan reiluksi viikoksi ja 11+5 löysin sitten oikeat sykkeet. Aiemmin olin saanut ne näytölle vilahteleman, mutten ollut kuullut niitä. Istukan paikka, kohdun asento yms vaikuttavat tuohon paljon. Kannattaa...
  17. mavli

@Bridge onpas mielenkiintoisia neuvoja.. Entäs sitten jos metro menee rikki..? Tai nuo mekot :whistle: Tulee varmaan käyttöön. ;) @Siida eli hyvinkin voitais harkita tuon meidän reilu 3v kanssa :) Mä kerroin eilen sellaiselle työkaverille, jolle halusin itse kertoa, ettei kuule muualta ja...
  18. mavli

@marrasmai kuulostaa tutulta nuo tuhrut. Mulla oli muutaman viikon sellaista, että valkovuoto oli ruskeaa tai jopa veristä. Ei koko ajan eikä joka päivä, mutta useana päivänä viikossa. Itse tulkitsin niin, että on tultava limakalvoilta kun ei kuitenkaan tullut valkovuotoa enempääkään. Mutta...
  19. mavli

Hirmusesti on tullu viestejä kun ei oo tullut muutamaan päivään käytyä! Siida ihania uutisia ultrasta! <3 Kalaa tulee täällä syötyä vähintään kerran viikossa ja lohta on nyt raskausaikana tehnyt eriryisesti mieli useinkin. Sukupuoli mekin aiotaan kysyä, juuri siksi että saa luotua jo...
  20. mavli

Siidalle piti sanoa että olisko joku tupliin liittyvä juttu. Että enemmän seurataan viikoja ja kokoja ja kasvua. Suht harvakseltaan tuplat kai laskettuun aikaan saakka viihtyy masussa. Meillä kans nt-ultra Terveystalolla Tampereella. :ROFLMAO:

Yhteistyössä