Hakutulokset

1. V

Marraskuiset 2019

@KengulleRuu Mä oon ehkä vähän kieroutunut kun mulle toimii hyvin tsempparina se, että se todennäköisyys vähenee päivä päivältä. Oliko jo 6+5 tms kun mahikset on yli 90%! Ja nytkin itellä on vuorokaudessa jo prosentilla parantunut mahdollisuudet. Sanoinkin miehelle et en tiedä mitkä olis...
  2. V

Marraskuiset 2019

Heippa! Liityn myös mukaan ja pyytelen fb-ryhmään, jossa varmaan tuun olemaan sitten aktiivisempi. Esikoisen aikaan muotoutui niin ihana faceryhmä, että toivon samansorttista vertaistukea. ❤️ Niinkin tuore juttu, että plussasin aamulla. Hailakka haamu tai haamua vähän vahvempi Pregchekkiin ja...
  3. V

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Pitkästä aikaa jaksaa kirjoitella, lueskellut kyllä olen. :) @kantris Saat neuvolasta todistuksen kun raskaus on kestänyt yli 22 viikkoa (oliko se 154pv se oikein virallinen tms). Sen jälkeen pystyy myös äitiysavustusta (vai mikä tuon virallinen nimi nyt olikaan) hakemaan. Vuoden 2017 pakkaus...
  4. V

Flunssa ja verikokeet normaalit?

Jos tarkoitat CRP:tä niin se ei välttämättä reagoi ihmeemmin jos ollenkaan virusinfektioon. Vaikea tietenkin sanoa mitään, kun verikokeita on olemassa tuhansia erilaisia etkä erittele mitä kokeita kysymykselläsi tarkoitat.
  5. V

Tervetuloa @Roope82! :) Nt-ultrassa kaikki oli hyvin. Kuvassa hän näyttää istuvan kunnon ugh-asennossa. :ROFLMAO: Oli aivan ihanaa saada nähdä kuinka pieni siellä liikkui menemään (kun hänet ensin yskimällä unilta herätettiin). Miehen pistin ottamaan siitä pari videonpätkääkin ja niitä on...
  6. V

Olipas tänne tullut taas paljon viestejä. Mukavaa kun on aktiivinen ketju. Ja kivoja hyviä ultrakuulumisiakin. :) @N93 Pahoittelut. :( Toivottavasti tärppäisi pian uudelleen. @Mijau Tsemppiä vatsataudin selätykseen! Mullakin tuo Rennie lähes päivittäinen ystävä. Ruokailutottumukset on ennen...
  7. V

Wuhuu, tänään 12+0! Enää ei ole ihan 24/7 paha ja etova olo, vaikka se päivittäin vielä useasti tuleekin. Mutta pientä parannusta jo ilmassa. Nenäongelmat jatkuu ja googlettelin tämän olevan kyllä tosiaan raskausoire, pahimmillaan jatkuu synnytykseen asti. :eek: Vatsallaan olemisessa uskon...
  8. V

@kirsimaria Mikä on päivän vointi? Onnittelut hyvistä ultrauutisista kaikille sellaisia saaneille! @Tuulikki81 Voihan kurjuus. Tsemppiä. :cry: Nt-ultrassako tuo nyt sitten selvisi? Mitä viikkoja vastasi? Minua niin jännittää ja pelottaa just tuo keskeytynyt keskenmeno. Ensi keskiviikkona...
  9. V

Mulla on ehkä ihan PIENEN ripauksen verran väsymys helpottanut. Ei joka päivä tarvitse enää nukkua 10h yöunia + 2-3h päikkäreitä. En tiedä tosiaan onko noissa seulonnoissa sitten paikkakuntakohtaisia eroja. Täällä sanottiin että luotettavinta käydä verikokeessa 10+ ja ultrassa 12+, vaikka...
  10. V

Jos ei nyt ihan kummallisia yllätyksiä uudessa äitiyspakkauksessa ole, niin otetaan se kyllä. Esikoisen kanssa kuitenkin mukana on perushyödyllistä tavaraa. Vaatteet toki on isoja vastasyntyneelle, mutta saahan ne myöhemmin käyttöön sitten. :) Vähän olen vilkuillut vauvajuttuihin päin ja...
  11. V

@Lehtoleinikki Tsemppiä! Kuulostaa hurjalta ja huolta vrmasti riittää, mutta toivotaan että lopputulos olisi hyvä. Pidän teille tosi paljon peukkuja! Ruoka-asioissa ajattelin käyttää vähän tervettä järkeä, samoin kuin lääkeasioissa (tosin niissä olen vielä tarkempi tokikin). Olen nyt tähän...
  12. V

Tänä aamuna se sitten tapahtui ekan kerran, oksensin! Saakeli, mun kun piti selvitä ilman. Mulle on aina muutenkin hampaiden pesu vaikeeta yökkäysrefleksin takia, tänä aamuna sai taas kakoa vedet silmissä mut toki tyhjästä mahasta mitään irronnut. Kesken aamupuuron se sit iski ihan puskista, yh...
  13. V

@kantris Mulla on ajoittain ihan jäätävää hengästymistä ilmassa. Ihan jo siitä kun kotona kävelen portaat yläkertaan reippaammin tai töissä jos kiireisemmin jotain touhuaa. Yleensä se iskee päälle silleen muutaman sekunnin viiveellä rasituksen jälkeen, et tulee tukala ja puuskuttava olo...
  14. V

@Lehtoleinikki Pidetään peukkuja, että kaikki menisi hyvin. :) Omaan elämään ei sen kummempaa uutta. Oireet jatkuu. Np-ultra on 1.3. Oli mielenkiintoista huomata, että mulla oli selkeästi sellaisia menkkamaisia jomotuksia ym vatsatuntemuksia huomattavasti enemmän 4-5pv ajan siinä kohtaa, missä...
  15. V

@millimolli85 Ajoittain pystyn nauttimaan ja on uskoa että kaikki menee hyvin. Toisina hetkinä taas on vaikka mitkä uhat ja riskit mielessä. Nyt on neljä viimeistä päivää taas ollut alavatsalla paineentunnetta/pientä jomottelua niin kuin ihan menkkojen alkuun. Yritän ajatella järjellä että...
  16. V

Toiveena vauva 2017-2018

@mincha Pitää täältä taustalta huudella kysymykseesi. Kp 26/28-36 (dpo todennäköisesti jotain välillä 8-13 kiertojen eri pituuksista ja ar-ultrasta laskien) tein totaalisen tyylipuhtaan negatestin malttamattomuuksissani. Kp 34 tulikin sitten jo selkeä plussa. Joten toivoa on niin pitkään kun...
  17. V

Pahoittelut keskenmenon kohdanneille ja tsemppiä sen uhan kanssa eläville, toivottavasti kaikki kääntyisi parhainpäin. @vuodenäiti Huisi uutinen tuplista! Toivottavasti toinen syke löytyy ongelmitta seuraavassa kontrollissa. :) @Daisy85 Ihan sama käytäntö on Suomessa. Np-ultra on 12+0 - 12+6...
  18. V

@Mijau Listalle näkyy jääneen ainakin Norway, jolla tuli km jokunen aika sitten. :( @Kapsukka Ei ole ollut vuotoja, mutta vähän niitä kyllä jännitän/pelkään, kun jonkun kerran ollut olo että jotain tulisi, mutta kait se on vaan valkkaria sit. Inhottavan epävarmaa tuollainen vuotelu kyllä. :/...
  19. V

Syyskuun suloisuudet 2017

Tänään oli ensimmäinen neuvola. Jestas miten paljon esitteitä ja lappuja mukaan. :D Seuraava käynti sitten rv15, saakin tovin odotella.
  20. V

Syyskuun suloisuudet 2017

@Josephina Mun mielestä täällon aiemmin ainakin ollu puhe et kattois niin pitkään et kaikki ehtii np-ultran käydä halutessaan ennen liittymistä. Ellei sitten ole muutettu suunnitelmia siellä fb-ryhmän sisällä. Itsekin vielä mietin että liittyäkö vaiko eikö ja jos niin milloin. En tiedä olenko...

Yhteistyössä