Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Hannaah Olen pahoillani :( @Maya123 Ikävä kuulla keskenmenostasi :( Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys toukokuun alussa. Jos laskee sen olleen kp 1, niin kierto oli 32 päivää. Normaalisti mulla oli 25-26 päivän kierto ennen keskenmenoa. Eli viikon verran pidempi oli tuo keskenmenon...
  2. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@MonaLisa33 Hyvä, että oli kohtu tyhjentynyt itsestään. @sucrine Jäikö sulla siis viimeisin kierto lyhyeksi ja nyt alkanut uusi kierto? Vai viittasitko tuolla johonkin aiempaan kiertoon? Mulla viissiin huomenna dpo 11, joten ajattelin aamulla testata. Dpo 11 on mulle se aikaisin kun viitsin...
  3. M

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Wintersun Voi ei, olen tosi pahoillani! :cry: Paljon voimia!
  4. M

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen * Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km...
  5. M

@Wintersun Okei, hyvä, että on siis jo selvillä mistä kyse.
  6. M

@Wintersun Onpa oudosti muotoiltu diagnoosi. Mitähän toi nyt tarkoittaa? Että johtuuko vain miehestä vai molemmista.
  7. M

@kirsillevauva Kiva kuulla, että luovuttaja on löytynyt! :) Mulla viikko tätä kiertoa jäljellä. Jos menkat alkaa ensi viikolla, taidetaan mennä yksityiselle selvittelemään löytyykö jotain vikaa. Nyt menossa yk 8 keskenmenon jälkeen ja yk 16 kokonaisuudessaan.
  8. M

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen * Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km...
  9. M

@sucrine Kiva, että ollaan samassa kohtaa kiertoa! Toivottavasti plussattais molemmat! :) Mulla oli tänään aamulla vähän oksettava olo. Iltapäivällä tuli kurkku kipeäksi ja alkoi muutenkin flunssainen olo. Varmaan siis tuo huono olo liittyi alkavaan flunssaan. Tänään ei muutoin ole ollut mitään...
  10. M

@kosmo Onnea! Siirrän sut plussanneisiin :) Mulla menossa ehkä dpo 6-7. Tänään on pientä nippailua tuntunut mahassa ja viikonlopusta alkaen on tullut normaalia enemmän valkkaria ja ollut ihme tunteellisuuskohtauksia, että herkistyy jostain yhtäkkiä. Vähän on siis alkanut toiveet herätä. Rinnat...

Yhteistyössä