Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen * Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km...
  2. M

Onko viiva vahvistunut? :)
  3. M

Nyt on tän kierron tallettelut hoidettu kp 10, 12 ja 14. Mun veikkaus on, että ovis olisi ollut kp 13 (en tikuttanut). Nyt sitten vaan odotellaan josko ois tärpännyt. Ei nyt kovin suuret odotukset ole, mutta jos kuitenkin yk 8 keskenmenon jälkeen olisi tärppikierto kun keskenmennyt raskauskin...
  4. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Nyt on tän kierron tallettelut hoidettu kp 10, 12 ja 14. Mun veikkaus on, että ovis olisi ollut kp 13. Nyt sitten vaan odotellaan josko ois tärpännyt. Ei nyt kovin suuret odotukset ole, mutta jos kuitenkin yk 8 keskenmenon jälkeen olisi tärppikierto kun keskenmennyt raskauskin tärppäsi yk 8...
  5. M

***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  6. M

@MonaLisa33 Kiva saada lisää väkeä keskusteluun, tervetuloa! Haluatko tulla listoille? Nyt siis yk 4 menossa? @-Lillis- Höh menkoille! Mulla tänään kp 14 ja sovelluksen arvion mukaan ovis tänään. Eilen tein negan ovistestin, että ei tänään oikeasti taida olla ovis. Ehkä se meni jo. En oo...
  7. M

@-Lillis- Mäkään en enää yhtään luota mihinkään mahdollisiin oireisiin. Niin päin ehkä, että jos ei ole mitään oireita, niin tietää ettei ole tärpännyt, mutta jos tulee jotain, niin silti on tosi epäileväinen olo. Kun kerta oireita on välillä ollut, vaikka plussaa ei ole tullut. Mulla kp 9...
  8. M

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen * Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km...
  9. M

***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  10. M

@Abby87 Kiva, että saitte ongelmat ratkottua :) @-Lillis- Mullakin tulee aika nopeasti oviksen jälkeen fiilis, että eipä varmaan taaskaan ole tärpännyt :( Mullakaan ei ollut viime kierrossa mitään oireita, joten arvasin ettei ole tärpännyt. Kun toisissa kierrossa on ollut nippailuja vatsassa...
  11. M

Lista päivitetty yllä :)
  12. M

Haluatteko listalla @henttis @Aileen @Kerttttu @Rnna ? Ja muutkin jotka täällä käy lueskelemassa :) Jos haluatte, niin laittakaapa tietoja tulemaan, niin päivitän. Helpottaa seuraamista, kun siitä voi tarkistaa mikä kenenkin tilanne olikaan :)
  13. M

14. M

@Abby87 Onnittelut pikkuisesta! Varmasti pelottava alku teillä, toivittavasti kaikki lähtee nyt hyvin sujumaan :) Onpa aika mennyt nopeasti, kun sulla on jo vauva. Kun sen vielä hyvin muistan kun plussasit. Ja vähän ennen plussaa mietit miten parisuhteen kanssa käy. Jatkoitteko lopulta yhdessä...
  15. M

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Josia Kyllä siinä haalea viiva näkyy, jännää! Toivotaan parasta! :) @kirsillevauva Onpa kamalat menkat! :( Mulla alkoi ke menkat eli yk 8 keskenmeon jälkeen (kokonaisuudessaan yk 16) lähti käyntiin. Keskenmennyt tärppäsi yk 8, joten jos nytkin yk 8 ois onnekas kierto. Ainakin nyt olen...
  16. M

@Kerttttu Kiva, että päätit liittyä mukaan keskusteluun, vaikka tietysti ikävää, että myös sinä olet joutunut kokemaan keskenmenon. Suuret pahoittelut siitä. Nyt kun keskenmenosta on yli puoli vuotta aikaa, niin miettii, että ehkä se kasvatti ihmisenä vaikka riipaisevaa olikin. Ehdottomasti...
  17. M

@Ninnu118 Päivitetty yk 3, @tylleröinen_21 päivitetty yk 2. @kathii Laitatko tiedot, niin lisään listalle! Otin listan tiedot sivulta yksi, joten myöhemmin mukaan liittyneet puuttuu listalta.
  18. M

@Mikkiss85 Tervetuloa mukaan keskusteluun! Haluatko listalle? Mulla alkoi eilen illalla menkat, mutta jo ma aamulla alkoi tiputtelu. Joskus mulle tulee tollaista ja joskus ei. Ennen keskenmenoakin oli joskus tollaista. Varsinaiset menkat kestää 4-5 päivää. Erona aikaan ennen keskenmenoa on...
  19. M

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7.......yk 8 km jälkeen * kosmo...............34 v....... ya 8/17..........kkm 06/18 rv 19.....yk x km...
  20. M

Päivittelin tietoja! @Ninnu118 Sulta puuttuu milloin yritys aloitettu, lisäänkö sen? Ja joltain puuttuu mm. ikä. Ilmoitelkaa myös, jos ikää tullut lisää sitten edellisen päivityksen.

Yhteistyössä