Hakutulokset

1. Y

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Kyllä minäkin tuon punktion olin tietty pekkasilla... Se on tiedosssa, mutta onko sitten labrat ja ultrat samaa kastia, niin ajattelin koklata meidän firman kantaa siihen. Toisinaan nimittäin firmat maksaa palkan punktiosaikkareistakin vaikkei tarvis. (veikkaan että meilläkin on joillekin joskus...
  2. Y

Onnee wishfulille... :D Krisuli> Siis lugesteroneja käytän niinku esim inssikierrossa... tiedän että mensut alkaa aina neljäntenä päivänä lugesteronin lopettamisesta ja tietysti käytän niitä piirun pidempään kun mitä oma kierto olis kestänyt... Näin voin lopettaa ne tiettynä päivänä ja mensut...
  3. Y

Jep jep... ovis plussa tuli... PER*%€*"..... kuujäte... Ei auta taaskaan kun laittaa vaan leuka rintaan ja painua kohti uutta kiertoa... Miten voi osua just siihen päivään kun EI saa osua??? Se on sitten huhtikuun loppu se seuraava yritys... Ja voin kertoo että pyydän tähän kiertoon luget...
  4. Y

Aina sitä unohtaa olla kiitollinen... Minulla on työpaikalta ehkä kilsan matka Tyksiin ja kotoakin taitaa tulla ehkä 4km. On sentään edes lähellä tuo kidutuskeskus... Mites teillä muilla? Onko teillä työpaikat tällasia kellokorttimestoja, ja tarviitteko joka käynnistä lapun? Mun pitänee alkaa...
  5. Y

Neulatyynylle> Onnea!! Muille jännääjille TSEMPPIÄ!! Tulin vaan kiukkuamaan omaa kellontarkkuuttani... :( Torstai on se päivä kun EI saisi tulla visplussaa... Arvatkaas mikä päivä huomenna on... No se saakelin ovispäivä tietty... (arvasko joku torstain... eikai?) No minä oikeestaan tiesin...
  6. Y

Oletteko käyneet psykologilla?

Olisin kiinnostunut vaikka yksärillä jos ei muutoin kuulemaan kokemuksia lapsettomuudesta ja psykologille "eksymisestä" Onko joku mennyt keskustelemaan ihan oman jaksamisen vuoksi ja onko juttuseuran kanssa synkannut? Onko helpotusta omaan olotilaan tullut? Olen aikoinani joskus...
  7. Y

Hellou! Negatiivisella asenteella olen näköjään varustettu... Mensut alko lauantaina ja nyt jo surettaa että menee tän kierron pas perssiilleen. Laskennallisesti ovisplussa tulis keskiviikkona mutta tietty se menee siihen ainoaan "kiellettyyn päivään" eli torstaihin... Nyt sitten vaan...
  8. Y

LH-hormonilisä IVF-hoidossa

Pregnyl kuuluu aina ivf hoitoon... Jos sitä tarkoitit...
  9. Y

Tsemppiä muillekin neganneille ja teille jotka olette vielä inhottavampia vastauksia saaneet :( Mulla on soitto tänään hoitajalle verikoevarmistuksen tiimoilta. Pelkään että mulla on sama edessä kuin "HaaveissaToinen" nimimerkillä. Pakkasessa on kaksi samassa oljessa, mutta todella pelkään...
  10. Y

Aika lyhyeksi jäi putki... Eli nega... :( Onnea helmi ja tervetuloa uudet :) Enpä jää yksin tähän pinoon... (ehkä) Huomenna vielä verikoe, mutta kyllä jo olis pitäny näkyä taatusti testissä... JURKELE!! Lähtis toi mies tosta töihin niin vois rauhassa romahtaa...
  11. Y

Scarleth> Ainut oikea vaihtoehto on se mitä lääkäri määrää... Jos nyt on välikierto niin pidä se välikiertona... Julkisella ollaan hyvin tiukkoja, eikä sooloiluja katsota kovin hyvällä... Tsemppiä uudelle kierrokselle! Eilen tein sen negan... Tänään en testaa, mutta huomenna aattelin. Ei ole...
  12. Y

Pahoittelut taasen negan saaneelle :( Scarleth> Elä nyt tuudittaudu ihan noin nopeaan toimintaan siellä julkisella. Ainakin turussa ensikäyntiin jonotetaan... Siinä käydään vasta tilanne läpi... sen jälkeen jonotetaan ivf suunnitteluun vielä kuukausi pari jonka jälkeen päätetään koska hoito...
  13. Y

scarleth> Kyllä mä oon niin tottunu tähän uskomattoman taitavaan kroppaani. Se kekesii oikeesti kerta toisensa jälkeen mitä ihmeellisimpiä oireita vaikka en todellakaan edes yritä niitä enää kyttäillä. Ainut mitä todella KYTTÄÄN on siskoni "raskaustesti" Hänellä muuttui nännit pikimustiksi jo...
  14. Y

Böö Emänät!! Keskityn itsekkäästi vain itseeni!!( Todeten että tsemppii vaan teille muille piinailijoille... ;) ) Tulinpa vaan kertomaan että olen yhä hengissä... Henkinen hyvinvointi on ollut tässä kierrossa ihan hyytävällä tasolla. Olen kiukkuinen, raivostuttava, akkamainen ja kamala...
  15. Y

Kiukkuketju

Ivallisesti on mainittava sulle kiia, että ei se TODELLAKAAN helpotu siinä 50v kohdalla... Sit kaik on isoäitejä... Mä kuuntelen töissä niitä isoäitihömppöhömppöjä jotka on vielä ehkä noin 10 kertaa pahempia kun ne äidit. Isoäidit kun ei yhtään sitten estele sitä hehkuttamistaan kuinka söpö...
  16. Y

Helmi> Varo vaan jos tulee nega ja ne hormoniarvot romahtaa. Itse vollotin 3 päivää ja yötä lähes putkeen... Töissä sain just tsempattua ja jo kotimatkalla ihan järkkyä parkumista... "masennusta" kesti viikon jonka jälkeen alkoi vihdoin ylämäki... Kirjoitin sen itselleni oikeen muistiin että...
  17. Y

Moro! Mulla turvotus iski vasta siirtopäivänä ja alhoi helpata kun mensut alkoi... Se koko väli oli siinä niin järkkyä turvotusta että kylkiluiden alta alkoi pingotus ja melkeen meni selänkin puolelle... (olen silleen normipainoinen ja melko littamahainen normaalisti) Että tsemppiä vaan...
  18. Y

Mäiskistä... Märkää pyyhettä... Näyttää olevan monella nyt aika heikko saalis alkioissa... Toivottavasti tää ei nyt olis mitään lääkeongelmaa... tai tavallaan toivottavasti olis... Huonoo on se että joutuu moni menemään heti uuden kierroksen mutta hyvää olis se että seuraavalla kierroksella...
  19. Y

FSH + ovulaation induktio - kokemuksia?

Lääkkeiden hinnat pyörii siinä satasen luokkaa kun mennään minimiannostuksilla kuitenkin tuossa hoidossa vielä. Polikäyntejä tulee pari / kierto ja luget ehkä päälle vielä joku alle 20e joten hyvin pienissä rahoissa mennään :) Tuloksia varmaan jollekin tulee kun niitä tehdään... Täältä...
  20. Y

Kilpirauhas vasta-aineet

Ensinnä kiitos tällaisesta palstasta! Kysymys olisi kilpirauhasen vajaatoiminnan ja eteenkin vasta-aineiden vaikutuksesta raskautumiseen. Takana 3v yrittämistä ilman plussan hiventäkään. Yli 10v kilpirauhasen vajaatoimintaa takana, ja papereissa lukee että vasta-aineet on koholla. Olemme...

Yhteistyössä