Hakutulokset

1. P

Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

Nyt vaan omanapaisesti ja pikaisesti : ensi viikon alussa viim. käynnistys tai sektio. Tänään polilla kokoerot vauvoilla sitä luokkaa ettei anneta pidemmälle mennä. Pienempi n.2,1 kg ja isompi 2,8 kg arvioituna. Lantion magneetti tehdään vielä, jotta saadaan varmuus mahtuuko perätilassa tuleva...
  2. P

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Ensi viikon alussa sitten käynnistys tai sektio, kokoeroa tullut vauvoille melkoisesti. Kuvataan lantio ja katsotaan mahtuuko B perätilassa ja isompana tulemaan. Viikonloppuna käyrille päivystysosatolle. Että nyt vois sanoa, että lähellä ollaan ja jännittää... Hyviä vointeja kaikille :) T...
  3. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea Weeru :heart: Teitä alkaa olemaan mukava määrä odottajia ! Minä synnytän viim.ensiviikolla, jännittää. T. Paulanna ja pavut 36+1
  4. P

Armiina laita puhelimee hälytys niin muistat lääkkeet, mulla olis monesti jäänyt ottamatta muuten. Sydämensykkeet näkee ultralla ainenkin jo 6+2, milloin itse kävin. Rauhoitti kummasti :) Vaikka ainahan voi tapahtua mitä vaan... Tsemppiä kaikille vaiheisiinsa ja varsinkin plussanneille...
  5. P

Suosittelen kotidoppleria, saa kuunneltua just silloin kun siltä tuntuu niitä sydänääniä ja ainenkin minua rauhoitti monta kertaa...samoin mies kuuli äänt ja pääsi mukaan odotukseen. Meillä oli AngelSound ihan yksinkertainen ja edullinen malli, mikä tuli meille käytettynä, oli ollut ja kahdella...
  6. P

Onnea pienestä pojasta Kevis :flower: Rankka oli sinulla synnytys, kun molemmat tavat jouduit kokemaan, mutta onhan se palkinto sen arvoinen :heart: Toivottavasti pääset tänään näkemaan poikaa ja saat vaikka syliinkin. Voimia toipumiseen !
  7. P

Tarvikkeista :voi olla, että mainittukin, mutta en muista... Mulle tärkeitä :- rintapumppu, saa lypsettyä ylimääräistä maitoa pakkaseen - sukkia ( tarpeeksi napakoita, jotta potkarit pysyy jalassa, jos ovat vähän liian isoja ja muutenkin - muut...
  8. P

Kiva kuulla fanni että matka meni hyvin :) Aina se vähän jännittää olla kaukana kotoa, jos jotain sattuu. Olin itse 15-16 viikolla etelässä, maassa, jossa en saraalaan olisi halunnut. Ei onneksi tarvinnut mennä, vaan kaikki meni hyvin, mutta koko ajan oli pieni jännitysmomentti takaraivossa...
  9. P

Tarkoitus on alakautta babyt synnyttää, kos kaikki menee hyvin ja B mahtuu perätilassa tulemaan. Voi olla, että tehdään lantion magneetti vielä, jos näyttää vauvat kovin kasvavan. Tuskinpa, koska vasta oli kasvu hiema hidastunut ja siitä seuranta jo ensi viikolla. Eivät varmaan edes 3 kg taida...
  10. P

Huhtikuun hurmurit 2015 -Helmikuu-

Edelleen Kevikselle voimia sinne sairaalaan ! Kohta on ohi ja ihan hyvältähän tuo painoarvio kuullostaa, kun tietää, että jopa 500 g pikkukeskosia syntyy ja selviytyy :) Voihan olla, ettei sairaalassaoloaika veny yhtään laskettua pidemmälle, nopeasti vauvat sitten kirii kasvua. Ja olet nyt...
  11. P

Mukava, että teitä on nyt useita alkumetreillä olijoita ja saatte tukea toisistanne :) Onnea Burmalle poikalupauksesta :heart: Nyt pääset tekemään "täsmä" hankintoja. Mä oon niin fakkiutunut poika/tyttö väreihin, että halusin ehdottomasti tytölle vaal.punaista hankkia ja pojalle vaal.sinistä...
  12. P

Onnea ja jaksamista Kevis sinulle ja pienelle :heart: Saitko mitään painoarviota ? Mulla oli arviot tiistaina reilu 2 kg ja 2,3 kg ja myös hidastunut kasvu edelliseen, siksi kontrolli jo ensi viikolla. Hyvillä viikoilla olet jo :) Tiedän kyllä tunteen, että pääkoppa ei ole ehtinyt mukaan. Ei...
  13. P

Onnea Armiina :heart: Onpa ihanaa jos molemmat pysyvät matkassa :) Milloin seur. ultra ? Näkyikö vielä onko omissa pusseissaan vai samassa? Näkyikö suonikalvoa ? Omat istukanalut ? Vautsi :) Toivon niin, että kaikki menee hyvin :) voin sitten myöhemmin vinkata sulle pari hyvää kaksosketjua...
  14. P

Kävin sitten eilen synnärin päivystyksessä, kun verenpaineet nousi ja prot virtsassa kotosalla + ja huono olo edell. yöstä lähtien. Otettiin ktg:tä ( oli ok ), Verenpane koholla sielläkin ja lääkitys päälle, prot virtsassa stixissä + , mutta labranäytteessä -, Hb 108, Alat ( maksakoe ) ja...
  15. P

kevikselle hatunnosto, kun jaksoit olla töissä äitiyslomaan asti, oisin jäänyt jo ajat sitten pois töistä... Streptokokkinäyte otettais meillä neuvolassa vkolla 36 about, mutta mulla otetaan nyt äitiyspolikäynnillä. En tiedä mikä käytäntö yleisesti HUSin alueella, mutta HUSiin minäkin...
  16. P

En tykännyt minäkään uuden pakkauksen makuupussista, haalarista ( no okei pojalle sopii kyllä ) enkä vanupuvusta. Muut nyt kotivaatetuksena menisi, mutta kyllä 2014 oli mieluisampi, vaikka en sielläkään kaikista tukännyt, mutta haalari käy mielstäni tytölle ja poitsulle ostin kirpparilta jokun...
  17. P

Onnea Sussuanna ja pieni poika ja perhe :flower: Kiva kuulla, että kaikki hyvin. Iik: mä oon sit vissiin seuraava vuorossa... T. Paulanna ja pavut 34+5
  18. P

Kaikille uusille tervetuloa :) Mulla nyt niin hatara pää, että en muista olenko kaikki varmasti toivottanut tervetulleeksi ! ).( kyllä tässä aika äärirajoilla ollaan joinakin päivinä, eienkin aamu alkoi suihkussa oksennuksella ja siitä ei meinannut tulla loppua kun baan kouristi ja kouristi...
  19. P

Mulla oli kerran vuooa n.kp 14 ultran jälkeen muistaakseni, kesti vuorokauden ja loppui. Ei vaikuttanut limikseen ja mistä lie vuoti ? Muistelen, että esemila kirjoitti joskus viime kesänä vai oisko ollut jo edellinen myös vuodosta ennen siirtoa ja teki siitä ihan ketjunkin... No, tiedä...
  20. P

Liikkeistä : Tunnen vas.puolella olevan babyn liikkeet erittäin hyvin ja koko ajan, siis liikkuu todella paljon ja ei juuri yölläkään taukoja pidä. Tämän babyn liikkeet myös näkyy ulospäin hyvin selvästi ja tunnen missä peppu, missä jalat/ kädet. Oik.puolella oleva B-baby taas paljon hennompi...

Yhteistyössä