Hakutulokset

1. P

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Kiitos kysymästä persika, olen pikkuhiljaa toipunut sektiosta, en ota enää kipulääkkeitä, ei siis kipua liikkuessa eikä levossa :) Haavahan ollut koko ajan siisti, mutta kuntoani vei alas kohtutulehdus ja matala hb, joka oli siis vain 80. Tänään kontrolli. Nukahdan heti kun tilaisuus on...
  2. P

Onnea weeru tervetuloa tuplien maailmaan :heart::heart: Laitan sulle yv:tä weeru.
  3. P

Kaksoset on usein syntyessään pienempiä kuin yksi vauva. Ei ole tavatonta, että ovat n. 2,5 kg viikolla 37 jolloin usein syntyvät tai jopa aiemmin. Toki myös syntyy yli 3 kg kaksosia. Suosittelen hankkimaan tarvikkeet kaksosille ajoissa ja mm.pesemään vaatteet ajoissa, koskaan ei tiedä milloin...
  4. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iitulle: mulla oli siirrossa limis kp 14 n. 7.5 taisi olla alkekin ja tuollahan nuo tuplat tuhisee aamu-unillaan :heart: Minun "siirtohistoriallani" merkitystä on paljon enemmän alkioilla. Ja monet ovat raskautuneet jopa alle 7 limiksellä :) Ole luottavainen ja ajattele nyt vaan positiivisia...
  5. P

Vaatehankinnoista :tällä hetkellä kaikki pakkausen vaatteet on vielä isoja, eli ovat aika isoa kokoa. Siellä on jotain 5@ cm myös, mutta ovat sopivia vasta vähän myöhemmin. Meillä siis poitsu oli reilun 3 kg syntyessään ja 48 cm ja nyt käyttää 50-56 cm vaatetta. Suosittelen hankkimaan BODYT...
  6. P

Tämähän ei ole mikään kauppapalsta, mutta tarjoanpa silti, jos joku haluaisi hankkia ANITA tukivyön koka M ( reilua kokoa, olen itse kokoa M, mutta menee myös koossa pieni L uskoisin ). Olen ostanut uutena ja maksoi muistini mukaan n. 50, jopa enempi, liiviliikkeestä ostin, väri musta ja...
  7. P

Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

Keviselle paljon vauvantuoksuisia päiviä sinne kotiin :heart: Minkä painoinen poika on nyt ? Me ollaan myös kotona ja täytyy myöntää, että käsityötä riittää kahdelle :) Nyt vauvoja heräteltävä kolmen tunnin välein syömäön ja se lasku alkaa tosiaankin siitä kun aloitetaan syönti...hyvinkin kuluu...
  8. P

Terveiset kotoolta ja kiitos kaikille onnitteluista :) Täällä tuhisee kaksi hyvin erilaista vauvaa, toinen on itse rauhallisuus ja toisesta lähtee ääntä. Nauttivat sylissäolosta molemmat ja jalsavat jo hetken hereilläkin. Syötöt kolmen tunnin välein ja niihin vierähtää hyvinkin reilu tunti...
  9. P

Kiitos vielä kaikille onnitteluista :) Luen välillä palstaa, mutta en enää ehdi kommunikoida, joten toivotan kaikille mitä parhainta loppuodotusta ja synnytystä ! Me ollaan vielä sairaalassa, molemmat vauvat tarvitsivat sinivaloa, nyt on pojan vuoro siinä maata. Huomenna ehkä kotiin? Minä...
  10. P

Kävin muutamaan kertaan kutinan takia verikokeissa, otetaan paastokokeina ( sappihapot ja Alat ainenkin ) lähetteet sain joko äitiyspolilta tai neuvolasta. Raskausmyrkytys voi tulla hyvinkin yllättäen, oireet tosiaan näköhäiriöt ( mustia/ harmaita pisteitä tai sumentumaa ), päänsärkyä...
  11. P

Kiitos kaikille onnitteluista<3 Sairaalassa opetellaan arkea ja molempien verensokereita seurataan, samoin bilirubiiniarvoja. Muutama päivä ainenkin menee.. Liikkeellä olen kipulääkkeiden turvin, haavakipua ja jälkisuppareita, muuten vointi hyvä:) Teille kaikille soisin tämän saman onnen:)...
  12. P

Mulla on vain 5 ommelta vatsan päällä, muut sulavia sisällä, siisti, kaunis haava. Buranalla ja Panadolilla mennään, kivut hallinnassa, tuntuuhan ne, mutta liikkeelle pääsee. Mä oon niin rakastunut noihin pikkuihanuuksiin, samoin on isä:) T. Paulanna ja babyt kohta 2 vrk
  13. P

En kokenut ballonkia huonona, minulla se niin vähän aikaa ja teki tehtävänsä. Terveisiä yösyötöiltä :)
  14. P

Terveiset sairaalasta ! Ensimmäinen yö meni hyvin, vauvat oli hoitajien huomassa ha minä sain nukkua, nyt tuhisevat vieressä. Synnytys tosiaan rankka, mutta lääkäri kävi eilen moikkaamassa ja sanoi, että hyvä kun yritettiin pitkään alakautta, vauvat valmistautui synnytykseen ja hengittivät...
  15. P

Meidän tuplat syntyi tänään aamuyöstä sektiolla : pitkän kaavan mukaan edettiin, kun käynnistettiin ballongilla ja kalvojen puhkaisulla, minkä jälkeen kaikki etenikin nopeasti aina 7 cm sukenemiseen ja sitten vähän hidastui, päästiin täysinauki vaiheeseen ja ponnistamaankin, mutta vauva A...
  16. P

Meidän neiti A ja herra B syntyivät tänään sektiolla, keskeytyneen alatiesynnytyksen jälkeen rv 37+0 Täällä niin onnellinen äiti nuuskuttelee vauvantuoksua <3 Tyttö n. 2,3 kg ja poika n.3,1 kg, pituudet 47 ja 48 cm. Ihan täydelliset vauvat.
  17. P

Neiti A ( n.2,3 kg) ja herra B (n.3,1 kg) syntyi keisarinleikkauksella synnytyksen pysähdyttyä usean tunnin avautumisen ( avautui kokonaan ) ja pitkän ponnistuspunnerruksen jälkeen tänään. Uskomaton tunne saada vauvat syliin :) Pääsimme rv 37+0
  18. P

Kiva kuulla, että hailaiva sinulla ja tuplilla kaikki hyvin. Olinkin jo miettinyt sinua :) Hyville viikoille olet päässyt ja toivotaan, että mahdollisimman pitkälle pääsetkin. Paljon onkin viimeaikoina poikia tänne syntynyt :heart: (.) magneetti tehty ja huomenna kuulemaan vastausta ja miten...
  19. P

Kohdun rapsuttelu tehtiin minullekin kahden vuoden siirtojen aikana x 2 ja jotain näytteitäkin otettiin, koska taustalla useita negasiirtoja. Näytteistä ei selittävää eikä rapsutteluistakaan apua. Plussat tuli vasta paljon myöhemmin. Silti olisin valmis tekemään kaikkeni uudelleen, eihän sitä...
  20. P

Doppleristavielä : aluksi eli viikolta 11- sydänäänet kuuluu tosi alhaalta, ihan häpyluun päältä. Minä etsin niitä paljon ylempää kunnes sain neuvoja :) Ne omat sydänäänet löytyy kyllä helposti, mutta liikkuvan vauvanalun ei sitten niin helppoa olekaan. Täällä valvoskelen ja mietin, että...

Yhteistyössä