Hakutulokset

1. Maicy

.

Hei, Minä voisin uutena liittyä tänne matkaan. :) Maicy, kp. 19/26, yk1/ya18. Kolmatta lasta haaveillaan ja nyt on lupa tulla, jos on tullakseen. Aiemmat lapset syntyneet - 15 ja - 16. Edellisten kohdalla plussa tuli 1v. Yrittämisen ja 8kk yrittämisen kohdalla. Koskaan en ole muita plussia...
  2. Maicy

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Heippa, Uusi tai jo tavallaan vanha käyttäjä täälä. :sneaky: Piinaillut ja tikutellut 2014 lähtien, 2 tyttöä löytyy (-15 & - 16)ja nyt on alkanut kolmannen lapsen yrityskerrat. :love: Kirjaan tänne nyt alkuun ja katsotaan siirrynkö muihin ketjuihin. Alkuun pyrin välttämään tikuttelua, joten...
  3. Maicy

Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

Heipä hei! Mukava kuulla, että täällä juttu luistaa. :) Sen verran kuulumisia itsekin tänne nyt laitan, että rakenneultra takana ja siellä kaikki hyvin. Varmuutta sukupuolesta ei saatu, joten ollaan nyt vähän niinku "tyhjän" päällä :D Ei uskalla hirveästi vaatteita ostella. Tytölle on...
  4. Maicy

Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

Hei! Facebook ryhmä sulkeutuu tänään. Emme ota uusia jäseniä enää huomisesta alkaen! Kiitoksia kaikille ja ihanaa odotusaikaa kaikille tänne jääneille! :) Käyn varmaan kommentoimassa joitakin asioita tänne, mutta harvemmin. Nessu87 varmaankin jatkaa nyt sitten päivittämiset tämän ryhmän...
  5. Maicy

FACEBOOK asiaa: Olemme ryhmän sisällä päättäneet, että "suljemme" facebook ryhmän Toukokuun 31.päivä. Tämän jälkeen tulleita facepyyntöjä emme enää ota vastaan. Joten hop hop kaikki halukkaat, nyt pyyntöä tulemaan, jotta saadaan kaikki halukkaat paikalle :) Kuka innokas listan päivittäjä? Olen...
  6. Maicy

Täällä ultrakuulumisia. Kaikki on tällä hetkellä hyvin! :love: Napero, linkki... voi hyvin ja oli oikein vilkkaalla tuulella. Toivottavasti saadaan lisää ihania ultrakuulumisia piakkoin! Ikäviä tilanteita tulee eteen, se on ihan tosi. Eikä mun mielestä kukaan voi toisen puolesta sanoa, miten...
  7. Maicy

1986/13: Kovasti voimia myös sinne!! ❤
  8. Maicy

Triinuli: Kovasti voimia jatkoon! Kyllä pisti kyyneleet silmään täälläkin! :(
  9. Maicy

Listaa taas päivitetty :) Marsikka: Ikävä tilanne nyt sinulla siellä.. :( Toiv. kaikki selviää pian! Ikävintä tuossa vaiheessa on se odottaminen. Tsemppiä sinulle!! <3 Sirppuliina: Ikävää, että koet tämän asian tuolla tavalla. :( Toivottavasti palaat vielä tänne juttusille! En itse halua edes...
  10. Maicy

Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

Jatketaan jutustelua uudessa ketjussa, Marraskuun Mussukat toukokuussa :)
  11. Maicy

Marraskuun mussukoiden lasketut ajat: Paikkaansa etsii: Ruusukimppu Kenke/28v/2.lapsi/PS Beeh Pioni85/1.lapsi Muru16 ekakertaa/34v./1.lapsi la? -minttu-/25v./3.lapsi la? 30.10 Mimmu222/30v./2.lapsi/TAYS 1.11 Reona84/2.lapsi/HYS Helmi_/2.lapsi/ 3.11 Jemppu123/18v/1.lapsi/ Oinas86/1.lapsi/...
  12. Maicy

Meillä kastetaan kirkkoon, kuten esikoinenkin. Kummeja olen jonkin verran miettinyt... :D Miehen mielestä ei tartte ko yksi, mutta mä haluan, että olisi ainakin kolme. Mun omat kummini (2kpl) on jo menneen talven lumia... Toinen kuollut ja toisesta en ole kuullut moniin vuosiin yhtään mitään...
  13. Maicy

Nessu87: Tsemit ultraan! Monelta on? :)
  14. Maicy

Listaa päivitetty! Tarkistakaa oma kohtanne ja ilmoittakaa selkeästi, jos virhettä tai jotain tietoja puuttuu! Kaikkia mustalla olevia en bongaa välttämättä, jos en pääse heti niitä päivittämään! :) HOX -Minttu- ja Lotta1 FB: Minulle yksityisviestiä, jonne oma fabonimenne! Lisään teidät...
  15. Maicy

Vauvahaaveita: Tuo mun doppler on Jumper merkkinen. Tällainen Tervetuloa Rockinen! :) Eka nla on mulla 8+1, eli tuleva torstai. En odota sitä mitenkään erityisemmin, koska ei tosiaan mtn järkevää siellä tehdä. Ainoa, et sit tulee toki varattua labrat ja saa soitella aikaa sit...
  16. Maicy

Tervetuloa uudet! Vielä mahtuu hyvinkin matkaan :) KasKummaa: Laita minulle yv:tä täällä kaksplussassa ja kerro facebook nimesi. Lisään sinut kaveriksi ja sitä kautta liitän sitten sinut ryhmään. Se on täysin salainen, eli ei huolta, että joku näkisi liittymisesi :) Pinkki Myy: Ihanaa...
  17. Maicy

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

HOX! Siirrytäänpä pikkuhiljaa Huhtikuun ketjuun :) Tein uuden ja päivitin sinne listan. Tarkistakaa omanne ja ilmoittakaa, onko korjattavaa! Tervetuloa uusille <3 Ihania ultrakuulumisia tullut kyllä monella! Toivotaan, että ei muita kuin positiivisia uutisia tulisikaan!
  18. Maicy

Marraskuun mussukoiden lasketut ajat: Paikkaansa etsii: Ruusukimppu Kenke/28v/2.lapsi/PS Beeh Pioni85/1.lapsi Muru16 ekakertaa/34v./1.lapsi la? -minttu-/25v./3.lapsi la? 30.10 Mimmu222/30v./2.lapsi/TAYS 1.11 Reona84/2.lapsi/HYS Helmi_/2.lapsi/ 3.11 Jemppu123/18v/1.lapsi/ Oinas86/1.lapsi/...
  19. Maicy

haamu(ko)?

Kyllä sielä viiva kurkkii! :) Huomenna tai ylihuomenna uusiksi vaan <3
  20. Maicy

haamu(ko)?

Ei näy kuva. Laita aijaa.comin kautta.

Yhteistyössä