Hakutulokset

1. Maicy

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Ultrakuulumisia.. :) Syke löytyi pieneltä sintiltä.. <3 Sintteröisellä kokoa 9mm ja vastasi 6+6, kuten nyt omienkin laskujen mukaan on. :) La siis 16.11. <3 Oon haltioitunut!! <3
  2. Maicy

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Täällä vu takana ja pienen pieni 9mm sintti löytyi mojovan sykkeen kera kohdusta! <3 Limakalvot paksut ja ruskuaispussi löytyy. Ei merkkejä keskenmenon uhkasta. Vastasi viikkoja 6+6, niinku nyt laskujen mukaan onkin. :) <3 Ihana fiilis!!!
  3. Maicy

Jose85: Voimia jatkoon! <3 Toivottavasti saatte oman pikkunyyttinne pian! Laitoin sinut tuonne listalle, mutta pyydä poistamaan, jos et halua, että se siellä on! Tervetuloa uusille! Mahtavan paljon on listaan nimiä kertynyt! Toivottavasti suru-uutisia ei tule enempää! <3 Päivitin listaan uudet...
  4. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla on viivalasit päässä, koska mä näin todella monella nyt värilliset viivat :O :O :D JAIKS! Mut onnea plussanneille ja ihanaaaaaaa <3 Tsemppiä piinalijoille!!! Uuteen kiertoon joutuneille tarrasukkia seuraavaan kiertoon! Jospa se nyt olisi THE kierto <3
  5. Maicy

Tervetuloa uusille! Ihanaa taas monta plussaa ja uutta odottajaa <3 <3 Piiu: <3 Mikä ihana uutinen kuitenkin sieltä tuli!!! <3 Pidetään listaa yllä tuolla kakkossivulla siihen asti, että kuukausi vaihtuu. :) Minä teen uuden kuukauden ja tuo lista tulee silloin ensimmäiseksi, joten helppo...
  6. Maicy

Mäkään en oo synnytystä kyllä miettinyt sen kummemmin. Kavereiden kans käyty läpi kyllä sitä edellistä, mut tätä nykyistä en oo ees ajatellut. Toivoisin toki, et nyt voisin mennä niin pitkälle ilman lääkkeitä, kuin mahollista. Mutta esikoisen kohdalla ei onnistunut, vaan lopulta sit otettiin...
  7. Maicy

Niin ja antakaa minä teen uuden ketjun tuosa viimeinen päivä tätä kuuta! :) Aloitetaan siihen sitten huhtikuun kirjotukset <3
  8. Maicy

HOX! Listaa päivitetty. Tarkistaisitteko taas, että jokaisen tiedot ovat oikein ja kaikki on huomioitu! Pyytäisin jatkossa päivityspyynnöt punaisella, niin varmasti bongaan ne! :) FACEBOOK: Laittakaa minulle yksityisviestillä oma facebook nimenne, niin pyydän teidät kaveriksi. Sitä kautta...
  9. Maicy

Luppana76: Ei näy kuva :/
  10. Maicy

Päivittelen taas listaa, kuhan töistä pääsen kottiin :) Ruokasuosituksia kyllä seurailen, mut en todellakaan intohimoisesti. Salmiakkia oon jo syönyt ja juustoja myös. :D Graavilohta välttelen vaan sekin kuulemma ois ihan ok, jos sen itte tekkee.. Mut jää välistä. Jouluna sitten <3 Liikuntaa...
  11. Maicy

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Heissan kaikille! Miten menee?? :) Täällä olotila vallan mainio, ainoa vaan, että tuntuu, että tuo kohtu on tyhjää täynnä. En tiedä miksi olotila tällainen, mutta kuitenkin. Ultraan vielä viikko, sittenpähän tuo varmistuu! Eikä se nyt tietty sekään lopeta tätä huolestumista, mutta jos siellä...
  12. Maicy

Minä käytin ihan tavan RFSU:n ovulaatiotestiä. Rv 3+5, oletettu dpo 12-14. En tiedä olisiko näkynyt aiemmin ovistestisä, ko testasin vasta tollon eka kerran ovistestillä. Menetin toivoni ja käytin sen vikan sitten pois, vaan oliki positiivinen ylläri :) Veikkaan, et ovistestin merkillä ei oo...
  13. Maicy

Lumiponi: Raskausviikot lasketaan aina viimeisten kuukautisten alkupäivästä. Taikka vaihtoehtoisesti, jos tarkka hedelmöittymispäivä tiedossa, niin siitä. Eli milloin sinun edelliset kuukautiset on alkaneet? :)
  14. Maicy

Hei taas ja tervetuloa uusille! Ihanaa, kun porukka lisääntyy! <3 <3 FACEBOOK ryhmä on perustettu ja minulle viestiä laittamalla, pääsee ryhmään mukaan. :) Viestiin kannattaa laittaa oma face nimensä, niin lisään kaveriksi ja sitä kautta sitten liitän teidät marraskuisten facebook ryhmään...
  15. Maicy

Pinkki Myy: Ihanaaa! <3 Täällä tuli tippa linssiin, ko tuota sun tekstiä luki!! <3 Tervetuloa ryhmään :) :)
  16. Maicy

Ihanan paljon tekstiä ja uusia marraskuisia!!! Tervetuloa kaikille! Päivitän listaa kohtapuolin! :) ON: Kai se nyt on rauhotuttava jo testauksien suhteen ja uskottava tähän! <3 Nyt jännäillään sitten alkuraskauden ultran suhteen! Siihen vielä 12 päivää! :P Ensi viikko menee toivottavasti...
  17. Maicy

Joku kyseli muistaakseni, että kenellä pienet ikäerot tulevan lapsen ja nykyisen kanssa. Meillä tulee olemaan 1.v ja 8kk ikäeroa. Tosin tissiltä on vierotettu jo ajat sitten ja pulloista luovuttu. Nokkikset ja pillimukit käytössä. Korviketta neiti vielä saa, mutta hiljalleen siittäki siirtymäsä...
  18. Maicy

Pihalla: Mielenkiintoista kyllä, koska mäkin näen selvän pinkihtävän viivan tuossa. Ja RFSU:t ei todellakaan kyllä oo heleppoja antamaan edes vaikka paksuna oiski selevästi :D Jospa päivä menis sutjakkaasti! Kehittele jottain tekemistä hirveesti.. :D Tsemppiä!
  19. Maicy

Marrasmai: :( tsemppiä jatkoon!
  20. Maicy

Tervetuloa uusille! :) Miamar: Minä oon varannut alkuraskauden ultran ja ihan omaan piikkiin. Ei vaan voi odottaa sinne rv 12, että onko tuolla masussa ketään.. Meillä käynti rv 6+6, eli 29.3. Olisin voinut ottaa aiemmallekin viikolle, mutta silloin tytyn 1v synttärit niin ajattelin, että jos...

Yhteistyössä