Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2020

Tänään n. 10+3 (y).. Mulla on nt-ultra n. 2 viikon päästä. Nipt on jo ensi maanantaina. Niiden tulosten jälkeen, jos kaikki on kunnossa, osaan jo todennäköisesti hengittää. Oireet on aika voimakkaat. Tämä raskaus on monikkoraskaus, joten jännittää myös kaikkien sikiöiden eloonjäänti ja oman...
  2. E

Toukokuiset 2020

@LalalaRinkeli On tosi kiva, kun pääsee ultraan useammin. Kyllä siitä ilosta sen n. 43e voi maksaa. Kyseessä on esikoisraskaus :p ja monikkotapaus.
  3. E

Toukokuiset 2020

@LalalaRinkeli Tervetuloa joukkoon ja onnittelut raskaudesta (y). Mulla on samaten keskenmeno takana, alentunut amh, korkeahko ikä, ja edellä mainituista haasteista huolimatta, jo toista kertaa tänä vuonna raskaana juuri ennen ivf-kierron aloitusta. Huomenna 9+2 on seuraava ultra, koska pääsin...
  4. E

Toukokuiset 2020

En ole myöskään kuullut, että foolihappo pitäisi lopettaa. Olen ollut siinä käsityksessä, että raskausvitamiineja syödään läpi raskauden kuten useimmiten syödään multivitamiineja läpi vuoden. Itse ainakin aion syödä, koska vitamiinien puutos raskausaikana on pahempi kuin se, että syö niitä.:whistle:
  5. E

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minut voi poistaa yrittäjien listalta, kun en siihen ivf:n asti koskaan päässyt. Plussasin syyskussa ja tänään jo n. 8+6 :love:.
  6. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Käytännössä kyllä :p.
  7. E

@em85 Olen yrittänyt nauttia raskaudesta :p, mutta tästä uudesta raskaudesta tulikin yllättäen monisydäminen riskiraskaus. Se hcg-arvo ei ihan turhaan ollut ylärajalla. Oireetkin on rankemmat kuin viimeksi. Olen niin väsynyt, että olen aamulla parin tunnin valveilla olon jälkeen lähes yhtä...
  8. E

40 + so what, wol 14 (2019)

Mullahan on ollut oireita a:sta ö:hön noin kiinnittymisestä asti. Portaissa hengästyminen alkoi jo viikkoa ennen kuukautisten tulematta jättämistä. Aloin myös juoda maitoa, mitä en muuten juo lainkaan. Ruokamielitekoja on ollut aika paljon. Ensin söin suklaata, vaikka en yleensä syö. Nyt en voi...
  9. E

@Matisse, olen pahoillani menetyksestänne. Vain toinen joka on kokenut sanan voi ymmärtää, kuinka sydäntä särkeää on nähdä pieni käärö. Synnytin oman pienen enkelipoikani rv 16 viime keväänä. Hänet tuhkattiin itsetekemässäni puulaatikossa, virkkaanani taikaviitta ja hattu päässä. Nyt hänen...
  10. E

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

@Aislinn83 Vointi on ollut muuten ok syvää väsymystä lukuunottamatta. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta huono olo tulee jos ei syö. On myös pyörryttänyt ja pissattanut. Hajuaisti on terävöitynyt. Haistin mm. pilaantumassa olevan lihan hotellin aamiaisella. Muut vieraat söi sitä, minä kiersin...

Yhteistyössä