Hakutulokset

1. E

40 + so what, wol 14 (2019)

Musta tuntuu, että mulla on tuollaista väsymystä ilmassa jo nyt. Välillä olin jo pirteämpi, mutta tänään tuntui, että olen nukahtaa töihin. Haukottelen koko ajan jne. Jatkuva wc:ssä ravaaminen toki katkoo yöunet, mutta ei liene ainoa syy :p. Hyvä kun sulla on edes yksi ihminen ympärillä, jolla...
  2. E

Toivottavasti toi inssi onnistuu (y)! Vaikka aina sanotaan, että naisen ikä, naisen ikä, naisen ikä, niin ei se aina merkkaa mitään. Myös sillä 40 vuoden aikana eletyllä elämällä on merkitystä. En ole koskaan polttanut, juonut tai käyttänyt muitakaan päihteitä. Olen ollut hoikka ja...
  3. E

Olen miettinyt kanssa tuota blogia, mutta odottelen ainakin rakenneultraan asti. :LOL: Lääkärit koko ajan varoittelevat riskeistä. Pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä. Mulla on myös kaksi rescue-karvalasta, joten vipinää riittää. Mulla on pääasiallinen koti maaseudulla ja pieni asunto...
  4. E

Kiitos :p:p:p. Olen ollut aika väsynyt, mutta muuten ei ole ollut mitään ylitsepääsemättömiä oireita. Oksentanut en ole kertaakaan, mutta huono olo on tullut, jos en ole syönyt. Aiemmin urheilin kuutena päivänä viikossa, mutta nyt on ollut pakko hidastaa tahtia. Aiemmin hankittu hyvä kunto...
  5. E

Toukokuiset 2020

Nt-ultra meni hyvin. Laskettuaika taitaa siirtyä, kun heistä pisin on jo 13+0 ja lyhin on 12+4. Niskaturvotukset olivat 0,8-1,2 välillä, joten siinäkin mielessä helpottava käynti. Kaikki raajat, kolmet napasuonet ja muut karkeat rakenteet löytyi. Sukupuolista ei mitään tietoa ;). Seuraava ultra...
  6. E

Nt-ultra meni hyvin. Laskettuaika taitaa siirtyä, kun heistä pisin on jo 13+0 ja lyhin on 12+4. Niskaturvotukset olivat 0,8-1,2 välillä, joten siinäkin mielessä helpottava käynti. Kaikki raajat, kolmet napasuonet ja muut karkeat rakenteet löytyi. Seuraava ultra on jo joulukuun alussa ja sen...
  7. E

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Kuinkas muiden yrittäjien ja odottajien olotilat? (y) Täällä jo 12+2 ja nt-ultra keskiviikkona. Se ei jännitä enää, kun NIPT oli nega ja kaikilla kolmella asiat sen mukaan ok. Vielä tosin ei ole varmaa jaksavatko kaikki kyydissä, mutta positiivisesti eteenpäin. Vatsa pullottaa jo, mutta en ole...
  8. E

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

@Maris83 Onnea plussasta! Mahtavaa, että onnistuitte! (y)
  9. E

Toukokuiset 2020

NIPT-tulokset soitettiin tänään ja kaikkien kolmen :love::love::love: kromosomit ovat kunnossa. Olipa helpottava uutinen. Ensi viikolla nt-ultra. Enää en jännitä sitä niin kovin :whistle:. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :rolleyes:
  10. E

@Kolmannen kuumeilija Mua ei enää yhtään yllätä, jos lääkäri missaa jotain. Mähän olin elokuussa lapsettomuuspolin ultrassa ensikäynnillä, kun piti alkaa ivf. Lääkäri surffasi puhelintaan noin 80% käyntiajasta. Lääkäri löysi vain yhden johtavan rakkulan oikealta ja pieniä rakkuloita. No jätti...
  11. E

NIPT-vastaus soitettiin juuri ja se on negatiivinen :love::love::love:. Huh-helpotusta. En vaan tajua, että kun tässä iässä munasolujen laadun pitäisi olla huono ja nyt sitten ilmeisesti olikin ainakin kolme hyvää solua samassa kierrossa :rolleyes::rolleyes::rolleyes:. Maailma on ihmeellinen ja...
  12. E

Mulla alkoi oireet jo viikko ennen testiä. Hengästyin portaissa, pyörrytti, pissatti. Aloin juoda maitoa. Sitten iski tajuton väsymys rv 6-10. Edelleen hengästyn ja pissaan usein. Väsymys ehkä jo vähän laantunut. Tissit oli vain vähän arat eikä ne ole kovin arat nytkään. Kuvotusta on ollut...
  13. E

Mikä viikko sulla on kyseessä? Mulla oli 14800 jo 5+2 ja kolme :love::love::love:.
  14. E

Onnea! :love:
  15. E

Kiitos. Varovaisesti eteenpäin (y). Siis mulla on alentunut amh, mutta ultrassa aina 10-12 rakkulaa, ikä 40v. Ei ollut letroja, kun seuraavista kuukautisista, joita ei tullut, piti alkaa pitkän kaavan ivf :geek:. Kovasti lääkäri huokaili lapsettomuuspolilla, kun ultrasi. Taisin olla joku...
  16. E

Öö.. täällä kolmin kappalein :love::love::love:.. elokuun ultrassa näkyi 1 johtofolli oikealla, mutta lääkäri missasi kaksi vasemmalta.. Lokakuun ultrassa näkyi vain 1 keltarauhanen oikealla, vasemman rauhaset jotenkin vinosti takana, joren niitä ei saatu näkyviin.. Silti kaikki ovat eri...
  17. E

No kyllä se näkyi :whistle:, mutta en halunnut siinä vaiheessa vielä erottautua joukosta. Tosiaan useampi tulossa, mutta vielä ei tiedetä kuinka moni jaksaa kyydissä.. Kolme sydäntä on kuitenkin tällä hetkellä :love::love::love: ja hcg hipoi ylirajan yli viikolla 5+2 = 14800.
  18. E

Voi olla monikkoraskauskin. Mulla tuli tosi vahvat viivat pari pv siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.. (y) Ovitrelle näkyy kai n.10 pv testeissä, mutta en tiedä, kuinka vahvana.
  19. E

Toukokuiset 2020

Kolme tällä hetkellä. Lääkärit on varovaisia toiveiden suhteen, kun ollaan vielä riskiviikoilla. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
  20. E

Toukokuiset 2020

Yhteistyössä