Hakutulokset

1. B

Joulukuiset 2021

Meillä sama juttu. Tämä on tosin miehen eka oma lapsi, ja hän on ehkä enemmän ajanut tätä kolmatta lasta kun alussa itse vielä emmin. Mutta sehän on fakta että kaikki ne kasvaa lopulta isoiksi ja parisuhdeaikaa saa toivottavasti myöhemminkin. Toivottavasti saadaan kaikki rauhalliset vaavit
  2. B

Joulukuiset 2021

Ai kauhee tuo yöhuutaminen, sitä on aamulla ihan kipee ite siitä valvomisesta ja kanniskelusta. Meilläkään ei ollut ekaan puoleen vuoteen mitään rytmiä sitten jätkä alkoikin nukkua 20-08 ja jatkuu edelleen. Kovaääninen on myös edelleen.. sattumalta tuli 6v. Ikäeroa ykkösen ja kakkosen välille...
  3. B

Joulukuiset 2021

Niin tuokin vielä, esikoisella oli yhtä itkua koko eka vuosi, sekin ahdistaa hieman, en tiedä miten psyyke kestää jos tulee samanlainen äkäpussi taas :/ mutta lopultahan se aina helpottaa, ja 2v.-->lapset on ihania :) ei varmaan olisi tullut kolmatta harkittua ellei nuo valmiit kappaleet ois...
  4. B

Joulukuiset 2021

No onneksi jollain muullakin kuin minulla, ehkä sitten ihan normaalia. Juuri tuo että kaikki oli hyvin jo valmiiksi ja entä taloudellinen puoli sekä tila kodissa. Mutta jos oireet on poissa hetkenkin tai esim. testi ei tunnu vahvistuvan (eilen ja tänään digiin 2-3 viikkoa johon se vahvistuminen...
  5. B

Joulukuiset 2021

Onko kenelläkn muulla jalat 24/7 jäässä? :O tää on ihan uusi oire niin mietin vaan mitä oon mahtanut tehdä väärin :/ aikaisemmissa raskauksissa ei ole vastaavaa ollut. Nyt rv 4+3
  6. B

Toiveissa vauva 2021

Juuri samoilla testeillä testailim itse enkä ikinä saanut edes kunnollista haamua, juuri tuollaisia viivanpaikan näköisiä värittömiä viiruja, sitten tein normitestill päiväpissasta ihan näkyvän plussan. Viallinen erä ilmeisesti. Nyt siis rv 4+3 ja kirkkaansininen plussa clearbluella jo 4+0...
  7. B

Joulukuiset 2021

Täällä ollut viimeviikolla stressiä hailakoista plussista ja tänään olisi pitänyt alkaa menkat. Aamulla oireet oli vahvistuneet kovasti, ja viimeinkin tuli vahvat plussat testeihin ja 1-2 viikkoa digiin päiväpissasta. Alkaa tuntua siltä että voisi olla ihan "oikea" raskaus tälläkertaa Nyt rv...
  8. B

Joulukuiset 2021

Täällä edelleen huimaus pääoireena ja heikotus ja ajoittainen pahoinvointi kaverina. Rintoja aristaa oikeastaan aika vähän, mutta eilen illalla niissä oli jännää voimakasta nipistelyä nukkumaan käydessä, lisäksi kudos on muuttunut kovaksi ja pahkuraiseksi. Eilen oli myös hirveä hormoniraivo heti...
  9. B

Joulukuiset 2021

Joo ehdottomasti siinä pitää tarkkaan punnita hyödyt ja haitat, minulla haitat meni niin pahoiksi että öisin alkoi tulla apneakohtauksia ja unet meni pitkälle ajalle niin huonoiksi että alkoi tulla supistuksia ja muita lieveilmiöitä, niin se oli ehdottomasti pienemmän pahan tie. Joillekin...
  10. B

Joulukuiset 2021

Itse oon ed. raskaudessa laimentanut puolella sitä lasten nasolinia (suolaveteen) ja siihen sain lääkäriltä luvan, ihan terve lapsi meille ainakin tuli. Mutta se on tietysti jokaisen oma asia, ja varmasti loppuraskaudesta yhä turvallisempaa.

Yhteistyössä