Hakutulokset

1. B

Haaveena vauva 2022

Minulle voisi päivittää ovulaation tälle päivälle, tikkuun en plussaa saa mutta mennään oireiden ja laskurin mukaan. Tissit herkät ja massiiviset, kramppeja ja palelee koko ajan, p#nettaa itkettää ja vi#uttaa 24/7. Ihanaa olla nainen.
  2. B

Haaveena vauva 2022

Ärsyttää ja turhauttaa, en tiedä nyt mitä teen väärin mutta vahvoista ovulaatio-oireista huolimatta en saa plussaa noihin ovulaatiotesteihin. En senpuoleen mitään neljää tuntia pysty pissaa pidättämäänkään, mutta tuntemusten perusteella jotain pitäisi jo tapahtua, testit vaan edelleen...
  3. B

Haaveena vauva 2022

Olen tosi pahoillani :(
  4. B

Haaveena vauva 2022

Täällä. Joka ikinen kerta raskausoireet alkaneet suurinpiirtein ovulaatiosta pari päivää eteenpäin, joku voisi sanoa että mielikuvitusta mutta huomaan kaiken muunkin mikä kropassa on poikkeavaa/ pielessä samantien. Nyt on ovulaatiopäivä tai se hetki ainakin lähellä kun rinnat herkistyi/ kipeytyi...
  5. B

Haaveena vauva 2022

Meilläkin tallettelut vähintään joka toinen päivä, lämpöjä ei auta mittailla kun olen ylilämpönen luonnostani, eli aina 37.5 lämpö vähintään jo vuosien ajan. Nyt olen pari päivää testaillut aamu kympiltä ja sellaista haaleaa viivaa näyttää, ei mitään vahvistumista havaittavissa ja nyt kp 12-13.
  6. B

Haaveena vauva 2022

Niin tuo vähän mietityttää että milloin sen tikuttamisen kannattaisi edes aloittaa jos on epäsäännölliset kierrot, eli pitäisikö nyt olla jo aloittanut kp 11 :/
  7. B

Haaveena vauva 2022

Te jotka ovulaatiotikkuja olette enemmän käyttäneet, onko ne kuinka luotettavia? Tai lähinnä onko keneltäkään mennyt tikuttaminen ohi mutta kaikesta huolimatta raskaus alkanut, kemiallinen tai muu? Tilasin nyt 40kpl ovistestejä ja mietin lähinnä kuinka monta tikkua/ kierto tulisi käyttää ja...
  8. B

Haaveena vauva 2022

Itelläkin jo kp 8 ja edelleen tiputtelee joten tämä kierto meni nyt tähän, en tiedä miksi näin kävi kun edelliset kuukautiset oli kohdunulkoisen jälkeen ihan normaalit ja kolme kuukautta kaikenkaikkiaan kesti edes saada ne ekat normi kuukautiset. Tuntuu ettei elimistö palaa normaaliksi enää...
  9. B

Haaveena vauva 2022

Plussahan se siinä, onnea! :)
  10. B

Haaveena vauva 2022

Onko kellään muulla ollut vuotohäiriöitä keskenmenon jälkeen? Täällä sellainen ihan olematon tiputtelu jatkuu vieläkin kun yleensä homma taputeltu tähän mennessä. Ahdistaa tosi kovasti, joku keltarauhasen vajaatoiminta tästä vielä puuttuukin :(
  11. B

Haaveena vauva 2022

Minulla aiemmissa kolmessa plussat/ haamut lähteneet tulemaan tosi ajoissa, ironisesti tuulimunassa tuli 3+3 ekat haamut. Tosi hitaasti vahvistui leffaviivoiksi tosin. Viimeisessä jossa oli kaksi alkiota ei meinannut hcg nousta millään, ei noussut yli 4000 ikinä.
  12. B

Haaveena vauva 2022

Niin se vaan stressi ja tunteet saa meiksillä ainakin kropan ihan sekasin. Paria päivää ennen kk alkua näin todentuntuista unta että olin ultrassa ja siellä näkyi kolmoset ( voi hyvä isä näitä unia), ja samana päivänä alkoi rinnat aristaa ja ihan jäätävät menkkakrampit, sitten alkoi kolme päivää...
  13. B

Haaveena vauva 2022

Ei ole vastausta tuohon ikävä kyllä, painin saman pelon kanssa itsekin koko ajan. Pelottaa se ettei raskaus ala enää ollenkaan mutta vielä enemmän pelottaa se että "huono" raskaus alkaa ja taas joutuu pettymään ja monta kuukautta nuolemaan haavojaan. Päivä kerrallaan ja yrittää olla vaan...
  14. B

Haaveena vauva 2022

Ihania nämä vertaistukivinkit :) Toi punaviini on kyllä mielenkiintoinen ja suorastaan houkutteleva, perustuuko sen verta ohentavaan taipumukseen, vai mihin? Melkein toivoisin että itselläni ongelma olisi siinä raskautumisessa (koputtaa puuta) mutta millähän keinolla sen vauvan saisi pysymään...
  15. B

Haaveena vauva 2022

Ja nyt siis kp 1/26-30
  16. B

Haaveena vauva 2022

Minutkin voisi varovasti lisäillä tänne listoille, bb-8 08/21, 3. lapsi haaveissa. Väriä en saa vaihdettua tekstistä en tiedä mikä on ongelman nimi :o. Eli tämä on nyt ns. Viimeinen luonnollinen yritys, viimeisen 1,5v. aikana 3 raskautumista joista 2 kohdunulkoisia ja yksi tuulimuna, edellisessä...
  17. B

Joulukuiset 2021

Minulle tuli eilen fyysisesti raskaan työtehtävän päätteeksi keskenmeno näyttävästi kesken työpäivän, ja samalla paljastui että sikiökehitys oli pysähtynyt niihin aikoihin kun vuotelu alkoi ekan kerran. Kolmas epäonnistunut raskaus ja miehen kanssa pohditaan että lopetetaanko yritykset tähän...
  18. B

Joulukuiset 2021

Taidan siirtyä itsekin tästä taka-alalle tyhjennystä odottamaan. Tänäaamuna rintojen aristus väheni dramaattisesti ja lässähtivät normaalitilaansa ja digitestiin edelleen päiväpissasta 2-3 nyt rv 5+5. Ei taida tulla meille vauvaa enää. Onnea teille muille matkaan ja paljon vauvantuoksuisia päiviä.
  19. B

Joulukuiset 2021

Viime tuulimunassa 9500 rv 5-6 muistaakseni. Ei pelkästään hcgn perusteella lääkärit ainakaan päätelleet mitään, puuttui vaan sikiö kokonaan ultrista. 30.04. Ultra varattu jollei tämän enempää vuotele :( mutta ei hyvältä näytä. Vatsaakin nipistellyt oudosti tänään.
  20. B

Joulukuiset 2021

Täällä (luonnollisesti) alkoi vähäinen ruskehtava vuoto eilen, niinkuin kahdessa ed. Tuulimunassa ja kirves lensi kaivoon samantien.

Yhteistyössä