Hakutulokset

1. P

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Jo etukäteen toivotan hyvää lapsettomien lauantaita kaikille teille vahvoille ja rohkeille naisille! (Siltä varalta jos en kerkeä huomenna tai lauantaina palstailemaan) ps. Kiitos panadol-vastauksista. Ei kipu lähellekään kokonaa hävinnyt, mutta pahinta terää sain taltutettua kun uskalsin vähän...
  2. P

@Jantzu voi hurja. Onneksi löytyi lopulta. Ja onneksi ei sulle ehtinyt käydä pahemmin. Toipumista - henkistä ja fyysistä! @Rusakkoinen pahoittelut sinne! Toivotaan, että seuraava hoito tärppäisi, mutta onhan se henkisesti (mulle ainakin) helpottavaa että on se viimeinen konsti vielä siellä...
  3. P

@Domi toivotaan että tuo uus lääke olis sulle se ratkaiseva onnistumisen avain. Jos se on kirveleväistä sorttia, niin mulla on joskus ollut ihan erijuttuihin ollut kirvelevää pistoslääkettä ja siinä neuvottiin, että voi kylmäpakkauksella "puuduttaa" pistoskohtaa ennen pistämistä. Voiskohan...
  4. P

@atvk87 onnea kyytiläisestä! ja @kettuperhe hienosti nousee! Sain tänään rautatiputuksen. Ja pistin nyt sit Elonvan ja aloitin siis sillä kolmannen kierroksen. Vaikka vähän jo meinasin soittaa ja peruuttaa yrityksen taas tästä kierrosta, kun on niin älyttömän niukat menkat. En tiedä, vaikuttaa...
  5. P

Taigariina tervetuloa! Kettuperhe tsemppiä leikkaukseen! Osaako joku selittää, mikä merkitys teroluteilla ja zumenonilla on? Kun mulle ne määrättiin pariksi päiväksi tuohon edellisen kierron loppun siksi, kun se oli ilmeisesti ovuloimaton kierto. Että jotenkin lähtis paremmin käyntii tää uus...
  6. P

Ovistesteistä: en todellakaan ole asiantuntija, kun en ole ikänä päässyt niin pitkälle, että hoitojen takia niitä olis tarvinnut. Mutta kun muuten olen niitä käyttänyt, niin mulla ovis tulee aina noihin liuskatesteihin aika haaleena viivana. Näyttää jopa siltä, että sen pari kertaa, kun tullut...
  7. P

Onnittelut Voyage ja Miitta37! Justhope tsempit täältäkin punktioon. Ei se ole niin paha kuin etukäteen voi pelottaa. Hyvin se menee. Omaa napaa: Kiitokset -dinolle-: sun vinkistä pyysin tarkistamaan nuo ferritiini yms. muut rauta-arvot, ja niinhän ne oli matalalla, että saan ens viikolla...
  8. P

Jantzulle voimia! Ihan kamala tilanne kun toivo ja epätoivo tuollalailla vuorottelee. Kunpa asia ratkeaisi mahdollisimman hyvin, eikä ainakaan kohdunulkoinen olis. Suuret onnittelut plussanneille! Ja tervetuloa Krokus!
  9. P

Jantzu ei voi olla totta! Voimia ja halauksia!

Yhteistyössä