Hakutulokset

1. P

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@-dino- nyt jää sun kontolle tuo tilastojen kaunistaminen. mulla nega ja menkkamigreeni puskee päälle. Nyt on takki jotenkin tyhjä. Ja niin on myös säästötili, jota juuri katselin klinikan maksua maksaessani. @atvk87 voimahalit sulle. En osaa nyt muuta sanoa kuin että paska kesä täälläkin...
  2. P

@Ismundo kyllä sulla varmasti jotain kiinnitymisyritystä ollut! Onnea seuraavalle kierrokselle! ON: piinailu jatkuu. Huomenna ajattelin huvikseni testata, vaikka varhaista onkin. Pitäisi ovitrellen olla juuri ja juuri poistunut. Rinnat kipeet, mutta johtuu varmaan lääkkeistä. Olen luget ottanut...
  3. P

@NettA79 tervetuloa! @Ninnupinnu voi että. Miten se tiedon saaminen, että pakkaseen ei jäänytkään, voi kestää noin kauan? Tosi outoa. No mutta hyvä että on uusi kierros jo suunnitteilla! @-dino- tuo pissahätä kuulostaa kyllä lupaavalta! Mihin asti meinaat sinnitellä testaamatta? @hippunen90...
  4. P

@Ismundo @daim1 @Ninnupinnu voi että. Pahoittelut kaikille. Ja voi ei @Voyage. Suuret pahoittelut. :cry: @justhope ymmärrän hyvin epävarmuuden noissa lugeissa. Kuten jo kerroin, niin mä pähkäilin ihan samaa! Mutta kakskertaa mennyt lugetahmaisena siirtoon, eikä valituksia ole tullut.:) Eli...
  5. P

@Ninnupinnu no voi kurja jos sit ei tärpännyt. Oletko tehnyt siis vielä yhtään testiä vai onko huomenna eka testi? Ei noihin vatsatuntemuksiin minusta kannata kovasti luottaa... En ole kauhean kokenut noissa siirron ajoittamississa (2 kertaa vaan siirretty) mutta minusta ei kannata...
  6. P

@-dino- Miten sun vatsakipu? Onko jatkunut? Mullakin sama kuin sulla, eli oli viimesiirrossa on heti "ei onnistu" olo. Kun taas nyt jotenkin on toiveet aika korkealla. (Mikä on toisaalta tosi huono juttu, kun jos tuleekin nega, niin tippuu korkealta). Mites muilla piinailijoilla menee?
  7. P

@hippunen90 tää on just oikea paikka vuodattaa! Anna tulla vaan! Hienoa että saitte keskusteluyhteyttä auki. Eihän se helppoa ole, mutta hyvä että puhuitte ja mies avautui sulle tunnoistaan. Ja terapeutilla käynti on varmasti erittäin hyvä idea! Jospa mieskin lähtee mukaan. Ja jos vaikka ei...
  8. P

On muuten kauheaa tämä piinailu! Vasta punktion jälkeen 4 päivä menossa, ja nyt jo hermot menee: kuvittelen kaikkia raskausoireita, vaikka eihän se vielä edes olis kiinnittynyt, eli ei mitään oireita edes voisi olla. Maha on kuitenkin turvoksissa, rinnat arat ja palele! Viimeksi ei ollut näin...
  9. P

@Ismundo tuo pp9 on kyllä vielä minusta tosi varhaista. Jos vielä plussaksi kääntyisi? @justhope ei ole yhtään hömppäkysely minusta. Tai jos onkin, niin minäkin mietin ihan samaa silloin ekalla kerralla.:whistle: Mutta kuten Ismundo vastasi jo, niin lääke ihan tavallisesti aamulla vaan. Enkä...
  10. P

Siirto oli tänään. Toinen alkio oli lopettanut kehittymisen, mutta toinen oli kunnossa. Eli ei mitään pakkaseen, mutta kuitenkin ihan normaali alkio nyt kyydissä :) Tällä kertaa ei kohdun limiskään ehtynyt ylivanhaksi ja alkio ei tällä kertaa mikään "hidas" vaan ihan kunnollinen. Eli nyt on...
  11. P

@Sunflower33 ja @hippunen90 tervetuloa palstalle. @Sunflower33 kysyit mun punktiokokemuksia: helposti meni - lääkkeet on niin hyvät. Melkeen mua enemmän häiritsee se lääkkeistä johtuva päänpyörälle meno kuin mikään kipu, vaikka vähän sorkkivat ja ronkkivat ja painelivat vatsaa yrittäessään...
  12. P

Omaa napaa: punktiossa käyty. Kaksi solua, huomenna kuullaan, onko selvinneet ja hedelmöittyneet.
  13. P

@atvk87 pahoittelut negasta. Toivottavasti pääsette ennen kesätaukoa siirtoon! @krokus, voi otta ärsyttää varmasti aikataulunmuutokset, kun on just järjestelly työhommat. Ja kiitos kun kerroit että sulla on punktoitu kohdun läpi - täysin uutta tietoa mulle. En tiennyt että niin voi tehdä. Tosin...
  14. P

@Jantzu toipumista! Tosi hurjaa, että sydänkin löi, varmasti henkisesti ihan kamalaa. Mutta vahva ja rohkea olet sinä, kun tuostakin selvisit. Paljon halauksia! @atvk no voi että. Oletko testannut? Jos vielä olis toivoa jos ei kuitenkaan kunnon vuotoa ole vielä?
  15. P

@BabyMaybe tulethan heti tänne kertomaan, miten meni? Itse oli tänään kiertopäivä 12 ultrassa. Kaksi 13-14 millistä ja kolme pienempää. Maanantaina katotaan uudestaan.
  16. P

@gemmy onpa outoa, että liian korkea Amh:kin voi olla. Enpä ollut enne kuullutkaan. Onneksi nyt on kesä, niin toivottavasti sulla aika kulkee vilkkkasti, ja pääset pian hoitoihin taas! @atvk87 Kyllä se vielä voi muuttua! Parin päivän päästä uudestaan! @BabyMaybe Joo tää on just tätä että...
  17. P

Kiitos kun kerroitte teidän Amh arvoja! :) Mut eipä niistä kyllä nyt mulle lohtua tullut: mun amh on 0,38. Eli taitaa olla turhaa yritystä mun osalta... Eihän @Ninnupimu sun "pohjat" ole yhtään mitään, jos mataluudesta kilpaillaan! ;)Kyllä sulle hyvin käy!:) Tosin totta tuokin, mitä Voyage...
  18. P

@Fainatus ja @atvk87 kun kyselitte niin mulla oli tuo ultra oli kiertopäivä 8, (jossa 7-10 mm). Ja oikeata puolta ei pysty punktoimaan, kun se on niin endokiinnikkeinen, ja liiskautunut kohdun seinään kiinni, että se pitäis punktioda kohdun läpi (mitä ei tietty voi tai kannata tehdä). Tosin...
  19. P

@Fainatus ei ole kokemusta tuosta toisesta lääkkeestä mutta googlaamalla näyttäis olevan molemmissa estradiolia. Eli varmaan käytännössä sama lääke, luulisin. Mut pystytkö soittamaan ja varmistamaan? Mä kävin tänään 1. seurantaultrassa. Viisi näkyi noin 7-10 millisiä. Ja niistäkin osa oikealla...
  20. P

Tuosta raskausajan ruokavaliosta: käsittääkseni pehmeät juustot käy silloin, jos ne kuumennettu esim. pizzassa. Vakuumi-pakattua kalaa pitäis kai välttää listeriavaaran takia. Ja ihan vähän aikaa sitten luin jutun, että ilmeisesti lakritsia / salmiakkia kannattaisi olla syömättä! Paha juttu...

Yhteistyössä