Hakutulokset

1. N

Kesäkuiset 2019

Oletteko muut huomanneet leposykkeen nousseen? Mulla on koko ajan 70-80 välillä, vaikka normaalisti vähän reilu 60. Mahtaa johtua lisääntyneestä verimäärästä?
  2. N

Kesäkuiset 2019

Varasin torstaille uä:n, silloin 7+1. Huoh, nyt vain todella toivon, että kaikki on hyvin :cry:
  3. N

Kesäkuiset 2019

Voiskohan varhaisultraan mennä jo 7+0? Mulla tulee keskiviikkona täyteen ja katsoin että gynellä olisi silloin vapaata. En taida pysyä järjissäni, jos odotan ensi viikon maanantaihin.
  4. N

Kesäkuiset 2019

Paljon tsemppiä @Ellukoo . Toivotaan, että on harmitonta. Mulla tuntuu kanssa, että oireet katosi kuin seinään. Olin ilta+yövuorossa, eikä koko aikana oikeastaan mitään. Myöskään nyt herätessä ei tunnu tuttua etomisen tunnetta. Tosi vahva tunne, että kaikki ei ole hyvin. Vielä viikko...
  5. N

Kesäkuiset 2019

@Momon 6+1 on tänään menkoista laskettuna. Mulla on vielä sellainenkin huoli, kun todettiin kesällä kookas välilevynpullistuma, jonka takia olin melkein 2 kk sairauslomalla. Koko ajan pelottaa, että se sieltä alkaa taas vaivaamaan oikein toden teolla.
  6. N

Kesäkuiset 2019

@Momon joo ehkä parempi olla testaamatta .itse olen koko päivän miettinyt, että miksi tulos tuli niin hitaasti tänään. Kun pari viikkoa sitten "raskaana" teksti tuli tosi nopeasti ja viikot sitten vähän jälkeenpäin .Tänään molemmat tulivat varmaan lähempänä kolmea minuuttia (en tiedä kun en...

Yhteistyössä