Hakutulokset

1. N

Pahkura korvalehden "sisällä"

Ihmetyttää vaan, kun se on ollut ko kauan/ tai sitten tullut takaisin.
  2. N

Anna mennä vaan. Mutta ihmettelen kyllä, että miksi :geek:
  3. N

Vielä nosto, jos jollain olisi kokemusta
  4. N

Nostan vielä
  5. N

Voikohan rasvapatti olla tuossa kohtaa?
  6. N

Olisko muilla kokemuksia?
  7. N

Niin voisihan se olla jokin koteloitunut talipallo tms. Oliko sinulla siis juurikin korvalehdissä näitä?
  8. N

Onko kenelläkään ollut moista: Loppukesästä huomasin toisessa korvalehdessä sormiin tuntuvan herneen kokoisen pahkuran. Yritin sitä puristella yms tuloksetta. Pikkuhiljaa se siitä kuitenkin pieneni ja katosi, etten huomannut sitä enää. nyt pari päivää sitten huomasin tuon pahkuran tulleen...
  9. N

Kesäkuiset 2019

@Momon olen tosi pahoillani! :cry: Jaksamista!
  10. N

Kesäkuiset 2019

Voi ei @Manasse! Voisko kyseessä olla kuitenkin jotain harmitonta alkuraskauden vuotoa? Vuodatko paljon? Tsemppiä kovasti, toivottavasti kaikki on hyvin.:love:
  11. N

Kesäkuiset 2019

Varhaisultrassa kaikki oli niin kuin pitääkin. Nähtiin pienen sydämen sykekin. :love: Hyvin vastasi viikkoja 7+1. Nyt vain rukoillaan, että myös jatko menee yhtä hyvin. @Tsende mullakin toisinaan ihan normaalit hajut saa aikaan kamalan etomisen. Esimerkiksi jääkaapissa ollut kanakeitto lemahti...
  12. N

Kesäkuiset 2019

@Momon mä en henkilökohtaisesti luottaisi tuohon testiin. Tee ihmeessä aamulla uusi. Varmasti parempi tulos silloin :)
  13. N

Kesäkuiset 2019

@Maya123 olen tosi pahoillani! Paljon halauksia. :love:
  14. N

Kesäkuiset 2019

@Momon juu tuo googlailu... Sain itseni jo niin järjettömään paniikkiin niiden takia, vaikka tiedän että ei se googlettelu mitään auta. Luin myös paljon juttuja siitä, että oireiden väheneminen voi kuulua ihan normaaliin raskauteen, ja usein oireet sitten palaavat jossain vaiheessa. Ystäväni...
  15. N

Kesäkuiset 2019

Nauti @Carolinda hyvistä uutisista. Ihanaa. :love: Mä tein tänään kaapista viimeisen clearbluen viikkonäytöllisen testin ja +3 tuli n. 2,5minuutin kohdalla. Ylihuomenna varhaisuä ja tällä hetkellä ainoa oire on tissien muutokset. Etovaa oloa ei missään nimessä ole niin paljon kuin aiemmin...
  16. N

.

Aivan kamala stressi. Pakko avautua täälläkin. Tein pari päivää menkkojen ollessa clearbluen digitestin, johon tuli lähes heti raskaana +3. Siitä n. 1,5 viikkoa tein uudelleen, jolloin tulos oli sama, mutta sen ilmestyminen kesti kauan. Aikaa en katsonut, mutta arviolta 2-3minuuttia. Nyt...
  17. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En katsonut aikaa. Mutta tuossa digitestissä ei suoranaisesti sitä testiaikaa mainita. Siinä sanotaan, että tulos ilmestyy yleensä 1-3 minuutin kuluessa".
  18. N

Raskaustestistä kysymys

Oliskohan kellään kokemusta moisesta: Tein Clearbluen digitestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Näyttöön tuli melkein heti "raskaana +3" Tästä noin 1,5 viikkia tein uudelleen ja sain edelleen "raskaana +3", mutta tuloksen ilmestyminen kesti todella pitkään, lähemmäs kolme minuuttia...
  19. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oliskohan kellään kokemusta moisesta: Tein Clearbluen digitestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Näyttöön tuli melkein heti "raskaana +3" Tästä noin 1,5 viikkia tein uudelleen ja sain edelleen "raskaana +3", mutta tuloksen ilmestyminen kesti todella pitkään, lähemmäs kolme minuuttia...
  20. N

Kesäkuiset 2019

Mä en tajua minne mun oireet katoaa... Tuntuu, että etova olo on kaikonnut jonnekin. Nyt tarkkailen itseäni koko ajan miettien, että etooko vai ei. Musta vaan jotenki tuntuu, ettei tää voi tarkottaa ainakaan mitään hyvää. @Momon mulla oli plussan jälkeen tosi jäätäviä menkkakipuja. Ajattelin...

Yhteistyössä