Hakutulokset

1. V

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Mulla oli hb 95 :eek: vähän vissiin vaikuttanut se 8 viikon vuoto...
  2. V

Ilmojen = limojen :D
  3. V

Hei mun kroppa toimii taas (y) ilmojen ja olojen perusteella tein ovistestin ja vahva plussa, myös digiin hymynaama. Nyt vaan arpomaan että odottaako ne lääkärin suosittelemat menkat vai yrittääkö heti.. .
  4. V

@Päppyrä, aika vähän aikaahan sulla vasta on kmstä. Mutta tosi huonosti mun mielestä hoidetaan toi jälkiseuranta monissa paikoissa, mullakin laski hcg 17, lääkäri (puhelimessa) sanoi että se ei enää näy testissä. No, vuoto kun ei vaan loppunut niin kuitenkaan kohtu ei ollut tyhjä, vaikka hcg...
  5. V

Käyn välillä täällä lukemassa, mutta oma tilanne on pelkkää odottamista, niin ei ole raportoitavaa :D tänään vasta 2vko kaavinnasta (sain siis epikriisin ja olivat joutuneet myös kaaapimaan kun verenvuoto oli estänyt näkyvyyden tähystyksessä), eli menkkoja saa vielä odottaa. Mahtaako tulla edes...
  6. V

Onnea @joulutoive :love: Oon ihan kateellinen kun mun kkm todettiin kaks päivää myöhemmin ja vieläkin saa odottaa niitä ekoja kuukautisia :cry: Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun asti! Täällä ei kummempia, odotusta vaan :rolleyes: Mun vauva täyttää ens viikolla 1v ja...
  7. V

@Ellen88, mulla hyvin samantapainen kokemus. Nt-ultrassa 2.2 huomattiin kkm ja melkein 7vko vuosin ennen kun pääsin tutkittavaksi. Tiistaina poistettiin tähystyksellä istukan jäänne ja nyt jo vuoto näyttää loppuneen.
  8. V

@mira.flower Kirjallisissa ohjeissa luki, että uutta raskautta voi yrittää, kun vuoto on loppunut ja raskaustesti negatiivinen mutta lääkäri sanoi että kannattaa odottaa, että kohtu olisi valmis. No, jos tähystyksen päivän ajattelee olevan kp 1 niin laskettu aika olisi 1.1 :D ja kun kolmas...
  9. V

Kiitos kysymästä @mira.flower, tänne ei kuulu yhtään mitään :D eilen kyllä itketti kun kesken mennyt raskaus olisi ollut 20+0 :cry: mutta nyt kovasti odotan menkkoja että saadaan aloittaa yritys. Mietin kyllä miksi lääkäri suositteli ne menkat odottamaan, kun ilmeisesti jotkut ovat sitä mieltä...
  10. V

.

Tiistaina poistettiin tähystyksellä istukan jäänne, josko tämä keskenmeno nyt olis lopullisesti ohi. Mulla on ensimmäisen synnytyksen jälkeen kierto lyhentynyt 22 päivään ja on aina ihan supersäännöllinen. Siksi tokan raskauden plussasin jo 3+3 ja tän keskenmenneen 3+2 :rolleyes: Luteaalivaihe...

Yhteistyössä