Hakutulokset

1. V

.

Ehdin tosi harvoin täällä käymään, niin valitettavasti muiden kuulumiset menee vähän ohi. Omaa napaa siis, tänään ovisplussa eli huomenna dpo0.
  2. V

.

Kuviteltujen oireiden jälkeen kp1.
  3. V

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Täällä myös kp1. Ei lisättävää. :cry:
  4. V

.

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :love: Viimeisiä kiertopäiviä viedään, joko saa keksiä oireita :D Nää voi tietenkin johtua helteestäkin, mutta mulla on naamassa kaksi finniä (en muista koska viimeksi), närästää, levoton olo, ja aivan järkyttävä pahoinvointiaalto iskenyt eilen päivällä...
  5. V

@mira.flower Pahoittelut :poop: Huomenna ois dpo 8 mutta ei taitais vielä testissä mitään näkyä. Todelliset piinapäivät...
  6. V

Lapsettomien lauantai. Meidän esikoista tehtiin aika kauan niin tämä päivä koskettaa. Onneksi kuitenkin huomenna saan viettää äitienpäivää, vaikkakin kovasti toivon että vuoden päästä lapsia olisi yksi lisää.
  7. V

.

Ennen esikoista tuli vietettyä ajoittain aika kosteaakin elämää, ja kun häntä tehtiin lähemmäs 5 vuotta niin elin ihan normaalisti kaikki päivät - plussasin SAMALLA kun join lonkeroa :ninja: Se jäi kyllä sit juomatta loppuun. Raskaus meni ihan hyvin ja terve lapsi tuli. Nykyään en juuri...
  8. V

@Helmiila ,toivottavasti pääsen vielä tuonne tammikuisiin (ja muutkin täältä), jos nyt tärppäisi niin la olisi 31.1 (y) Joka on myös mun äidin syntymäpäivä. Mutta nyt pitää pari viikkoa odottaa ennen testailua..
  9. V

.

Kiitos @Wintersun ja @Miina- :) Kylläpä "pelkkä" ovisplussa saa hyvälle tuulelle. Tänään päätin käyttää vikan digitestin (ehtiihän niitä menkkojen aikana taas ostaa, vaikka toiveissa toki olis että ei tarvis), vielä tuli hymyt eli eiköhän tän aamun tallettelut ollut niin oikein tähdätty kuin...
  10. V

.

Tervetuloa uusille. Tänään kp11/22-23 ja ovisplussa :) Ihanaa että elimistö on vihdoin palautunut keskenmenosta.
  11. V

Aamulla ovistesti ei ollut positiivinen (en yleensä teekään kyllä aamuisin..) mutta päivällä olojen perusteella tein digitestin ja se hymyili  :):LOL: Illalla taas hommiin ja huomennakin pitäisi onnistua. Olisko huomenna sit dpo0.
  12. V

Ei kyllä vieläkään aivan ovisplussaksi laskettavaa viivaa. Tosin limat on lisääntynyt, että veikkaan huomiselle plussaa ja maanantaille ovista. Katsotaan osuuko oikeeseen :p Naureskelin vessassa että on tää kyllä ihan limojen ja vuotojen analysointia koko elämä :ninja:
  13. V

Ajatuksia vauvan syntymäajankohdasta. Paras vuodenaika?

Meidän esikoista tehtiin aika kauan, ja kun hän vihdoin ilmoitti tulostaan, ei siinä paljoa mietitty milloin tulee. No, laskettu aika oli 28.12 ja kovasti jännättiin kumpana vuotena syntyy :LOL: Toisella kierroksella sanoin että jätetään yrityskierto väliin jos ois la mennyt taas...
  14. V

@mira.flower mulla on (tai ainakin oli ennen km) kierto vaan 22pvä, niin ovis tulee aika aikaisin. Kierto on tosi lyhyt, mutta kolme kertaa sillä oon onnistunut raskautumaan...
  15. V

Ovistestailu aloitettu, kp 8/22(?). Tänään vielä haalea viiva, pientä jomottelua kyllä alavatsalla että mielenkiinnolla katsotaan huominen tilanne. Ei oo paljon tarvinnu kyllä seksihommia vielä miettiä kun lapset ja mies on olleet oksennustaudissa :poop::sick:
  16. V

@Ellen88 jee, tiedän tunteen. Mulla meni just 4vko ja 2pv kaavinnan jälkeen, kun lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotoa oli 7vko :confused: Jos joskus vielä kkm tulee, vaadin heti kaavinnan. Nyt menkat loppu, vähän normaalia runsaammat oli ja kesti päivän pidempään. Loppuviikosta ovistestit...
  17. V

.

@Wintersun, mulla on kierron pituus 22-23pv, tai ainakin oli ennen raskautta ja keskenmenoa. Nyt kaavinnan jälkeen meni 30pv menkkoihin. Testasin ovisplussan toissa lauantaina(ei ollut yritystä, koska se oli "kielletty" ennen ekoja menkkoja) eli luteaalivaihe oli vaan 10-11pv o_O Nyt pitää...
  18. V

.

Täällä vihdoin ja viimein kp1 ja yk1 (y) Kkm todettiin siis 2.2.
  19. V

Täällä vihdoin ja viimein kp1 ja yk1 (y) Kkm todettiin siis 2.2....
  20. V

Ja kohdusta poistetusta jäännöksestä oli tullut lausunto, että ihan normaalia istukan ja limakalvon jäännöstä, ei viittaa mihinkään pahalaatuiseen.

Yhteistyössä